Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

TEMAT MIESIĄCA | Polski Jubiler


POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA

Sztuka sakralna na targach

Polskie kościoły wyposażane są w dzieła sztuki złotniczej głównie podczas targów sztuki sakralnej. Część parafii decyduje się także na zakupy w sklepach internetowych, niezwykle rzadko zdarza się, że o wykonanie obiektu sakralnej sztuki złotniczej proszeni są polscy artyści złotnicy. Warto zauważyć, że moda na rynku dewocjonaliów i sakraliów zmienia się.…

02/2019, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE

Obrączka online

Sprzedaż biżuterii ślubnej powoli przenosi się do sieci. Polacy coraz częściej decydując się na zakup pierścionka zaręczynowego czy obrączek, korzystają z możliwości, jaką daje im internet. Możliwość obejrzenia kilkuset wzorów pierścionków i obrączek, a także gwarantowane przez sprzedającego bezpieczeństwo zakupów sprawiają, że przyszli małżonkowie wybierają zakupy w sklepach internetowych. Potentaci…

01/2019, TEMAT MIESIĄCA

Obrączka wersja 2.0

Każdy salon jubilerski w Polsce ma w swojej ofercie szeroki wybór obrączek. Klienci mogą wybierać spośród kilkuset modeli, a mimo to sprzedaż tego rodzaju biżuterii z roku na rok spada. Osoby, które decydują się na zakup obrączek, zazwyczaj wybierają klasyczne modele wykonane z białego złota, ale także coraz chętniej sięgają…

01/2019, TEMAT MIESIĄCA, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT

Kamienie z certyfikatem eco

Jeszcze do niedawna podstawowym kryterium wyboru kamieni szlachetnych była ich wielkość oraz czystość. Klienci salonów jubilerskich, a także producenci biżuterii wybierali kamienie z certyfikatem, który świadczył o ich jakości i źródle pochodzenia. Naturalne kamienie szlachetne były kamieniami najchętniej kupowanymi przez producentów biżuterii na całym świecie. Oczywiście wciąż cieszą się największym…

01/2019, TEMAT MIESIĄCA

Diamenty zmieniają swoje oblicze

Biżuteria ślubna w Polsce to synonim biżuterii diamentowej. W salonach jubilerskich oferta pierścionków zaręczynowych oraz obrączek to prezentacja biżuterii diamentowej. Klienci wybierają przede wszystkim brylantowe pierścionki zaręczynowe i obrączki z diamentem. Nie można jednak nie zauważyć, że tak jak w innych sektorach rynku, również na rynku diamentowej biżuterii zachodzą zmiany.…

01/2019, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria ślubna

Biżuteria modowa na dobre zagościła na rynku biżuterii ślubnej. Panny młode wybierają z tysięcy dodatków jubilerskich oferowanych im przez sprzedawców. W każdym salonie mody ślubnej znajdujemy bogatą ofertę ozdób, których zadaniem jest dopełnienie stylizacji panny młodej.…

01/2019, Bez kategorii, TEMAT MIESIĄCA

Diament pamiątkowy w pierścionku

Czym jest diament pamiątkowy i jak wytłumaczyć jego popularność rosnącą na całym świecie? Diament pamiątkowy powstaje ze skremowanych prochów bądź włosów ludzkich. Popularność tego typu usług rośnie także w naszym kraju. To prawda, że niewiele osób decyduje się na stworzenie diamentu z prochów swoich bliskich, za to coraz więcej postanawia…

06/2018, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria modowa na rynku wtórnym

Polski rynek wtórny obrotu biżuterią rozwija się niezwykle powoli. Polacy nie decydują się na zakup biżuterii wykonanej z materiałów szlachetnych z drugiej ręki. Należy jednak zauważyć, że Polacy kupują, głównie za pośrednictwem stron internetowych, biżuterię modową na rynku wtórnym. Rynek wtórny w Polsce Polacy nie kupują biżuterii wykonanej z metali…

06/2018, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria jakiej jeszcze nie było

Twórcy biżuterii eksperymentują z formą i wzornictwem we wprowadzanych na polski rynek kolekcjach biżuterii. Stają się zaskoczyć odbiorów, proponując im innowacyjne rozwiązania formalne, wykorzystujące nowoczesne materiały jubilerskie. Artyści coraz częściej porzucają tradycyjne materiały na rzecz niekonwencjonalnych tworzyw, które pojawiają się na polskim rynku jubilerskim. Twórcy prześcigają się w wykorzystywaniu nowości,…

06/2018, TEMAT MIESIĄCA

Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu

Najważniejszym ogniwem w procesie sprzedaży biżuterii jest jej sprzedawca. Musi być to osoba nie tylko doskonale znająca się na kupiectwie, ale profesjonalista, który przekaże klientowi wiedzę na temat biżuterii. Personel salonu jubilerskiego musi składać się z osób, dla których warsztat złotniczy nie ma żadnych tajemnic. W przeciwnym razie klienci mogą…

05/2018, TEMAT MIESIĄCA

Salon XXI wieku

Każdy właściciel salonu jubilerskiego staje wobec pytania, w jaki sposób wyposażyć swój sklep. Musi uwzględnić potrzeby klientów, miejsce, jakim dysponuje, bezpieczeństwo personelu i możliwości, jakie daje lokal, aby jak najlepiej wyeksponować biżuterię. Większość właścicieli decyduje się na rozwiązania tradycyjne. Zamawia do sklepów drewniane, oszklone meble, które – po pierwsze –…

05/2018, TEMAT MIESIĄCA

Miejsce spotkania z biżuterią

Właściciele salonów jubilerskich i galerii z biżuterią autorską starają się przyciągnąć do swoich sklepów nowych klientów. W tym celu zamawiają nowe kolekcje biżuterii, nawiązują współpracę z artystami złotnikami, umożliwiają kupno biżuterii przez internet, zapominając przy tym o swoim miejscu pracy. Wystój sklepu z biżuterią jest bowiem tak samo ważny jak…

05/2018, TEMAT MIESIĄCA