PORTAL » ARTYKUŁ GŁÓWNY

Lokalna sieć sprzedaży

Producenci biżuterii szukają nowych kanałów dostawy swoich wyrobów do potencjalnego odbiorcy. W dzisiejszych czasach najlepszym i najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klientów jest sprzedaż internetowa, jednak nie każdy podmiot gospodarczy w Polsce szuka w sieci swojej szansy. Lokalni producenci starają się docierać ze swoimi wyrobami do lokalnych sklepów. I tworzyć biżuterię,…

01/2020, ARTYKUŁ GŁÓWNY, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE

Nastoletni klienci

Dla nastolatków biżuteria jest ważną częścią ustalenia i potwierdzenia ich tożsamości. Oznacza to, że biżuteria młodzieżowa jest ważną i lukratywną niszą na rynku jubilerskim. Młodzież, czyli osoby między 12. a 19. rokiem życia, są grupą społeczną, która decyduje o trendach na rynku mody. Branża jubilerska nie może pozostać obojętna na…

01/2020, ARTYKUŁ GŁÓWNY, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE

Strategia SPRZEDAŻY

Przyszłość biżuterii jest tajemnicą, jednak niektórzy analitycy próbują ją zgłębić, przyglądając się wyborom konsumentów na całym świecie. Coraz częściej daje się usłyszeć głosy, że biżuteria stanie się nierozerwalnie związana z ciałem lub przemieni się w funkcjonalny przedmiot umożliwiający poruszanie się po świecie wirtualnym. Właściciele salonów jubilerskich nie powinni lekceważyć oczekiwań…

01/2020, ARTYKUŁ GŁÓWNY, PROBLEM BRANŻY, W NUMERZE

Rok 2019 okazał się łaskawy dla branży jubilerskiej

W 2019 r. wartość rynku biżuterii wyniosła 318 mln zł, jak możemy przeczytać w raporcie KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2019”. Klienci kupowali przede wszystkim biżuterię wykonaną z metali i kamieni szlachetnych. 84 proc. udziału w rynku to bowiem biżuteria wytworzona z kamieni i metali szlachetnych, 16 proc. przypadło…

01/2020, ARTYKUŁ GŁÓWNY, LUDZIE BRANŻY, W NUMERZE