Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

POLSKI JUBILER | Polski Jubiler



POLSKI JUBILER

Polskie stoisko narodowe na targach UBM September Hong Kong Jewellery & Gem Fair

Hong Kong to jedno z najważniejszych miejsc na biżuteryjnej mapie świata. Przyjazne prawo umożliwia kupcom z całego globu swobodne prowadzenie działań biznesowych, a położenie Hong Kongu pozwala na podbój rynku nie tylko chińskiego, ale całej Azji. Targi UBM September Hong Kong Jewellery & Gem Fair odbędą się w dniach 14-18…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

04/2018

04/2018

Związmek między pudełkiem a biżuterią

W Galerii GEDOK w Stuttgarcie zorganizowana została niezwykle ciekawa wystawa prac artystów plastyków i złotników „Jewellery in Case”, na której zaprezentowana została ich współpraca w tworzeniu biżuterii i opakowania do niej. Artyści złotnicy oraz rzeźbiarze i plastycy nawiązali współpracę, w wyniku której powstały doskonale skomponowane dzieła sztuki plastycznej. Wystawa była…

04/2018, WYSTAWA

Zegarek na lato

Polscy pokochali zegarki wakacyjne. Im bardziej kolorowe, tym lepiej. Traktują je jako modowy gadżet, który zniknie wraz z końcem upałów. W swojej ofercie kolorowe zegarki mają zarówno drogie marki, jak i ich tańsze odpowiedniki. Każda firma próbuje wykorzystać zainteresowanie klientów modą na czasomierze. Zabawa kolorem oraz wielkością zegarków widoczna jest…

04/2018, ZEGARKI

Coco Chanel matka biżuterii dla każdego

Biżuteria modowa obecnie cieszy się olbrzymią popularnością wśród klientów salonów jubilerskich na całym świecie. Jednak rzadko uświadamiamy sobie, że biżuterię z materiałów tanich wprowadziła, a przede wszystkim rozpropagowała Coco Chanel. Gabrielle Bonheur Chanel była obok Elsy Schiaparelli pierwszą kreatorką mody, dla której biżuteria była jednym z najistotniejszych elementów stroju. Niektórzy…

04/2018, WZORNICTWO

Miniaturyzacja narzędzi i maszyn jubilerskich

Narzędzia i maszyny jubilerskie są stale udoskonalane, aby mogły spełniać oczekiwania producentów biżuterii. Z roku na rok stają szybsze i wydajniejsze. Teraz przyszedł czas na ich miniaturyzację. Niemal wszyscy producenci sprzętu jubilerskiego dostrzegli potrzebę dostosowania maszyn jubilerskich do nowych wymagań klientów, którzy poza jakością i funkcjonalnością kupowanego sprzętu, oczekują także…

04/2018, ARTYKUŁ GŁÓWNY, TECHNOLOGIE, W NUMERZE

Emalia to podstawowy środek wyrazu

Rozmowa z Anną Betley, projektantką, artystką, właścicielką marki Samaia Jewellery o biżuterii i miłości do emalii Skąd wzięło się u pani zamiłowanie do emalii? Biżuterię z emalią zobaczyłam po raz pierwszy w Gruzji. Był to rok 1999. Obok tej biżuterii nie można było przejść obojętnie. Były to miniaturowe obrazy zamknięte…

04/2018, ARTYKUŁ GŁÓWNY, DOBRE BO POLSKIE, W NUMERZE

Kamienie kolorowe

świaPowoli wraca moda na biżuterię z kamieniami kolorowymi. Klienci w salonach jubilerskich coraz chętniej wybierają pierścionki z szafirami, szmaragdami czy rubinami. Zainteresowanie klientów budzi też cytryn, opal i topaz. Na naszych oczach następuje stopniowe, acz widoczne przełamanie tendencji do kupowania jedynie diamentów. Właściciele salonów jubilerskich zauważają, że klienci chcą posiadać…

04/2018, PRODUKT, W NUMERZE, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Hurt i detal

Hurtownie biżuterii starają się dostosować swoją ofertę do oczekiwań klientów. Zależy im także na przyciągnięciu nowych klientów, oferują więc promocje, bonusy czy znaczne upusty cenowe. W ostatnim czasie jednak hurtownie biżuterii idą krok naprzód i zaczynają funkcjonować na rynku jak sklepy jubilerskie. Dzięki znacznym ułatwieniom hurtownie jubilerskie oferują swoim klientom…

04/2018, ARTYKUŁ GŁÓWNY, PRODUKT, W NUMERZE

Wzornictwo na topie

Kilka ostatnich sezonów pokazało, jak bardzo zmienia się wzornictwo polskiej biżuterii. Producenci starają się zadowolić swoich potencjalnych klientów, eksperymentują z formą i kształtem biżuterii, a także wykorzystują do jej produkcji coraz bardziej nietypowe materiały jubilerskie. Duże znaczenie w pojawianiu się nowych wzorów ma wykorzystywanie w pracy drukarek 3D, które pozwalają…

04/2018, TEMAT MIESIĄCA

Pamiątka z wakacji

Polskie kurorty przyzwyczaiły nas do straganów z tradycyjnymi „chińskimi” pamiątkami z wakacji. Wszędzie, od morza po Tatry, możemy znaleźć niemal te same przedmioty, które klienci kupują niezwykle chętnie. Głównie z powodu braku alternatywy. Tanie, kolorowe, kiczowate rzeczy zdominowały polski rynek pamiątkarski. Znudzeni turyści, przemierzający podczas wakacyjnych spacerów deptaki obstawione przez…

04/2018, TEMAT MIESIĄCA

Srebro w salonach jubilerskich

W salonach jubilerskich i w galeriach z biżuterią autorską zauważamy wzrost sprzedaży biżuterii srebrnej. Kupowane są zarówno pierścionki, kolczyki, jak i bransoletki, brosze. Polacy stawiają na wzornictwo. Wybierają produkty oryginalne, które pozwolą na wyróżnienie się z tłumu. Biżuteria srebrna sprzedaje się także bardzo dobrze za pośrednictwem stron internetowych. Klienci chętnie…

04/2018, TEMAT MIESIĄCA