Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

10/2007 | Polski Jubiler


POLSKI JUBILER » NUMERY » 2007 » 10/2007

10/2007

10/2007

Istambul Jewerly Show II

Międzynarodowe targi “Istambul Jewerly Show” od dwudziestu dwu lat ściągają wystawców z całego świata, stanowiąc wizytówkę handlową tej nowoczesnej metropolii i zarazem symbol europejskiego kierunku przemian we współczesnej Turcji. Marcowa, rekordowa edycja targów zgromadziła przeszło tysiąc wystawców z 29 krajów, którzy na 50 tys. m2 powierzchni wystawowej stambulskiej Expo Center…

10/2007, TARGI

Współczesna pamiątka z bursztynu

Podczas targów Midora w Lipsku ogłoszono wyniki konkursu “Młodzi Cellini”, którego temat brzmiał “Współczesna pamiątka z bursztynu”. Jury przyznało 5 równorzędnych nagród. Prace zgłoszone do konkursu można było podziwiać na specjalnej wystawie zorganizowanej w ramach targów Konkurs “Młodzi Cellini” został zorganizowany przez Stowarzyszenie Niemieckich Złotników i Jubilerów (Zentralverband der Deutschen…

10/2007, POKAZALI ZA GRANICĄ

Firma S&A Bursztynowa Biżuteria wygrała konkurs Amber_Web

Nagrodę główną w konkursie, czyli Statuetkę i tytuł “Najlepszego Serwisu internetowego Wystawcy Targów Ambermart 2007” oraz całostronnicową reklamę w katalogu targów Amberif 2008 otrzymał portal firmy S&A Bursztynowa Biżuteria z Gdyni (www.s-a.pl) Dla wielu twórców i galerii taka tradycyjna forma prezentowania swoich wyrobów, w której klient ma możliwość bezpośredniego obcowania…

10/2007, PANORAMA

Powakacyjne refleksje

Wzory na życzenie klienta, coraz popularniejsze srebro Indyjskie firmy jubilerskie i magazyny związane z branżą coraz więcej uwagi poświęcają możliwościom właściwego wykorzystania potencjału rynku wewnętrznego. Nowe pokolenie jest zdecydowanie bardziej wymagające” – czytamy na łamach prestiżowego, indyjskiego magazynu jubilerskiego “Solitaire”. Taka sytuacja stawia przed właścicielami sklepów nowe wyzwania. Tradycyjny rynek…

10/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Tiffany kontra eBay

Już wkrótce finał sporu sądowego między Tiffany & Co a portalem aukcyjnym eBay W złożonym w 2004 roku pozwie koncern Tiffany & Co domaga się od eBayŐa usuwania aukcji, na których wystawiane są produkty sygnowane marką Tiffany. Zdaniem firmy, tylko w ten sposób możliwe jest ograniczenie zalewu rynku towarów luksusowych…

10/2007, PANORAMA

Opakowanie – narzędzie wizualnego marketingu

Z Joanną Karolak, menedżerem działu sprzedaży firmy Westpack Sp. z o.o., o podstawowych regułach i praktycznych wskazówkach prezentowania biżuterii rozmawia Seweryn Ścibior W jaki sposób opakowanie może podkreślić piękno wyrobu jubilerskiego? Im tańsze opakowanie, tym taniej będzie wyglądał produkt. Jeżeli producent używa bardziej ekskluzywnego lub bardziej charakterystycznego pakowania, które podkreśla…

10/2007, SKLEP

Czas na powakacyjne zakupy

155 wystawców z Polski, Litwy (12 firm) oraz z Rumuni i Włoch zaprezentowało swoją ofertę jubilerską podczas ósmych targów bursztynu Ambermart 2007 W uroczystości otwarcia targów wzięli udział m.in. Aleksandra Jankowska, wicewojewoda pomorski, która życzyła wystawcom wielu udanych transakcji i kontaktów handlowych, oraz Marcin Szpak, wiceprezydent Gdańska, który podkreślił, że…

10/2007, TARGI

Rękojmia i niezgodność towaru z umową a uprawnienia gwarancyjne

czyli czego może skutecznie domagać się kupujący, gdy wyrób jest wadliwy Joanna Krawczyk LL. M., Kancelaria Neupert Zamorska & Partnerzy w Warszawie Większość konsumentów (czyli osób fizycznych, które nabywają przedmioty jubilerskie wyłącznie na swój własny, prywatny użytek, jak np. kupno pierścionka zaręczynowego dla narzeczonej) przyzwyczajonych jest do wyrobów “na gwarancji”.…

10/2007, PRAWO

Prasowa ofensywa TRYLOVII

Wrzesień 2007 upłynął pod hasłem “Dzisiaj. Jutro. Zawsze. Brylanty YES”, towarzyszącym kampanii wizerunkowej Sklepów Jubilerskich YES. To była już druga, zakrojona na tak szeroką skalę kampania promująca tę markę. Pierwsza miała miejsce w ubiegłym roku i promowała Sklepy Jubilerskie YES jako sponsora konkursu Miss Polonia 2006. Jako motyw przewodni tegorocznej…

10/2007, PANORAMA

Będą kontrole!

Maria Magdalena Ulaczyk Dyrektor Okręgowego Urzędu Probierczego w Warszawie Podczas Targów ZSC 2007 pracownicy urzędów probierczych przeprowadzą czynności kontrolne Ich celem będzie sprawdzenie, czy wystawione na sprzedaż wyroby są ocechowane. Obowiązujące prawo probiercze nie zwalnia osób uczestniczących w imprezach wystawienniczych ani targowych z obowiązku zbadania i oznaczenia cechami probierczymi sprzedawanej…

10/2007, PRAWO

Jak kształcić bursztynników

Anna Golec Autorka jest konsultantką Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową Podczas spotkania grupy roboczej ds. kształcenia i zasobów ludzkich w ramach Gdańskiej Delty Bursztynu rozmawiano o inicjatywach związanych z kształceniem na potrzeby branży Spotkanie odbyło się 6 września podczas targów Ambermart. Otworzył je dr Sławomir Fijałkowski z Akademii Sztuk Pięknych…

10/2007, PANORAMA
Strona 1 z 3123