Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

06/2011 | Polski Jubiler


POLSKI JUBILER » NUMERY » 2011 » 06/2011

Hurtownie w walce o klienta

Polski rynek biżuterii srebrnej wydaje się być ustabilizowany. Po wielkiej fali otwarć hurtowni z biżuterią i półfabrykatami srebrnymi nastąpił czas rozwijania się rynku. Hurtownicy znaleźli swoich klientów, a właściciele salonów jubilerskich mogą korzystać z różnorakiej ofert poszczególnych sprzedawców. Coraz rzadziej można spotkać się z sytuacją, w której właściciele salonów jubilerskich…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria dla wymagających

Kamienie szlachetne najczęściej łączone są ze złotem i platyną. Jednak na polskim rynku jubilerskim coraz częściej można spotkać się z sytuacją, że diamenty, szafiry czy szmaragdy łączone są ze srebrem czy tytanem. Biżuteria tworzona, na razie tylko przez artystów, zyskuje coraz większą rzeszę zwolenników i nie można wykluczyć, że ich…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

Klientki preferują kolczyki

Właściciele salonów jubilerskich muszą uzupełniać swój asortyment wraz ze zmianami dokonującymi się na rynku jubilerskim oraz obowiązującą w danym sezonie modą. Niemal w każdym sklepie z biżuterią można znaleźć popularne charmsy, beadsy czy bransoletki ze skóry, srebra czy złota. Jednak w tym sezonie na polskim rynku jubilerskim obowiązywać będzie moda…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

06/2011

06/2011

Niemy sprzedawca

Każdy właściciel salonu jubilerskiego, poza zapewnieniem klientom możliwości wyboru biżuterii z różnorodnych jej rodzajów, musi także zadbać, aby wybrana przez odbiorcę ozdoba została odpowiednio opakowana. Opakowanie biżuterii jest jednym z niezbędnych elementów, nie tylko marketingu prowadzonego przez dany salon jubilerski, ale także budowania wizerunku salonu w oczach klientów. Nie można…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

Osiemset złotych za szwajcarski zegarek

Rozmowa z Stanley Bark, Country Manager,Swatch Group Poland Polski Jubiler: Jak ocenia Pan polski rynek zegarmistrzowski? Jakie jest zainteresowanie Polaków zegarkami „z górnej półki”? Stanley Bark, Country Manager, Swatch Group Poland: Z natury jestem optymistą, dlatego też nie zaskakuje mnie sytuacja szwajcarskich marek zegarmistrzowskich na polskim rynku. Wystarczy powiedzieć, że…

06/2011, LUDZIE BRANŻY

Biżuteria na wystawie

Powszechnie wiadomo, że najważniejsza w salonie jubilerskim jest biżuteria. Jednak jeśli nie będzie ona odpowiednio wyeksponowana to z całą pewnością nie znajdzie swoich odbiorców. Umiejętność odpowiedniego wyeksponowania biżuterii jest podstawowym elementem, który umożliwi właścicielom salonów jubilerskich pozyskanie nowych klientów. Właściciele salonów jubilerskich, którzy umieszczają swoje kosztowności bez zaplanowanej wcześniej strategii,…

06/2011, SKLEP

Nowa marka biżuteryjna w Polsce

W Poznaniu kolejny swój sklep otworzyła australijska marka biżuteryjna Diva. Jest to dynamicznie rozwijająca się firma, której głównym celem jest wytyczanie biżuteryjnych trendów i dostarczenie modnych ozdób. Jest częścią największego na świecie przedsięwzięcia w branży modnej biżuterii. Posiada ponad 4000 sklepów w 26 krajach świata, m.in.: Australia, Nowa Zelandia, Wielka…

06/2011, PANORAMA

Afgańskie turmaliny

dr Włodzimierz ŁapotLaboratorium GemmologiczneUniwersytet Śląski Dla większości Polaków Afganistan kojarzy się przede wszystkim z konfliktem zbrojnym toczącym się ze zmiennym nasileniem od dziesiątków lat oraz z kolejnymi kontyngentami polskiej misji wojskowej w ramach natowskich sił ISAF (International Security Assistance Force). Ale kraj ten znany jest także od dawna z występowania…

06/2011, GEMMOLOGIA

Wystawa zegarków

Do 12 czerwca w s z y s c y miłośnicy zegarków mają możliwość obejrzeć wystawę zegarków z linii Po r t o f i n o firmy IWC. W salonie odCzasu doCzasu w Warszawie można podziwiać kolekcję zegarków zaprezentowaną po raz pierwszy w trakcie Salonu Ekskluzywnego Zegarmistrzostwa – SIHH…

06/2011, PANORAMA

Amortyzacja jednorazowa

Nabycie składnika majątku zaliczanego, zgodnie z przepisami ustaw o podatkach dochodowych (PIT, CIT) do kategorii środków trwałych wymusza na przedsiębiorcach podjęcie decyzji w zakresie przyjęcia wariantu amortyzacji. Naturalne jest dążenie do rozwiązania, które pozwala na maksymalne skrócenie czasu, w którym środek trwały jest amortyzowany, a w efekcie możliwie szybkie przeniesienie…

06/2011, PRAWO

Masywny zegarek

Na rynku pojawił się zegarek Atlantic Searock. Czasomierz posiada dużą kopertę o średnicy 45 mm wykonaną ze stali szlachetnej 316L. Czytelny cyferblat, jak przystało na szwajcarski zegarek, chroniony jest szafirowym szkłem odpornym na zarysowania. Wodoszczelność zegarków to 200 m. Duże fluorescencyjne indeksy oraz wskazówki ułatwiają odczyt i kontrolę czasu w…

06/2011, PANORAMA
Strona 1 z 3123