POLSKI JUBILER » NUMERY » 2012 » 03/2012

Programy pomocowe dla małych firm

Jeszcze do końca przyszłego roku małe przedsiębiorstwa mogą korzystać z różnorakiego wsparcia ze środków publicznych. Wsparcie to dotyczy zarówno firm dopiero rozpoczynających działalność gospodarczą (start-ups), jak również rozwoju firm już działających. Środki te przeznaczone są m.in. na projekty inwestycyjne, działalność badawczo-rozwojową, doradztwo, szkolenia i inne działania. Głównym źródłem finansowania są…

03/2012, EKONOMIA, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Nowe otwarcie dla branży jubilerskiej

450 wystawców z 15 krajów prezentowało w tym roku swoje towary podczas Międzynarodowych Targów Bursztynu, Biżuterii i Kamieni Jubilerskich AMBERIF. Na targi przybyło 6336 właścicieli galerii, sklepów jubilerskich i hurtowni. Dziewiętnasta edycja imprezy, która odbyła się w dniach 21-24 marca 2012 roku w Centrum Targowym MTG SA pokazała, że branża…

03/2012, TARGI, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT

„FOLKI-POLKI” Magdaleny Sokolnickiej

W Galerii Techne w Poznaniu odbyła się wystawa biżuterii młodej poznańskiej artystki Magdaleny Sokolnickiej, tegorocznej absolwentki Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Wydziału Architektury i Wzornictwa. Prace zgromadzone na wystawie „Folki-polki” to biżuteria inspirowana polską sztuką ludową – udany remake i powrót do przeszłości. Magdalena Sokolnicka wpisuje się swoimi pracami w bardzo…

03/2012, PANORAMA, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Wystawa zegarków Airman firmy Glycine

Historyczne i współczesne zegarki linii Airman firmy Glycine, coraz lepiej rozpoznawalnej na naszym rynku, można oglądać w salonie odCzasu odCzasu w Złotych Tarasach w Warszawie. Na wystawie prezentowane są cztery historyczne egzemplarze zegarków. Pierwszym z nich jest egzemplarz z generacji Airman, uznawanej za pierwszą i produkowanej w latach 1953-1960.  …

03/2012, PANORAMA, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT

Zaobrączkowany salon

Właściciele salonów jubilerskich starają się wprowadzać do swoich sklepów asortyment, który cieszy się największą popularnością wśród klientów. Decydują się na zakup biżuterii wykonanej według najnowszego wzornictwa, stworzonych z modnych metali czy kamieni szlachetnych. Działania te mają na celu przede wszystkim zwielokrotnienie zysków, podniesienie sprzedaży, a także przyciągnięcie do salonów nowych…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Koronka z perłą

Na polskim rynku jubilerskim pojawia się coraz większa liczba butików oferujących różnego rodzaju biżuterię okazjonalną. Coraz większą popularnością cieszą się w Polsce sklepy z biżuterią ślubną. Butiki oferujące pannie młodej dodatki do sukni ślubnej zapełniły niszę na rynku.   Sądząc po dużym zainteresowaniu wśród klientów, sklepy z biżuterią ślubną znalazły…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Pierścionek skrojony na miarę

Polki przywiązują ogromne znaczenie do pierścionka zaręczynowego. Jest to rodzaj biżuterii, który cieszy się największym zainteresowaniem wśród klientów salonów jubilerskich. Właściciele sklepów z biżuterią starają się, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, zaoferować klientom możliwie największy wybór pierścionków zaręczynowych. Klienci z roku na rok stają się bardziej wymagający i szukają biżuterii, która będzie…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Wymagający klient wybiera platynę

Platynowa biżuteria sprzedaje się w Polsce w bardzo niewielkich ilościach. Jednak wartość jednorazowych zakupów platynowej biżuterii znacznie przewyższa wartość zakupów złotej biżuterii. Nie wynika to tylko z faktu, że platynowa biżuteria jest droższa od biżuterii złotej. Analitycy podkreślają, że na platynę decydują się najbardziej wymagający i najbogatsi klienci.   Nie…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Pamiątkowy pierścionek zaręczynowy

Klienci salonów jubilerskich starając się znacznie obniżyć koszt pierścionka zaręczynowego albo stworzyć niepowtarzalny okaz biżuteryjny przynoszą ze sobą starą biżuterię, bądź – co zdarza się równie często – kamień szlachetny i proszą o oprawienie go w złoto.   Polacy starają się łączyć zarówno swoje przywiązanie do tradycji rodzinnych, jak również…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

E-fotografia, czyli sposób na biżuterię w sieci

Stale rosnące zainteresowanie kupnem produktów za pośrednictwem internetu nikogo już nie dziwi. Klienci mimo początkowych obaw związanych z kupnem biżuterii przez internet teraz zaczęli dokonywać ich coraz częściej.   Chęć aktywnego uczestnictwa w sprzedaży biżuterii za pośrednictwem sieci rodzi potrzebę posiadania innowacyjnych narzędzi marketingowych, skutecznych managerów sprzedaży i ciągłego podglądania…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

03/2012

03/2012

Dawna biżuteria pod młotkiem

Miłośników zabytkowej biżuterii nie trzeba przekonywać, że drogocenne klejnoty z poprzednich wieków to małe dzieła sztuki. Rosnące zainteresowanie biżuterią antykwaryczną na świecie spowodowało, że organizowanych jest coraz więcej aukcji, na których pod młotek idą dawne precjoza. Pierścionek art déco 20-30. XX w. platyna, 1 diament ~ 1,45 ct, 20 diamentów,…

03/2012, RYNEK
Strona 1 z 212