POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA

Komunie święte pod znakiem zapytania

Epidemia koronawirusa odciska swoje piętno w każdej dziedzinie życia społecznego. Problemy mogą pojawić się również w branży dewocjonaliów. Dynamicznie zmieniająca się sytuacja związana z rozwojem zakażenia, może spowodować odwołanie w całej Polsce komunii świętych, ślubów i chrzcin. Spadek sprzedaży, przestoje na liniach produkcyjnych z całą pewnością odcisną swoje piętno na…

02/2020, TEMAT MIESIĄCA

Samotna i szczęśliwa z obrączką na palcu

Na polski rynek jubilerski dotarła moda na pierścionki i obrączki kupowane przez singielki Bycie samotną kobietą nie musi się już wiązać z kompleksami względem mężatek, na których palcach znajduje się obrączka. Kobiety niezależne same sobie kupują upragnioną biżuterię i z dumą prezentują biżuterię symbolizującą ich niezależność. Mieszanka mocy i piękna…

02/2020, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE

Żółte złoto na topie

Specjaliści branży jubilerskiej podkreślają, że w roku 2020 klienci najchętniej kupować będą pierścionki zaręczynowe i obrączki wykonane z żółtego złota. Wpływ na taki stan rzeczy ma, z jednej strony, poszukiwanie przez klientów nowości, z drugiej – paradoksalnie rosnące ceny złota. Klienci chcą podkreślać, że posiadają obrączki i pierścionki wykonane z…

02/2020, TEMAT MIESIĄCA

Pierścionek rozwodowy

Na rynku mody jubilerskiej pojawił się nowy trend – pierścionek z okazji rozwodu. Polacy, którzy decydują się na rozwód, nie chcą rezygnować z biżuterii i we współpracy ze złotnikiem przerabiają biżuterię ślubną – pierścionek zaręczynowy i obrączki – na przedmiot jubilerski, który będzie symbolizował nowy etap w ich życiu. Kobiety…

02/2020, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE

Dropshipping czy to dobre rozwiązane dla sprzedawcy biżuterii?

Rynek biżuteryjny na całym świecie zmienia się. Coraz częściej możemy spotkać się z sytuacją, że firmy decydują się na dropshipping, czyli model logistyczny sprzedaży przez internet polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę. Rola sklepu internetowego w tym modelu logistycznym sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłania ich do…

02/2020, ARTYKUŁ GŁÓWNY, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE

Spersonalizowana sprzedaż online

Świat zmierza w kierunku sprzedaży online. Internet rzeczy, technologia 5G, coraz większa liczba sklepów oferujących sprzedaż za pośrednictwem sieci sprawiają, że klienci, siedząc przed monitorami swoich komputerów, dokonują zakupów. Firmy odzieżowe, obuwnicze, a nawet spożywcze przenoszą sprzedaż do sieci. To samo robią sklepy z biżuterią. Badania amerykańskiej firmy statista.com wykazały,…

02/2020, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE

Luksus na stole

Obserwując polski rynek jubilerski, zauważamy zachodzące na nim zmiany. Jedną z nich jest wzrost sprzedaży srebrnych i posrebrzanych przedmiotów codziennego użytku. Oferta sklepów z pamiątkami, ale także salonów jubilerskich poszerzona została o srebrne misy, świeczniki, zastawę stołową czy choćby szczotki do włosów wykonane z najdroższych materiałów jubilerskich. Dobra luksusowe sprzedają…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA

Lokalna sieć sprzedaży

Producenci biżuterii szukają nowych kanałów dostawy swoich wyrobów do potencjalnego odbiorcy. W dzisiejszych czasach najlepszym i najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klientów jest sprzedaż internetowa, jednak nie każdy podmiot gospodarczy w Polsce szuka w sieci swojej szansy. Lokalni producenci starają się docierać ze swoimi wyrobami do lokalnych sklepów. I tworzyć biżuterię,…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria narodowa

Polacy stają się coraz bardziej świadomi swoich decyzji zakupowych, szczególnie w zakresie zakupu biżuterii. Zależy im na posiadaniu przedmiotów nie tylko oryginalnych, ale także symbolicznych, które pozwolą na podkreślenie swojej przynależności narodowej czy lokalnej. Każde miasto czy region stara się wypromować swoją „specjalność” biżuteryjną. Twórcy coraz chętniej wykorzystują niekonwencjonalne materiały,…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA

Obroża z bursztynów

Rynek jubilerski staje się coraz bardziej zróżnicowany. Podmioty gospodarcze szukają na nim swojej niszy i produkują ozdoby jubilerskie pod konkretne oczekiwania określonej grupy odbiorców. To konsumenci kształtują branżę jubilerską, która na naszych oczach przekształca się. Nie dziwi wobec tego fakt, że na polskim rynku pojawia się coraz więcej firm oferujących…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA

Mężczyzna z nowoczesną technologią

Męskie dodatki biżuteryjne sprzedają się bardzo dobrze. Klienci decydują się na zakup pendrive’ów wykonanych z metali i kamieni szlachetnych, chętnie wybierają kamery i dyktafony ukryte w spinkach do mankietów czy długopisy ozdabiane diamentami. Rynek gadżetów elektronicznych stale się rozszerza, a jego głównymi odbiorcami stają się mężczyźni. Polacy wybierają się na…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA

Luksusowe dodatki

Rynek kobiecych akcesoriów zmienia się z sezonu na sezon, pojawiają się na nim nowe przedmioty, których zadaniem jest ułatwienie życia ich użytkowniczkom. Klientki chętnie kupują gadżety elektroniczne, które są funkcjonalne, a do tego zdobione materiałami jubilerskimi. Największą popularnością cieszą się akcesoria jubilerskie, które są ozdobą smartfonów, tabletów czy laptopów. Chętnie…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA