Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

TEMAT MIESIĄCA | Polski Jubiler



POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA

Diament pamiątkowy w pierścionku

Czym jest diament pamiątkowy i jak wytłumaczyć jego popularność rosnącą na całym świecie? Diament pamiątkowy powstaje ze skremowanych prochów bądź włosów ludzkich. Popularność tego typu usług rośnie także w naszym kraju. To prawda, że niewiele osób decyduje się na stworzenie diamentu z prochów swoich bliskich, za to coraz więcej postanawia…

06/2018, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria modowa na rynku wtórnym

Polski rynek wtórny obrotu biżuterią rozwija się niezwykle powoli. Polacy nie decydują się na zakup biżuterii wykonanej z materiałów szlachetnych z drugiej ręki. Należy jednak zauważyć, że Polacy kupują, głównie za pośrednictwem stron internetowych, biżuterię modową na rynku wtórnym. Rynek wtórny w Polsce Polacy nie kupują biżuterii wykonanej z metali…

06/2018, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria jakiej jeszcze nie było

Twórcy biżuterii eksperymentują z formą i wzornictwem we wprowadzanych na polski rynek kolekcjach biżuterii. Stają się zaskoczyć odbiorów, proponując im innowacyjne rozwiązania formalne, wykorzystujące nowoczesne materiały jubilerskie. Artyści coraz częściej porzucają tradycyjne materiały na rzecz niekonwencjonalnych tworzyw, które pojawiają się na polskim rynku jubilerskim. Twórcy prześcigają się w wykorzystywaniu nowości,…

06/2018, TEMAT MIESIĄCA

Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu

Najważniejszym ogniwem w procesie sprzedaży biżuterii jest jej sprzedawca. Musi być to osoba nie tylko doskonale znająca się na kupiectwie, ale profesjonalista, który przekaże klientowi wiedzę na temat biżuterii. Personel salonu jubilerskiego musi składać się z osób, dla których warsztat złotniczy nie ma żadnych tajemnic. W przeciwnym razie klienci mogą…

05/2018, TEMAT MIESIĄCA

Salon XXI wieku

Każdy właściciel salonu jubilerskiego staje wobec pytania, w jaki sposób wyposażyć swój sklep. Musi uwzględnić potrzeby klientów, miejsce, jakim dysponuje, bezpieczeństwo personelu i możliwości, jakie daje lokal, aby jak najlepiej wyeksponować biżuterię. Większość właścicieli decyduje się na rozwiązania tradycyjne. Zamawia do sklepów drewniane, oszklone meble, które – po pierwsze –…

05/2018, TEMAT MIESIĄCA

Miejsce spotkania z biżuterią

Właściciele salonów jubilerskich i galerii z biżuterią autorską starają się przyciągnąć do swoich sklepów nowych klientów. W tym celu zamawiają nowe kolekcje biżuterii, nawiązują współpracę z artystami złotnikami, umożliwiają kupno biżuterii przez internet, zapominając przy tym o swoim miejscu pracy. Wystój sklepu z biżuterią jest bowiem tak samo ważny jak…

05/2018, TEMAT MIESIĄCA

Wzornictwo na topie

Kilka ostatnich sezonów pokazało, jak bardzo zmienia się wzornictwo polskiej biżuterii. Producenci starają się zadowolić swoich potencjalnych klientów, eksperymentują z formą i kształtem biżuterii, a także wykorzystują do jej produkcji coraz bardziej nietypowe materiały jubilerskie. Duże znaczenie w pojawianiu się nowych wzorów ma wykorzystywanie w pracy drukarek 3D, które pozwalają…

04/2018, TEMAT MIESIĄCA

Pamiątka z wakacji

Polskie kurorty przyzwyczaiły nas do straganów z tradycyjnymi „chińskimi” pamiątkami z wakacji. Wszędzie, od morza po Tatry, możemy znaleźć niemal te same przedmioty, które klienci kupują niezwykle chętnie. Głównie z powodu braku alternatywy. Tanie, kolorowe, kiczowate rzeczy zdominowały polski rynek pamiątkarski. Znudzeni turyści, przemierzający podczas wakacyjnych spacerów deptaki obstawione przez…

04/2018, TEMAT MIESIĄCA

Srebro w salonach jubilerskich

W salonach jubilerskich i w galeriach z biżuterią autorską zauważamy wzrost sprzedaży biżuterii srebrnej. Kupowane są zarówno pierścionki, kolczyki, jak i bransoletki, brosze. Polacy stawiają na wzornictwo. Wybierają produkty oryginalne, które pozwolą na wyróżnienie się z tłumu. Biżuteria srebrna sprzedaje się także bardzo dobrze za pośrednictwem stron internetowych. Klienci chętnie…

04/2018, TEMAT MIESIĄCA

Modowe biżu

Polacy pokochali biżuterię modową. Kupują ją bardzo chętnie i bardzo często, zarówno w butikach z biżuterią, jak i w sklepach odzieżowych, na straganach, a nawet w sklepach spożywczych. Przed biżuterią fashion Polacy stawiają tylko jeden warunek, zanim zdecydują się na jej zakup: musi być ona na czasie. Drugorzędną sprawą w…

04/2018, TEMAT MIESIĄCA

Kamienie na zamówienie

Na całym świecie rośnie zapotrzebowanie na kamienie syntetyczne. Producenci biżuterii niezwykle chętnie dokonują ich zakupu, gdyż spełniają one ich oczekiwania. A jak powszechnie wiadomo, popyt rodzi podaż, dlatego na rynkach jubilerskich oferowane są coraz to nowe kamienie syntetyczne, tworzone w nowo powstających laboratoriach chemicznych, nie zawsze legalnych. Należy pamiętać, że…

03/2018, TEMAT MIESIĄCA

Rewolucja technologiczna a rękodzieło

W procesie tworzenia biżuterii w ciągu ostatniej dekady nastąpiła rewolucja. Przemysł wytwórczy ewoluował, i to zarówno pod względem wzornictwa, jak i technik wytwarzania biżuterii. Oczywiście za zmianami na rynku biżuteryjnym stoi rozwój technologiczny, który umożliwił projektantom i producentom biżuterii znaczne usprawnienie pracy oraz dał możliwość kreowania nieosiągalnych dotychczas form i…

03/2018, TEMAT MIESIĄCA