Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

TEMAT MIESIĄCA | Polski Jubiler





POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA

Witryna salonu jubilerskiego

Każdy właściciel salonu z biżuterią staje przed dylematem, w jaki sposób zwrócić na siebie uwagę klienta. Zakłada stronę internetową, kupuje modną biżuterię, zatrudnia wykwalifikowany personel, jednak coraz częściej zapomina o wystroju swojego sklepu, w którym spotyka się z klientem. Wystrój salonu jubilerskiego musi być przemyślany. Nie można zdać się na…

05/2017, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT

Szczęście zamknięte w pudełku

Powszechnie uważa się, że biżuteria nie potrzebuje żadnej oprawy. Nic bardziej mylnego. Opakowanie biżuterii to nie tylko pudełko, które zabezpiecza wyrób jubilerski przed zniszczeniem czy zgubieniem, to przede wszystkim oprawa biżuterii. Dobrze dobrane opakowanie pozwala na wyeksponowanie walorów biżuterii, ale także na uwypuklenie pozytywnych cech sprzedawcy i producenta. W pudełku…

05/2017, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Akcesoria modowe

Klienci w polskich salonach jubilerskich i butikach coraz częściej decydują się na zakup akcesoriów modowych wykonanych z materiałów jubilerskich. Moda na ozdabianie telefonów komórkowych, torebek, laptopów, ale także okularów na stałe zagościła w Polsce. Biżuteryjne gadżety trafiają do salonów z biżuterią. Jeszcze do niedawna rzadko który jubiler decydował się na…

04/2017, TEMAT MIESIĄCA

Tatuaż i biżuteria

Moda na tatuowanie zatacza coraz szersze kręgi. Kiedyś tatuaż znajdował się na marginesie sztuki, dziś robią go niemal wszyscy. Stał się społecznie akceptowany i coraz częściej traktowany jako ozdoba. Tatuaż tak jak biżuteria wyraża emocje i staje się ozdobą. Niektórzy traktują go jako symbol, chcą za jego pomocą zamanifestować swoje…

04/2017, TEMAT MIESIĄCA

Muzeum a twórca

Sezon wakacyjny jest najlepszym czasem na promocję swojej twórczości. Okazję ku temu dają regionalne muzea i domy kultury, które prezentując twórczość polskich artystów złotników, pozwalają na rozpropagowanie nazwiska autora wśród publiczności. Jeszcze do niedawna regionalne muzea i domu kultury rzadko decydowały się na przygotowywanie wystaw lokalnych artystów złotników. Teraz na…

04/2017, TEMAT MIESIĄCA

Chokery wciąż w modzie

Moda na chokery, szczególnie w sezonie wakacyjnym, nie przemija. Swoje wersje naszyjników prezentują polscy projektanci, którzy zwracają uwagę na ich jakość oraz materiały użyte do ich wykonania. Aksamitne naszyjniki przeżywają swój wielki renesans. Modne w latach 90., teraz wróciły ze zdwojoną siłą i noszą je niemal wszyscy – od celebrytów…

04/2017, TEMAT MIESIĄCA

Nowe TRENDY

Wakacje to czas odpoczynku, ale projektanci i twórcy biżuterii okres urlopowy choć po części muszą przeznaczyć na pracę. Trzeba przygotować nowe kolekcje przed jesiennymi targami, zastanowić się nad strategią marketingową, promować swoją sztukę. Zmiany na rynku jubilerskim wymuszają na projektantach i producentach biżuterii stałe zaangażowanie w swoją pracę. Muszą być…

04/2017, TEMAT MIESIĄCA

Alchemiczne sztuczki u złotnika

Salony jubilerskie idą z duchem czasu. Nowoczesne wnętrza, oświetlenie, aromamarketing, specjalistyczna kadra mają sprawić, że do sklepów z biżuterią trafią nowi klienci. I tak w rzeczywistości się dzieje. Nie można jednak zapominać, że salon jubilerski to także magia przemieniania złota i srebra w biżuterię. Dlatego też dużym zainteresowaniem klientów cieszą…

03/2017, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria ze smakiem

Smak w biżuterii kojarzy się przede wszystkim z dobrym gustem. W najbliższym czasie jednak sytuacja ta może ulec zmianie, gdyż coraz częściej do sprzedaży trafia biżuteria wykonana z materiałów jadalnych. Biżuteria spożywcza wykorzystywana jest także jako jedno z narzędzi marketingowych. Do wykonania biżuterii można wykorzystać niemal wszystko – pojawia się…

03/2017, TEMAT MIESIĄCA

Popularne materiały i narzędzia

Im ciekawszy materiał jubilerski, tym większa szansa, że klienci zechcą kupić wykonaną z niego biżuterię. W sklepach z materiałami jubilerskimi pojawiają się nie tylko nowoczesne tworzywa, ale także maszyny znacznie ułatwiające pracę z nimi. Producenci biżuterii starają się spełnić oczekiwania klientów, co sprawia, że potrzebują w swoich warsztatach nowych narzędzi…

03/2017, TEMAT MIESIĄCA

Piękno ukryte w kamieniu

Kamienie jubilerskie to materiał najczęściej wykorzystywany w produkcji biżuterii. Oprawione w złoto, platynę lub srebro, tworzą arcydzieła sztuki jubilerskiej. Kamienie jubilerskie to odmiany niektórych minerałów i skał. Te najrzadziej występujące nazywamy kamieniami szlachetnymi. Odznaczają się one pięknem oraz twardością i trwałością. Kamienie naturalne Najbardziej pożądanymi kamieniami jubilerskimi są kamienie naturalne.…

03/2017, TEMAT MIESIĄCA

Narzędzia jubilerskie na miarę XXI wieku

Sprzedawcy narzędzi i maszyn jubilerskich nie mają powodów do narzekania. Sprzedaż specjalistycznego sprzętu utrzymuje się na zadowalającym poziomie, głównie za sprawą młodych twórców wchodzących na polski rynek jubilerski. Specjalistycznym sprzętem zainteresowani są także producenci, grawernicy oraz właściciele punktów usługowych, w których dokonuje się naprawy biżuterii. Niezbędne narzędzia Narzędzia i maszyny…

03/2017, TEMAT MIESIĄCA