POLSKI JUBILER » NUMERY » 2012 » 03/2012 (Strona 2)

Bestsellery sprzedażowe

Rosnąca sprzedaż kolorowych, plastikowych zegarków nie powoduje, że spada zainteresowanie klientów klasycznymi modelami czasomierzy. Właściciele salonów zegarmistrzowskich podkreślają, że klienci najchętniej sięgają po zegarki tradycyjne o widocznym cyferblacie i skórzanych paskach.   Najlepiej sprzedają się męskie, klasyczne czasomierze. Klienci przeznaczają na nie od 500 do 1500 złotych.   Elegancki zegarek…

03/2012, ZEGARKI

Galerie indywidualności

Polski Jubiler: Galeria Nowińska jest miejscem, w którym przede wszystkim można kupić autorską biżuterię bursztynową. Jak dużym zainteresowaniem klientów cieszy się biżuteria oferowana w Pani galerii? Katarzyna Nowińska-Kalinkiewicz, właścicielka Galerii Nowińska: Biżuteria, która powstaje w naszej pracowni to przede wszystkim unikaty. Klienci to doceniają i chętnie ją kupują, pozytywnie zaskoczeni…

03/2012, NIEZBĘDNIK BURSZTYNNIKA

33. Legnicki Festiwal SREBRO trwa

Wielkie otwarcie Festiwalu odbyło się 11-12 maja. I w tym roku, prócz wernisaży, w „srebrny weekend” działo się wiele, nie zabrakło spotkań z artystami, otwartych dyskusji, pokazów mody, warsztatów i happeningów. Jak zwykle, było wiele zaskoczeń i niespodzianek, a przede wszystkim wielu gości z Polski i zagranicy. Relację z kulminacji…

03/2012, WYDARZENIA, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Sezon na modę

Popularność biżuterii modowej rośnie z sezonu na sezon. Co sprawia, że na polskim rynku pojawia się coraz więcej podmiotów gospodarczych chcących zaspokoić oczekiwania klientów?     Klienci nie chcą przeznaczać na zakupy modnej biżuterii dużych pieniędzy, dlatego też decydują się na wybór ozdób wykonanych z nieszlachetnych materiałów. Modną biżuterię cechuje…

03/2012, RAPORT

Kosztowności z papieru

Rynek sztuki współczesnej zdominowany został przez dzieła wykonane z surowców wtórnych. Artyści w przestrzeni muzealnej prezentują obiekty wykreowane wyłącznie ze starych, zniszczonych przedmiotów, które zostają przez nich przetworzone w dzieło sztuki współczesnej.   Podobnie sytuacja wygląda na polskim rynku sztuki użytkowej. Nikogo nie dziwi już fotel i kanapa wykonana z…

03/2012, PROBLEM BRANŻY

Zaobrączkowany salon

Właściciele salonów jubilerskich starają się wprowadzać do swoich sklepów asortyment, który cieszy się największą popularnością wśród klientów. Decydują się na zakup biżuterii wykonanej według najnowszego wzornictwa, stworzonych z modnych metali czy kamieni szlachetnych. Działania te mają na celu przede wszystkim zwielokrotnienie zysków, podniesienie sprzedaży, a także przyciągnięcie do salonów nowych…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Koronka z perłą

Na polskim rynku jubilerskim pojawia się coraz większa liczba butików oferujących różnego rodzaju biżuterię okazjonalną. Coraz większą popularnością cieszą się w Polsce sklepy z biżuterią ślubną. Butiki oferujące pannie młodej dodatki do sukni ślubnej zapełniły niszę na rynku.   Sądząc po dużym zainteresowaniu wśród klientów, sklepy z biżuterią ślubną znalazły…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Pierścionek skrojony na miarę

Polki przywiązują ogromne znaczenie do pierścionka zaręczynowego. Jest to rodzaj biżuterii, który cieszy się największym zainteresowaniem wśród klientów salonów jubilerskich. Właściciele sklepów z biżuterią starają się, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, zaoferować klientom możliwie największy wybór pierścionków zaręczynowych. Klienci z roku na rok stają się bardziej wymagający i szukają biżuterii, która będzie…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Wymagający klient wybiera platynę

Platynowa biżuteria sprzedaje się w Polsce w bardzo niewielkich ilościach. Jednak wartość jednorazowych zakupów platynowej biżuterii znacznie przewyższa wartość zakupów złotej biżuterii. Nie wynika to tylko z faktu, że platynowa biżuteria jest droższa od biżuterii złotej. Analitycy podkreślają, że na platynę decydują się najbardziej wymagający i najbogatsi klienci.   Nie…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Pamiątkowy pierścionek zaręczynowy

Klienci salonów jubilerskich starając się znacznie obniżyć koszt pierścionka zaręczynowego albo stworzyć niepowtarzalny okaz biżuteryjny przynoszą ze sobą starą biżuterię, bądź – co zdarza się równie często – kamień szlachetny i proszą o oprawienie go w złoto.   Polacy starają się łączyć zarówno swoje przywiązanie do tradycji rodzinnych, jak również…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

E-fotografia, czyli sposób na biżuterię w sieci

Stale rosnące zainteresowanie kupnem produktów za pośrednictwem internetu nikogo już nie dziwi. Klienci mimo początkowych obaw związanych z kupnem biżuterii przez internet teraz zaczęli dokonywać ich coraz częściej.   Chęć aktywnego uczestnictwa w sprzedaży biżuterii za pośrednictwem sieci rodzi potrzebę posiadania innowacyjnych narzędzi marketingowych, skutecznych managerów sprzedaży i ciągłego podglądania…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA
Strona 2 z 212