Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

06/2010 | Polski Jubiler





POLSKI JUBILER » NUMERY » 2010 » 06/2010

06/2010

06/2010

Spotkanie branży w Krakowie

Już po raz trzeci wszystkie osoby, które związane są z branżą jubilerską, będą miały okazję uczestniczyć w targach JUBINALE. Między 11 a 13 czerwca Kraków stanie się miejscem biznesowego spotkania przedstawicieli branży jubilersko-zegarkowej. W tych dniach na terenach targowych przy ul. Centralnej 41a odbędą się Letnie Targi Trendów Jubilerskich i…

06/2010, PANORAMA

Graffiti w damskim wydaniu

06/2010, WYDARZENIA

Branża dynamicznie się zmienia

Polski rynek jubilerski stale się zmienia. Każdy uczestnik rynku jubilerskiego stara się znaleźć niszę, w której mógłby rozwijać swoją działalność. Podmioty gospodarcze, które od zawsze istniały w branży, także starają się coraz aktywniej walczyć o nowych klientów i wprowadzać do swojej oferty nowe usługi. W Polsce możemy obserwować zjawisko, które…

06/2010, RYNEK

Hurtownie srebra osiągają największe zyski

Na polskim rynku jubilerskim najlepiej radzą sobie hurtownie srebra, srebrnej biżuterii i półfabrykatów. Gotowe produkty wykonane ze srebra cieszą się największym zainteresowaniem wśród detalistów i umożliwiają producentom biżuterii srebrnej generowanie z roku na rok coraz większych zysków. Szacuje się, że w Polsce istnieje około 150 podmiotów gospodarczych zajmujących się hurtową…

06/2010, RYNEK

Specjaliści od profesjonalnego sprzętu

Na naszym rynku istnieje niewiele firm zajmujących się sprzedażą maszyn jubilerskich. Do niedawna firmy specjalizowały się w sprzedaży wszelkich narzędzi jubilerskich, które były niezbędne w pracy nad tworzeniem i reperowaniem biżuterii. Jednak zmiany na rynku spowodowały, że sklepy musiały znacznie poszerzyć swój asortyment i wprowadzić do niego specjalistyczne maszyny jubilerskie,…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Jubiler producentem biżuterii

Dysponując kwotą stu tysięcy złotych, można wyposażyć warsztat jubilerski w najnowocześniejsze maszyny i stać się producentem biżuterii. Inwestycja może przynieść właścicielom zakładów jubilerskich spore zyski, jednak należy pamiętać, że zwrot środków gwarantuje tylko znalezienie stałych odbiorców. Zmiana profilu działalności z m a ł e g o w a r s…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Zysk z maszyn

Naprawa biżuterii, jej konserwacja, rozciągnięcie bądź zmniejszenie pierścionków czy obrączek to wymagania, jakie stawiają przed jubilerami klienci. Salony jubilerskie, które decydują się na kompleksową obsługę klientów, mogą liczyć na ich lojalność, która przełoży się na zwiększenie zysków. Konsumenci przyzwyczajeni są do kompleksowej obsługi w punktach usługowych. Branża jubilerska nie może…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Narzędzia i maszyny jubilerskie chętnie odkupię

Powszechnie uważa się, że w Polsce niemal nie istnieje jubilerski rynek wtórny. Biżuteria raz kupiona rzadko trafia ponownie do sprzedaży, a jeśli nawet tak się zdarza, to po znacznie zaniżonych cenach. Mało kto decyduje się na odsprzedanie kupionej u jubilera kolekcji biżuterii, ponieważ musi liczyć się ze znaczną stratą zainwestowanych…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Konserwacja biżuterii

Każdy właściciel salonu jubilerskiego musi dbać o swój asortyment. Biżuteria, która oferowana jest klientowi, powinna być przechowywana w czystości. Aby to osiągnąć, należy mieć w swoim sklepie zapas środków umożliwiających odpowiednią konserwację kosztowności. Na polskim rynku można zaopatrzyć się w n a j n o w o c z e…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Promocja za pomocą opakowania

Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, które nie muszą dla jubilerów oznaczać spadku sprzedaży biżuterii. Właściciele salonów jubilerskich, szczególnie ci, których sklepy znajdują się w miejscowościach uchodzących za turystyczne, mogą liczyć na znaczne zwiększenie sprzedaży. Warto pamiętać, że podczas wakacyjnego odpoczynku dobre efekty sprzedaży nie muszą osiągać tylko bursztynnicy jako sprzedawcy…

06/2010, SKLEP

Praca ze złotem i srebrem

Praca jubilera bez podstawowych narzędzi nie byłaby możliwa. Każda osoba tworząca bądź reperująca biżuterię musi zaopatrzyć się w niezbędne przedmioty, które umożliwią jej wykonanie podstawowych czynności w złocie bądź srebrze. Na polskim rynku możliwe jest kupienie wszelkich pomocy, które sprawią, że praca nad biżuterią będzie łatwiejsza i przyniesie jubilerowi i…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA
Strona 1 z 3123