POLSKI JUBILER » DZIAŁY » PRODUKT

Prezenty z okazji uroczystości religijnych

Klienci salonów jubilerskich z okazji uroczystości religijnych kupują przedmioty jubilerskie, których zadaniem jest upamiętnienie ważnego wydarzenia. Najczęściej decydują się na przedmioty wykonane ze srebra, z jednej strony bowiem doceniają trwałość ofiarowanego prezentu, z drugiej – walory estetyczne kruszcu. Rynek przedmiotów upamiętniających uroczystości religijne wydaje się ustabilizowany, jednak z całą pewnością…

02/2020, PRODUKT

Kosztowności ze wszystkiego

Nikogo już nie dziwi biżuteria wykonana ze zużytych kapsli, elementów popsutych komputerów, zegarków, szkła. Projektanci biżuterii wykorzystują niemal wszystko, co wpadnie im w ręce, aby stworzyć oryginalną biżuterię. Eksperymentują z nowymi materiałami pojawiającymi się na rynku jubilerskim, wykorzystują zdobycze technologiczne, aby ich produkt wpadł w oko klientów. Rynek biżuteryjny stał…

01/2020, PRODUKT

Narzędzia i maszyny jubilerskie chętnie odkupię

Rynek wtórny maszyn i narzędzi jubilerskich w naszym kraju niemal nie istnieje. Maszyny odsprzedane są po znajomości i rzadko można spotkać się z atrakcyjną ofertą sprzedaży starego sprzętu jubilerskiego. A popyt na tego typu usługi wśród polskich złotników jubilerów jest duży. Każdy przedmiot bowiem, który trafia na rynek wtórny, w…

06/2019, POLSKI JUBILER, PRODUKT

Nowoczesne zarządzenie sprzedażą

Trudno wyobrazić sobie prowadzenie jakiejkolwiek działalności gospodarczej bez używania oprogramowania komputerowego. Narzędzia oferowane przez firmy informatyczne są niezbędne w pracy właściciela salonu jubilerskiego, twórcy biżuterii oraz sprzedawcy. Każdy sklep z biżuterią musi mieć odpowiednie oprogramowanie, aby ułatwić pracę swoim pracownikom. Warto inwestować w najnowocześniejsze rozwiązania IT, gdyż jest to inwestycja,…

05/2019, PRODUKT

Aplikacja dla złotnika

Rynek jubilerski dynamicznie się zmienia. Nie dziwi zatem fakt, że zmieniają się także narzędzia niezbędne do prowadzenia salonu jubilerskiego. Firmy informatyczne oferują klientom nowe usługi, których celem jest nie tylko zwiększenie sprzedaży i usprawnienie pracy personelu salonu jubilerskiego, ale także ułatwienie dokonywania zakupów klientom detalicznym Trudno wyobrazić dziś sobie dobrze…

05/2019, PRODUKT

Galerie internetowe

Na polskim rynku jubilerskim działa nieco ponad 4 tys. podmiotów gospodarczych zajmujących się produkcją i sprzedażą biżuterii. Co roku swoje podwoje zamyka kilkadziesiąt firm, gdyż ich oferta nie spotyka się z zainteresowaniem klientów. Część właścicieli salonów jubilerskich próbuje swoich sił w internecie, otwierając sklepy i galerie z biżuterią zarówno tradycyjną,…

04/2019, PRODUKT, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT

Hurt, detal z dowozem do pracowni Przyszłość branży jubilerskiej

Zainteresowanie biżuterią stale rośnie. Na polskim rynku jubilerskim pojawia się coraz więcej firm oraz samodzielnych twórców, którzy rozpoczęli swoją przygodę z biżuterią. Stąd też wzrost sprzedaży akcesoriów i kamieni jubilerskich. Zarówno początkujący twórcy, jak i producenci biżuterii mają możliwość kupna doskonałej jakości kamieni jubilerskich oraz prefabrykatów oferowanych na polskim rynku…

03/2019, PRODUKT

Marka jubilerska mierzona jakością pudełka

Opakowania jubilerskie są jednym z podstawowych produktów marketingowych, jaki może wykorzystać salon jubilerski i producent biżuterii, aby wypromować swoją markę. To także ważne medium, za pomocą którego docieramy ze swoim przekazem do potencjalnego klienta, dlatego tak istotne jest, aby spełniało ono oczekiwania konsumentów. Popyt na spersonalizowane opakowania otwiera szansę na…

01/2019, PRODUKT, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Biżuteria narodowa

W ostatnim czasie rośnie zainteresowanie biżuterią narodową. Polacy zaczęli poszukiwać ozdób, które podkreślają przynależność narodową. Chcą podkreślać swoje przywiązanie do ojczyzny, a jednym ze sposobów jest kupno patriotyków. Właściciele salonów jubilerskich niezwykle rzadko decydują się na wprowadzenie tego typu ozdób do sprzedaży. Dlatego handel biżuterią narodową odbywa się za pośrednictwem…

06/2018, PRODUKT

Tradycyjna męska ozdoba

Jeszcze do niedawna jedynym rodzajem męskiej biżuterii, na który decydowali się Polacy, były obrączka i zegarek. Sytuacja zmieniła się w ciągu zaledwie kilku sezonów. Męska biżuteria sprzedaje się coraz lepiej i na tym rynku można wyróżnić klika segmentów. W ostatnim czasie w salonach jubilerskich widzimy zwiększone zainteresowanie klientów sygnetami męskimi.…

06/2018, PRODUKT

Mężczyzna u jubilera

Mężczyźni zainteresowani są przede wszystkim ozdobami, które wpisują się w trendy modowe i są sygnowane logo znanych marek, niekoniecznie jubilerskich. Dla nich najważniejsza jest zarówno marka danej biżuterii, jak i jej funkcjonalność. Biżuteria to nie tylko dodatek do ubrania, ale użyteczny gadżet, który można wykorzystać w praktyczny sposób. Jak podkreślają…

06/2018, PRODUKT

Kasetka na biżuterię

Właściciele salonów jubilerskich wprowadzają do swoich sklepów nowe kolekcje biżuterii, zaskakują klientów, oferując akcesoria jubilerskie, jednak zapominają o asortymencie służącym do przechowywania biżuterii. Pudełka, szkatuły do przechowywania biżuterii pojawiają się w salonach jubilerskich sporadycznie, a jeśli już są, to najczęściej są to tradycyjne kasetony o mało wyszukanym wzornictwie. Tymczasem moda…

05/2018, PRODUKT