Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

05/2010 | Polski Jubiler






POLSKI JUBILER » NUMERY » 2010 » 05/2010

05/2010

05/2010

Legnica startuje ze Srebrem

Nie bez przesady można powiedzieć, że festiwal stał się jednym z największych wydarzeń artystycznych w Polsce. Będzie trwał od 8 maja do 13 czerwca, a jego kulminacja odbędzie się 21 i 22 maja. Wielkie rozpoczęcie Podczas wernisażu, który rozpoczął tegoroczny festiwal, zgromadzeni w Galerii w Legnicy goście mieli okazję uczestniczyć…

05/2010, PANORAMA

Kolekcja „Luxury Horses”

Marka LA MARQUEUSE zaproponowała swoim klientom limitowaną kolekcję biżuterii „Luxury Horses”. Inspirowana motywem końskich wędzideł biżuteria, uosabia szlachetność i piękno koni, symbolizuje jednocześnie siłę i niezależność kobiet. Podobny motyw wykorzystywany jest obecnie w świecie mody przez największe marki, jak Gucci, Celegato, Fendi, Ambra Greco czy Roberto Coin. Biżuterię można znaleźć…

05/2010, PANORAMA

Strategia sprzedaży

Nie od dziś wiadomo, że upodobania klientów kształtują media. Konsumentom najbardziej podobają się dodatki, które mogą oglądać w telewizji i kolorowych gazetach. Oczywiście ta sama zasada obowiązuje w przypadku biżuterii. Właściciele salonów jubilerskich nie powinni lekceważyć oczekiwań klientów i zapewnić im możliwość zakupu najmodniejszych dodatków. W tym sezonie po raz…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Lato z biżuterią

Wyższa Szkoła Sztuki i Projektowania w Łodzi we w s p ó ł d z i a ł a n i u z e Stowarzyszeniem Twórców Form Złotniczych organizuje w dniach 28 czerwca – 11 lipca wakacyjne warsztaty wiedzy złotniczej, projektowania i realizacji srebrnej biżuterii. Już po raz czwarty wszyscy…

05/2010, PANORAMA

Kreowanie wizerunku polskiej biżuterii

Czasy, kiedy rodzimi producenci i twórcy biżuterii zmuszeni byli sprzedawać swoją biżuterię tylko na terytorium Polski, dawno już minęły. Coraz więcej twórców decyduje się na znalezienie odbiorców swojej biżuterii na różnych rynkach. Nie jest to jednak zadanie łatwe, ponieważ konkurencja w branży jubilerskiej każdego roku się powiększa. Niełatwo zainteresować potencjalnych…

05/2010, RYNEK

Czarny rekin Atlantica

Na polskim rynku zegarmistrzowskim pojawił się nowy model zegarka Atlantic Black Shark, inspirowany podwodnym światem. Model został zaprojektowany tak, aby sprostać wymaganiom silnych i niezależnych mężczyzn z charakterem i charyzmą. – W rajdach terenowych zegarek zostaje poddany wszystkim możliwym próbom wytrzymałościowym. Musi być solidny, mocny i niezawodny, żeby przetrwać ekstremalne…

05/2010, ZEGARKI

Zastój na rynku diamentów

Z danych spływających z rynku wynika, że kamienie szlachetne sprzedają się tak samo jak przed kryzysem finansowym. Jednak klienci przestali wydawać swoje oszczędności na drogą brylantową biżuterię, a to spowodowało, że sprzedawcy diamentów nie odnotowują zysków. Klienci detaliczni zaczęli kupować znacznie tańszą biżuterię niż jeszcze dwa lata temu. Oczywiście nadal…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Dzień Ojca z Timex

Marka Timex z okazji Dnia Ojca, który obchodzony jest 23 czerwca, proponuje kolekcję zegarków Timex T Series Chronograph. Zegarki odznaczają się nietuzinkowym kształtem koperty łączącej wyrafinowaną eliptyczność z klasyką prostokąta. Modele Timex T Series wyróżnia subtelność detali – koronka oraz sekundnik z sygnaturą „T”, finezyjne oznaczenia godzin na tarczy. W…

05/2010, ZEGARKI

Bezpośrednio od producenta

Coraz więcej producentów biżuterii nawiązuje współpracę z właścicielami salonów jubilerskich i z pominięciem pośredników sprzedaje swoje towary. Zjawisko to na szeroką skalę możemy obserwować od momentu pojawienia się pierwszych głosów dotyczących kryzysu finansowego i mimo jego zażegnania ciągle mamy z nim do czynienia. Zeszłoroczna sytuacja ekonomiczna udowodniła, że polski rynek…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Decyzja w rękach klientów

Na rynku pojawiło się wiele nowych podmiotów gospodarczych, które starają się znaleźć dla siebie miejsce na rynku. Wyszukanie swojej niszy nie jest wbrew pozorom zadaniem łatwym, dlatego też kuszą swoich potencjalnych klientów wielkimi upustami cenowymi i pakietami promocyjnymi, których celem jest zapewnienie sobie grona stałych klientów. Nie można jednak zapominać,…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Kamień szlachetny czy gotowy produkt

Właściciele salonów jubilerskich bardzo często stają przed dylematem, czy kupować kamienie szlachetne i samodzielnie umieszczać je w biżuterii, czy też zdecydować się na kupno gotowej biżuterii. Zazwyczaj wszelkie wątpliwości rozwiewa cena, która wpływa na decyzję kupującego. Jednocześnie należy pamiętać, że znacznie łatwiej kupić gotową biżuterię niż same kolorowe kamienie szlachetne.…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA
Strona 1 z 212