Kompleksowa obsługa

pj_2010_05-41.jpgKompleksowa obsługa klientów i bogaty asortyment sprawia, że hurtownie odnotowują coraz większe zyski. Właściciele salonów jubilerskich i sklepów internetowych chcą współpracować z podmiotami, które mogą zagwarantować im dostarczenie każdego rodzaju asortymentu.


Hurtownicy, którzy sprzedają tylko jeden półfabrykat, nie mogą liczyć na zainteresowanie większej liczby klientów. Jeśli chcą odgrywać na rynku większą rolę, muszą powiększyć swój asortyment.


Im więcej, tym lepiej

Hurtownicy starają się przyciągnąć jak największą liczbę stałych klientów, którym proponują różnego rodzaju promocje czy programy lojalnościowe, jednak najlepszym sposobem na znalezienie nowych klientów jest zaoferowanie im jak największego wyboru. – Właściciele małych salonów jubilerskich chcą znaleźć wszystko w jednym miejscu – mówi Karol Chmielecki, pracownik hurtowni jubilerskiej. – Chcą kupić w jednym miejscu zarówno gotową biżuterię srebrną i złotą, jak i półfabrykaty, które mogą posłużyć do wytworzenia biżuterii – dodaje. Właściciele salonów jubilerskich podkreślają, że zależy im przede wszystkim na wygodzie w dokonywaniu zakupów. Nie można oczekiwać od nich, że będą się zaopatrywać w kilkunastu punktach i szukać asortymentu, którym są zainteresowani. – Zależy mi, żebym w jednym miejscu mógł uzupełnić cały swój asortyment – mówi Paweł Laskowski, właściciel sklepu jubilerskiego Marita. – W dzisiejszych czasach przede wszystkim liczy się wygoda i możliwość wyboru – dodaje. Największym zainteresowaniem cieszą się hurtownie internetowe, które z miesiąca na miesiąc zwiększają grono swoich stałych klientów. Ich oferta skierowana do właścicieli salonów jubilerskich jest kompleksowa – można u nich zarówno zamówić gotową biżuterię, półfabrykaty, uzyskać pomoc merytoryczną w zakresie dokonania odpowiedniego wyboru kamieni, jak i otrzymać zamówiony towar bezpośrednio do sklepu.


Walka o klienta trwa

Na polskim rynku [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej