Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

07-08/2011 | Polski Jubiler




POLSKI JUBILER » NUMERY » 2011 » 07-08/2011

Spotkanie branży

Od 8 do 10 września w Gdańsku odbędzie się 12. edycja Międzynarodowych Targów Bursztynu AMBERMART. Patronat Honorowy nad przedsięwzięciem objął Minister Gospodarki, Marszałek Województwa Pomorskiego oraz Prezydent Miasta Gdańska. Targi AMBERMART są okazją do uzupełnienia asortymentu w salonach jubilerskich przed grudniowym szczytem zakupowym. Na targach można będzie zaopatrzyć się w…

07-08/2011, PANORAMA

Wygodnie i oszczędnie

Wiele małych i średnich przedsiębiorstw nadal podchodzi z rezerwą do produktów i usług oferowanych przez banki. Ale z roku na rok powiększa się grupa przedsiębiorców, którzy powoli zapominają co znaczy wizyta w banku. W Polsce rośnie liczba podmiotów gospodarczych, które decydują się na korzystanie z bankowości elektronicznej. Coraz więcej transakcji…

07-08/2011, EKONOMIA

Targi w Lipsku

Branża jubilerska będzie miała okazję zapoznać się z ofertą handlową firm jubilerskich od 3 do 5 września podczas Targów Zegarków i Biżuterii MIDORA. Targi są okazją do zapoznania się z aktualnymi trendami a także dokonania niezbędnych zakupów. Podczas targów będzie także możliwość uczestnictwa w konferencjach oraz warsztatach a także zdobycie…

07-08/2011, PANORAMA

Tworzenie biżuterii to wyrażanie własnej osobowości

Rozmowa z Agnieszką Łukasiak-Kłosek, projektantką biżuterii, dwukrotną stypendystką Prezydenta Miasta Gdańska. Polski Jubiler: Skąd u absolwentki malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku wzięło się zamiłowanie do biżuterii? Agnieszka Łukasiak-Kłosek: Zawsze interesowało mnie wiele dziedzin sztuki i próba wyrażania swoich emocji w różnoraki sposób przy pomocy rozmaitych środków wyrazu – i…

07-08/2011, DOBRE BO POLSKIE

Zielony smok synonimem biżuterii

Czwarte Letnie Targi Trendów Jubilerskich i Zegarkowych Jubinale 2011, najmłodsza impreza branży jubilerskiej w Polsce, na stałe wrosła w kalendarz wielu firm, właścicieli galerii, sklepów jubilerskich i hurtowni. Ciągły rozwój imprezy potwierdzają statystyki odwiedzin branżowych gości, których liczba zwiększa się z roku na rok. Cztery lata to czas, przez który…

07-08/2011, TARGI

Brzeszczoty, rylce, ramka

Praca złotnika to nie tylko perfekcyjne umiejętności warsztatowe, ale także wiedza na temat odpowiedniego doboru narzędzi. W każdej pracowni jubilerskiej powinny znajdować się narzędzia, które znacznie usprawnią pracę z metalami szlachetnymi. Zanim zdecydujemy się na wybór odpowiednich narzędzi warto przyjrzeć się ich wadom i zaletom. Ramki do piłek Typowe metalowe…

07-08/2011, WARSZTAT JUBILERSKI

Biżuteria z tkaniny

Sprzedaż biżuterii wykonanej z różnego rodzaju tkanin rośnie w dynamicznym tempie. Coraz więcej twórców projektuje biżuterię z niecodziennych materiałów, firmy jubilerskie wykorzystują motywy oraz sposoby wykorzystania tkanin stosowane od stuleci, a klienci chętnie poddają się modzie na biżuterię wykonaną z różnego rodzaju włókien. Na polskim rynku jubilerskim moda na biżuterię…

07-08/2011, RAPORT

Suma ubezpieczenia od ognia wyższa niż suma ubezpieczenia od kradzieży

Rozmowa z Jarosławem Oleksym,Prezesem Zarządu Alea Broker Polski Jubiler: Jakie ubezpieczenie powinien mieć każdy salon jubilerski? Jarosław Oleksy, Prezes Zarządu Alea Broker: Podstawowym ubezpieczeniem jest ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych. Właściciel salonu powinien je rozszerzyć o ryzyka kradzieży z włamaniem, rabunku oraz kradzieży zwykłej. Dodatkowym zabezpieczeniem dla każdego…

07-08/2011, PROBLEM BRANŻY

Kosztowności pod nadzorem

Salony jubilerskie decydując się na skorzystanie z oferty firm ubezpieczeniowych stają przed wielkim dylematem. Z jednej strony są zmuszone skorzystać z ofert firm funkcjonujących na rynku i spełnić wszystkie ich wymagania, a z drugiej muszą liczyć się z sytuacją, w której ubezpieczyciel nie pokryje wszystkich kosztów związanych z kradzieżą biżuterii.…

07-08/2011, PROBLEM BRANŻY

Bursztyn w nowej odsłonie

Okres urlopowy jest najlepszym czasem dla branży bursztynniczej. Sprzedaż biżuterii z bursztynem w czasie wakacji znacznie wzrasta. Z całą pewnością wpływ na taki stan rzeczy mają wyjazdy Polaków nad Bałtyk, ale także przyjazdy do naszego kraju zagranicznych turystów. Nic nie wskazuje na to, że w tym roku sytuacja ta miałaby…

07-08/2011, TEMAT MIESIĄCA

Bursztyn w salonie jubilerskim

Biżuteria z bursztynem jest ponadczasowa. Moda na nią nie przemija, jednak z biegiem czasu zmieniają się sposoby jej tworzenia oraz wzornictwo wykorzystane przez producentów biżuterii. Zamawiając asortyment do salonu jubilerskiego warto wziąć pod uwagę uwarunkowania rynkowe oraz preferencje klientów. W salonie jubilerskim w czasie tegorocznych wakacji nie może zabraknąć bursztynowej…

07-08/2011, TEMAT MIESIĄCA

07-08/2011

07-08/2011
Strona 1 z 3123