Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

RAPORT | Polski Jubiler


POLSKI JUBILER » DZIAŁY » RAPORT

Oprawić internet w złoto

Świat, w którym żyjemy, zmienia się w dynamicznie. Wszyscy korzystamy z urządzeń mobilnych i chyba nikt z nas nie wyobraża sobie funkcjonowania bez internetu. Przyszłość jawi się nam jako czas, w którym nowoczesne technologie będą jeszcze bardziej ułatwiały nam funkcjonowanie. Kwestią czasu pozostaje, kiedy tzw. internet rzeczy dotrze do branży…

02/2018, ARTYKUŁ GŁÓWNY, RAPORT

Uruchom posiadane zasoby i zacznij się bogacić

„Z prywatyzacyjnego chaosu, który trwał w Polsce ponad dekadę (10 lat), dopiero dzisiaj odkrywamy, jak ten proces wyglądał naprawdę i kogo dotyczył. Rzutuje to nie tylko na bieżącą politykę przemysłową tych czy innych branż przyszłości” – pisze Bartek Godusławski w „Dzienniku Gazecie Prawnej” (24 listopada 2017 r.). Tak, to prawda,…

01/2018, RAPORT

Wydatki na biżuterię w mijającym roku

KPMG w Polsce opublikowało raport „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2017”, z którego wynika, że wartość rynku luksusowej biżuterii i zegarków w 2017 r. może wynosić 653 mln zł. Polacy wydadzą do końca roku niemal 409 mln na biżuterię i 244 mln na zegarki. Opublikowane dane świadczą, że polski…

06/2017, RAPORT

Wirtualny magazyn

Wiele egzemplarzy biżuterii przeznaczonej do sprzedaży w naszym kraju produkowanych jest za granicą. Przyczyny tego stanu rzeczy należy upatrywać w fakcie, że z jednej strony tworzenie biżuterii w Polsce jest kosztowne, z drugiej – producenci w naszym kraju nie zawsze posiadają odpowiednie narzędzia i maszyny, które umożliwiają stworzenie nowoczesnej biżuterii.…

05/2017, RAPORT

Polski eksport

Polska biżuteria najlepiej sprzedaje się w Niemczech. Eksportujemy do naszego zachodniego sąsiada już nie tylko biżuterię z bursztynem, ale także inne wyroby sztuki złotniczej. W salonach z biżuterią w Niemczech nasza biżuteria cieszy się dużą popularnością głównie za sprawą wzornictwa, ale także doskonałego rzemiosła, którym mogą się poszczycić polscy twórcy.…

04/2017, RAPORT

Import biżuterii z Włoch

Prawie 44 mln euro – to wartość produktów jubilerskich, które w 2016 r. włoskie firmy sprzedały odbiorcom w Polsce, blisko 15 proc. więcej niż rok wcześniej. Włochy od lat są jednym z czołowych producentów i eksporterów biżuterii do naszego kraju. Producenci z Półwyspu Apenińskiego, widząc duży potencjał polskiego rynku, chcą…

04/2017, RAPORT

Wirtualna biżuteria

Na naszych oczach następuje powolny proces odchodzenia od biżuterii postrzeganej jako przedmiot materialny ku biżuterii wirtualnej. Biżuteria – przedmiot utylitarny – staje się wirtualnym projektem, istniejącym tylko w przestrzeni cyfrowej. Twórcy ograniczają bowiem swoje działania jedynie do tworzenia projektów biżuteryjnych, które nigdy nie zostaną zrealizowane w rzeczywistości. Technologia cyfrowa Nowoczesne…

02/2017, RAPORT

Sprzedaż luksusowej biżuterii rośnie

W grudniu opublikowany został raport KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2016”, z którego wynika, że liczba zamożnych i bogatych Polaków w 2016 roku przekroczyła milion. Najzamożniejsi mieszkają w województwie mazowieckim, śląskim i dolnośląskim. Na dobra i usługi luksusowe Polacy wydadzą łącznie 16,4 mld zł. Z raportu wynika, że…

01/2017, RAPORT

Rynek biżuterii w 2020 roku

W ostatnim czasie firma zajmująca się analizowaniem światowych tendencji konsumenckich McKinsey opublikowała raport na temat sytuacji na rynku biżuterii i przedstawiła prognozy. Z ich ustaleń wynika, że przemysł biżuteryjny będzie tą gałęzią gospodarki, która we wszystkich krajach Europy oraz Stanach Zjednoczonych będzie odnotowywała znaczne zyski. Zgodnie z przewidywaniami, w 2020…

06/2016, RAPORT

Butiki z duszą

Artyści i projektanci biżuterii szukają nowych miejsc, w których mogliby sprzedawać swoje wyroby. Coraz popularniejsze stają się butiki, w których oferowane są nie tylko akcesoria modowe, ale i meble czy dodatki do domu. Zainteresowanie Polaków nowoczesnym wzornictwem przemysłowym przekłada się na wzrost sprzedaży biżuterii. Jej twórcy stają się wykorzystać każdą…

05/2016, RAPORT

Wakacje z polskimi projektantami

Młodzi artyści starają się wypromować swoją markę. Jednym z podstawowych narzędzi, jakie wykorzystują, jest internet, dzięki któremu pozyskują nowych klientów. Jednak doskonałą okazją do promowania swojej marki są wakacje i możliwość sprzedaży biżuterii w butikach w polskich kurortach. W miejscowościach wypoczynkowych pojawia się coraz więcej punktów, w których znudzeni turyści…

04/2016, RAPORT

Moda na broszki

Czy to za sprawą premier Beaty Szydło, czy innych kobiet obecnych nie tylko w polityce – dość że w ostatnim czasie na polskim rynku jubilerskim obserwujemy modę na broszę. Polki kupują broszki zarówno w dużych salonach jubilerskich (znaczny wzrost sprzedaży odnotował i Kruk, i Apart), jak i w galeriach z…

03/2016, RAPORT
Strona 1 z 512345