POLSKI JUBILER » NUMERY » 2020 » 01/2020

Kosztowności ze wszystkiego

Nikogo już nie dziwi biżuteria wykonana ze zużytych kapsli, elementów popsutych komputerów, zegarków, szkła. Projektanci biżuterii wykorzystują niemal wszystko, co wpadnie im w ręce, aby stworzyć oryginalną biżuterię. Eksperymentują z nowymi materiałami pojawiającymi się na rynku jubilerskim, wykorzystują zdobycze technologiczne, aby ich produkt wpadł w oko klientów. Rynek biżuteryjny stał…

01/2020, PRODUKT

Zegarek z dużym cyferblatem

Moda na rynku zegarmistrzowskim zmienia się. Klienci decydowali się na zegarki tradycyjne, jednak nie można nie zauważyć, że dużym zainteresowaniem kupujących cieszyły się czasomierze sportowe z dużymi cyferblatami. Moda na sportowe, kolorowe, duże zegarki rośnie. Wszystko za sprawą wiosennych kolekcji odzieżowych, w których pojawia się wyraziste wzornictwo. Tendencja wzrostowa w…

01/2020, ZEGARKI

Połączenie sztuki z funkcjonalnością

Właściciele salonów jubilerskich zapominają, że klienci pragną w salonach znaleźć niemal wszystko – od wyszukanych kolczyków po tradycyjne złote obrączki. Często jednak nie wprowadzają do swojego asortymentu przedmiotów, które łączą funkcje utylitarne i estetyczne. Klienci oczekują od zakładów jubilerskich posiadania w swoim asortymencie także zegarków. Owszem, część właścicieli sklepów jubilerskich…

01/2020, DOBRE BO POLSKIE

Luksus na stole

Obserwując polski rynek jubilerski, zauważamy zachodzące na nim zmiany. Jedną z nich jest wzrost sprzedaży srebrnych i posrebrzanych przedmiotów codziennego użytku. Oferta sklepów z pamiątkami, ale także salonów jubilerskich poszerzona została o srebrne misy, świeczniki, zastawę stołową czy choćby szczotki do włosów wykonane z najdroższych materiałów jubilerskich. Dobra luksusowe sprzedają…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA

Lokalna sieć sprzedaży

Producenci biżuterii szukają nowych kanałów dostawy swoich wyrobów do potencjalnego odbiorcy. W dzisiejszych czasach najlepszym i najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klientów jest sprzedaż internetowa, jednak nie każdy podmiot gospodarczy w Polsce szuka w sieci swojej szansy. Lokalni producenci starają się docierać ze swoimi wyrobami do lokalnych sklepów. I tworzyć biżuterię,…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria narodowa

Polacy stają się coraz bardziej świadomi swoich decyzji zakupowych, szczególnie w zakresie zakupu biżuterii. Zależy im na posiadaniu przedmiotów nie tylko oryginalnych, ale także symbolicznych, które pozwolą na podkreślenie swojej przynależności narodowej czy lokalnej. Każde miasto czy region stara się wypromować swoją „specjalność” biżuteryjną. Twórcy coraz chętniej wykorzystują niekonwencjonalne materiały,…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA

Obroża z bursztynów

Rynek jubilerski staje się coraz bardziej zróżnicowany. Podmioty gospodarcze szukają na nim swojej niszy i produkują ozdoby jubilerskie pod konkretne oczekiwania określonej grupy odbiorców. To konsumenci kształtują branżę jubilerską, która na naszych oczach przekształca się. Nie dziwi wobec tego fakt, że na polskim rynku pojawia się coraz więcej firm oferujących…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA

Mężczyzna z nowoczesną technologią

Męskie dodatki biżuteryjne sprzedają się bardzo dobrze. Klienci decydują się na zakup pendrive’ów wykonanych z metali i kamieni szlachetnych, chętnie wybierają kamery i dyktafony ukryte w spinkach do mankietów czy długopisy ozdabiane diamentami. Rynek gadżetów elektronicznych stale się rozszerza, a jego głównymi odbiorcami stają się mężczyźni. Polacy wybierają się na…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA

Luksusowe dodatki

Rynek kobiecych akcesoriów zmienia się z sezonu na sezon, pojawiają się na nim nowe przedmioty, których zadaniem jest ułatwienie życia ich użytkowniczkom. Klientki chętnie kupują gadżety elektroniczne, które są funkcjonalne, a do tego zdobione materiałami jubilerskimi. Największą popularnością cieszą się akcesoria jubilerskie, które są ozdobą smartfonów, tabletów czy laptopów. Chętnie…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA

Nastoletni klienci

Dla nastolatków biżuteria jest ważną częścią ustalenia i potwierdzenia ich tożsamości. Oznacza to, że biżuteria młodzieżowa jest ważną i lukratywną niszą na rynku jubilerskim. Młodzież, czyli osoby między 12. a 19. rokiem życia, są grupą społeczną, która decyduje o trendach na rynku mody. Branża jubilerska nie może pozostać obojętna na…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA

Dziecko u jubilera

Oferta biżuterii dla najmłodszych z sezonu na sezon rozszerza się. Producenci biżuterii wprowadzają do sprzedaży ozdoby dla dzieci, widząc, że rynek jest gotowy do przyjęcia nowych wyrobów jubilerskich. Dzieci stają się pełnoprawnymi podmiotami na tym rynku. Dzieci decydują o zakupach u jubilera. Nie tylko posiadają własne środki, ale także mają…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria religijna w salonach jubilerskich

Moda na rynku jubilerskim zmienia się z sezonu na sezon. Jednak nie każdy segment rynku jest podatny na zmiany. Wzornictwo w biżuterii religijnej nie ulega częstym innowacjom, a do tego trudno wskazać okres, kiedy sprzedaje się ona najlepiej. Można powiedzieć, że dewocjonalia to jeden z tych rodzajów biżuterii, na które…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA
Strona 1 z 212