Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

PRODUKT | Polski Jubiler




POLSKI JUBILER » DZIAŁY » PRODUKT

Kamienie kolorowe

świaPowoli wraca moda na biżuterię z kamieniami kolorowymi. Klienci w salonach jubilerskich coraz chętniej wybierają pierścionki z szafirami, szmaragdami czy rubinami. Zainteresowanie klientów budzi też cytryn, opal i topaz. Na naszych oczach następuje stopniowe, acz widoczne przełamanie tendencji do kupowania jedynie diamentów. Właściciele salonów jubilerskich zauważają, że klienci chcą posiadać…

04/2018, PRODUKT

Hurt i detal

Hurtownie biżuterii starają się dostosować swoją ofertę do oczekiwań klientów. Zależy im także na przyciągnięciu nowych klientów, oferują więc promocje, bonusy czy znaczne upusty cenowe. W ostatnim czasie jednak hurtownie biżuterii idą krok naprzód i zaczynają funkcjonować na rynku jak sklepy jubilerskie. Dzięki znacznym ułatwieniom hurtownie jubilerskie oferują swoim klientom…

04/2018, PRODUKT

Biżuteria najlepszym przyjacielem… psa?

Kosztujące fortuny kolie, naszyjniki i zawieszki wykonane ze szlachetnych materiałów oraz inkrustowane kamieniami szlachetnymi, dedykowane czworonożnym pupilom, w umysłach Polaków jawią się jako fanaberia zagranicznych milionerów. I chociaż tak samo jak oni kochają swoje psy i koty, nie są skłonni zapłacić kilkuset złotych za ozdoby dla swoich pupili. Najdroższy naszyjnik…

03/2018, PRODUKT, W NUMERZE

Trendy w modzie młodzieżowej

Rynek biżuterii przeznaczonej dla młodzieży w Polsce niezwykle trudno scharakteryzować. Ilu bowiem młodych ludzi, tyle pomysłów na wykorzystanie dostępnej w polskich sklepach biżuterii. Śmiało można jednak powiedzieć, że główną zasadą rządzącą światem mody młodzieżowej jest fantazja. Należy także zaznaczyć, że nastolatkowie w Polsce, tak jak ich rówieśnicy z innych krajów…

03/2018, PRODUKT, W NUMERZE

Dziecięce kolekcje

Polscy twórcy biżuterii zdają się nie zauważać niszy na rynku jubilerskim, jaką jest segment biżuterii dla najmłodszych. Biżuteria przeznaczona dla dzieci nie pojawia się w kolekcjach polskich artystów, pozostaje także na marginesie oferty największych marek jubilerskich. Najmłodsi wybierają więc biżuterię modową dostępną w wielobranżowych sklepach. Nie można zapominać, że najmłodsi…

03/2018, PRODUKT, W NUMERZE

Prezent z okazji ślubu

Wielkim zainteresowaniem wśród klientów salonów jubilerskich cieszą się wszelkiego rodzaju okazjonalne produkty jubilerskie. Pamiątki z okazji ślubu, chrztu czy Pierwszej Komunii Świętej wykonane ze srebra czy posrebrzane znajdują swoich nowych entuzjastów. A to z kolei sprawia, że ich sprzedażą zaczynają zajmować się coraz to nowe podmioty gospodarcze. Producenci srebrnych prezentów…

02/2018, PRODUKT, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Tradycyjna obrączka i niestandardowy pierścionek

W polskich salonach jubilerskich dominuje biżuteria ślubna wykonana z żółtego i białego złota. Klienci rzadko wybierają zarówno biżuterię srebrną, jak i platynową. Ta ostatnia mimo rosnącej sprzedaży nie może jednak konkurować z wyrobami ze złota. Podobnie wygląda sytuacja na rynku pierścionków kupowanych z okazji zaręczyn. Jednak tu widzimy pewien ruch,…

01/2018, PRODUKT

Ślub z wolframem

Na polskim rynku jubilerskim pojawił się nowy materiał, który powoli podbija serca klientów sklepów z biżuterią. Obrączki z wolframu, bo o nim mowa, kuszą Polaków ciekawym wzornictwem oraz niską ceną. Wolfram jeszcze do niedawna był materiałem wykorzystywanym głównie w przemyśle zbrojeniowym. Produkowano z niego także elektrody lamp elektronowych i rentgenowskich…

01/2018, PRODUKT

Pomysł na męskie ozdoby

Biżuteria męska pojawiła się niemal we wszystkich salonach jubilerskich w Polsce. Jednak po chwilowym zainteresowaniu nią rynek zdaje się być nasycony. Polacy nie przekonali się do bransolet czy naszyjników. Wybierają dodatki tradycyjne – zegarek, spinki do mankietów czy krawatu. A jeżeli eksperymentują, to z formą tradycyjnej biżuterii. Sytuacja ta w…

06/2017, PRODUKT

Innowacje w produkcji biżuterii

Na rynku jubilerskim w ciągu ostatnich kilku lat dokonała się prawdziwa rewolucja. Pojawienie się nowych sposobów produkcji biżuterii diametralnie zmieniło rynek jubilerski. Zarówno twórcy, jak i jej użytkownicy zaczęli zupełnie inaczej postrzegać biżuterię, która przestała być utożsamiana z wartościową ozdobą czy lokatą kapitału, a stała się funkcjonalnym gadżetem, który należy…

05/2017, PRODUKT

Smart biżuteria

Nowoczesne rozwiązania technologiczne wkraczają do naszego życia w wielu jego aspektach. Nie dziwi zatem fakt, że twórcy biżuterii chcą, aby tworzone przez nich przedmioty odpowiadały wymaganiom współczesnych czasów i dostosowane były do wymagań rynku. Dlatego też coraz częściej możemy znaleźć biżuterię inteligentną, która nie tylko zdobi jej posiadacza, ale także…

05/2017, PRODUKT

Romans mody i biżuterii

Młodzi artyści coraz chętniej eksperymentują z modą. Już nie tylko tworzą kolekcje biżuterii fashion, ale także nawiązują kontakty z projektantami odzieży, aby wspólnie wprowadzać na rynek linie przeznaczone dla najbardziej wymagających klientów. Artyści złotnicy nie chcą zostać zaszufladkowani jako twórcy określonego typu wyrobów jubilerskich, dlatego też stale eksperymentują. Do wytworzenia…

03/2017, PRODUKT
Strona 1 z 512345