Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

01/2019 | Polski Jubiler



POLSKI JUBILER » NUMERY » 2019 » 01/2019

01/2019

01/2019

Zegarki mechaniczne wciąż w modzie

Mimo rosnących obaw na rynku zegarmistrzowskim dotyczących pojawiania się na nim smartwatchy, zegarki mechaniczne są najchętniej kupowanymi zegarkami na świecie. Paradoksalnie rozwój technologiczny, jaki dokonał się na rynku zegarmistrzowskim, spowodował, że klienci na całym świecie chętnie kupują czasomierze, które charakteryzuje kunszt wykonania i marka za tym kunsztem stojąca. Tradycyjne zegarki…

01/2019, ZEGARKI

Roślinne tkanki widziane w mikroskopie złotnika

Rozmowa z Małgorzatą Szewczyk, artystką, projektantką biżuterii, właścicielką marki jubilerskiej Monopolka, o budowaniu tożsamości polskiej biżuterii Jest pani artystką, która w swojej biżuterii nie tylko eksperymentuje z formą, ale także wykorzystuje nowe materiały jubilerskie. Pani biżuteria wyróżnia się na polskim rynku biżuteryjnym oryginalnością. Dlaczego zdecydowała się pani na połączenie tradycyjnych…

01/2019, DOBRE BO POLSKIE

Marka jubilerska mierzona jakością pudełka

Opakowania jubilerskie są jednym z podstawowych produktów marketingowych, jaki może wykorzystać salon jubilerski i producent biżuterii, aby wypromować swoją markę. To także ważne medium, za pomocą którego docieramy ze swoim przekazem do potencjalnego klienta, dlatego tak istotne jest, aby spełniało ono oczekiwania konsumentów. Popyt na spersonalizowane opakowania otwiera szansę na…

01/2019, PRODUKT, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Obrączka online

Sprzedaż biżuterii ślubnej powoli przenosi się do sieci. Polacy coraz częściej decydując się na zakup pierścionka zaręczynowego czy obrączek, korzystają z możliwości, jaką daje im internet. Możliwość obejrzenia kilkuset wzorów pierścionków i obrączek, a także gwarantowane przez sprzedającego bezpieczeństwo zakupów sprawiają, że przyszli małżonkowie wybierają zakupy w sklepach internetowych. Potentaci…

01/2019, TEMAT MIESIĄCA

Obrączka wersja 2.0

Każdy salon jubilerski w Polsce ma w swojej ofercie szeroki wybór obrączek. Klienci mogą wybierać spośród kilkuset modeli, a mimo to sprzedaż tego rodzaju biżuterii z roku na rok spada. Osoby, które decydują się na zakup obrączek, zazwyczaj wybierają klasyczne modele wykonane z białego złota, ale także coraz chętniej sięgają…

01/2019, TEMAT MIESIĄCA, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT

Kamienie z certyfikatem eco

Jeszcze do niedawna podstawowym kryterium wyboru kamieni szlachetnych była ich wielkość oraz czystość. Klienci salonów jubilerskich, a także producenci biżuterii wybierali kamienie z certyfikatem, który świadczył o ich jakości i źródle pochodzenia. Naturalne kamienie szlachetne były kamieniami najchętniej kupowanymi przez producentów biżuterii na całym świecie. Oczywiście wciąż cieszą się największym…

01/2019, TEMAT MIESIĄCA

Diamenty zmieniają swoje oblicze

Biżuteria ślubna w Polsce to synonim biżuterii diamentowej. W salonach jubilerskich oferta pierścionków zaręczynowych oraz obrączek to prezentacja biżuterii diamentowej. Klienci wybierają przede wszystkim brylantowe pierścionki zaręczynowe i obrączki z diamentem. Nie można jednak nie zauważyć, że tak jak w innych sektorach rynku, również na rynku diamentowej biżuterii zachodzą zmiany.…

01/2019, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria ślubna

Biżuteria modowa na dobre zagościła na rynku biżuterii ślubnej. Panny młode wybierają z tysięcy dodatków jubilerskich oferowanych im przez sprzedawców. W każdym salonie mody ślubnej znajdujemy bogatą ofertę ozdób, których zadaniem jest dopełnienie stylizacji panny młodej.…

01/2019, Bez kategorii, TEMAT MIESIĄCA

Im lepsze zabezpieczenie, tym mniejsza składka

Dawna reklama znanej firmy brzmi: przezorny zawsze ubezpieczony. Każdy właściciel salonu jubilerskiego, galerii autorskiej, a także twórca biżuterii powinien mieć ubezpieczenie, które zapewni mu poczucie bezpieczeństwa, a w razie jakichkolwiek kłopotów pozwoli na kontynuowanie działalności. Decydując się na ubezpieczenie salonu jubilerskiego, należy liczyć się z dużymi wydatkami. Firmy ubezpieczeniowe niechętnie…

01/2019, PROBLEM BRANŻY

Srebro, złoto i platyna w proszku

Nowoczesne technologie zrewolucjonizowały rynek biżuterii na świecie. W dzisiejszych czasach możliwe jest już wykonanie nawet najbardziej skomplikowanego wzoru biżuterii dzięki drukowi 3D bezpośrednio w metalu. Mimo że metoda jest wciąż stosunkowo droga, powoli dociera do coraz szerszego kręgu odbiorców. Producenci maszyn dla przemysłu jubilerskiego wprowadzają na rynek coraz nowocześniejsze technologie,…

01/2019, RAPORT

Moim zdaniem… w Londynie, Pekinie i Warszawie

W poprzednim numerze „Polskiego Jubilera” tylko krótko wspomnieliśmy o wydarzeniach, jakich wiele odbyło się przy okazji kontynuacji projektu „Moim zdaniem… Wystawa biżuterii z komunikatem”. Obiecaliśmy więcej informacji, zatem czas obietnicy dotrzymać. Ale na początku – zaproszenie. 28 marca br. w poznańskiej Galerii YES odbędzie się już dziewiąte spotkanie ze złotniczymi…

01/2019, AKTUALNOŚCI
Strona 1 z 212