POLSKI JUBILER » NUMERY » 2010 » 06/2010

06/2010

06/2010

Przełamywanie trendów

Dom mody Calvin Klein po raz kolejny zaskoczył rynek jubilerski wprowadzając na rynek nową kolekcję niecodziennej biżuterii. Biżuteria, która wprowadzona została na rynek, przekonuje do siebie swoją prostotą i umiarem. Kosztowności Calvina Kleina nie są podobne do produktów z kolekcji pokazywanych przez projektantów w tym sezonie. Nie jest ona bowiem…

06/2010, PANORAMA

Starasz się o fundusze z Unii Europejskiej – możesz liczyć na bank

1 stycznia 2007 roku rozpoczął się kolejny okres pozwalający na wykorzystanie funduszy Unii Europejskiej. W latach 2007-2013 Polska będzie największym beneficjentem pomocy unijnej przekazywanej w ramach wspólnotowej polityki spójności. Z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności do naszego kraju może trafić nawet 67,3 miliarda euro. Wydatki…

06/2010, EKONOMIA

Spotkanie bursztynników na najwyższym szczycie

21 i 22 maja odbywało się w Gdańsku piąte spotkanie Światowej Rady Bursztynu. Głównym tematem dyskutowanym podczas spotkania był sposób promocji bursztynu. Uczestnicy spotkania dyskutowali na temat bliższej współpracy całej branży bursztynniczej z przedstawicielami świata mody i mediów. W czasie obrad odbyły się także wybory na przewodniczącego i wiceprzewodniczących ŚRB…

06/2010, PANORAMA

Nierówności nadają charakter

„Polski Jubiler”: Czym dla pani jest biżuteria? Agata Krzyżanowska, projektantka: Tworząc biżuterię, wyrażam siebie. Dla mnie to ozdoba ciała czasem ważniejsza niż ubiór, często dopełniająca strój, to kropka nad „i”. Ale biżuteria to nie tylko ozdoba, którą nosimy na co dzień. To również informacja o tym, jacy jesteśmy, co lubimy.…

06/2010, DOBRE BO POLSKIE

Bursztyn w Krakowie

1 czerwca odbył się w krakowskiej galerii ArteFactory wernisaż wystawy Planeta Jantar Inspiruje Artystów. Galerii ArteFactory wraz ze Stowarzyszeniem Bursztynowa Planeta Jantar udało się zorganizować wystawę, której motywem przewodnim jest wędrówka Szlakiem Bursztynowym. Artyści, którzy pokazali swoje prace, tworzyli je w różnych technikach plastycznych, jednak każda z prac wykorzystywała naturalny…

06/2010, PANORAMA

Nowy typ kształcenia gemmologicznego w Polsce

dr Włodzimierz ŁapotLaboratorium GemmologiczneUniwersytet Śląski Synteza kamieni jubilerskich coraz bardziej wyrafinowanymi metodami, skuteczniejsze upodabnianie ich do kamieni naturalnych, spowodowała, że ostatnio identyfikacja, a co za tym idzie, i handlowa ocena kamieni jubilerskich stała się zajęciem wymagającym sporej wiedzy. Należy stale poszerzać swoje kwalifikacje, aby móc skutecznie przeciwstawić się coraz częstszym…

06/2010, EDUKACJA

Nowy Armani

W salonach zegarmistrzowskich można znaleźć nowy model zegarka marki Armani. Najnowszy zegarek Emporio Armani ma tradycyjną 3-ogniwkową bransoletę ze stali szlachetnej, małą okrągłą kopertę z kryształkami osadzonymi na bezelu i zabawne logo Emporio Armani z elegancką teksturą umieszczone między godziną 3 i 6. Inspirowana klasyką tarcza z białej masy perłowej…

06/2010, PANORAMA

Kolejne SREBRO za nami

Zakończona 22 maja kulminacja festiwalu SREBRA w Legnicy obfitowała w wiele artystycznych wydarzeń. To jedyny moment w roku, kiedy w Legnicy oglądać można tyle złotniczych wystaw jednocześnie i dwanaście wernisaży w ciągu dwóch dni. Jest to pewne osiągnięcie, którego może pozazdrościć wiele dużych miast w Polsce. Debiuty Start festiwalu SREBRO…

06/2010, WYDARZENIA

Spotkanie branży w Krakowie

Już po raz trzeci wszystkie osoby, które związane są z branżą jubilerską, będą miały okazję uczestniczyć w targach JUBINALE. Między 11 a 13 czerwca Kraków stanie się miejscem biznesowego spotkania przedstawicieli branży jubilersko-zegarkowej. W tych dniach na terenach targowych przy ul. Centralnej 41a odbędą się Letnie Targi Trendów Jubilerskich i…

06/2010, PANORAMA

Graffiti w damskim wydaniu

06/2010, WYDARZENIA

Branża dynamicznie się zmienia

Polski rynek jubilerski stale się zmienia. Każdy uczestnik rynku jubilerskiego stara się znaleźć niszę, w której mógłby rozwijać swoją działalność. Podmioty gospodarcze, które od zawsze istniały w branży, także starają się coraz aktywniej walczyć o nowych klientów i wprowadzać do swojej oferty nowe usługi. W Polsce możemy obserwować zjawisko, które…

06/2010, RYNEK
Strona 1 z 3123