POLSKI JUBILER » NUMERY » 2011 » 01-02/2011

Zakup srebra w hurtowni

Wizyta w salonie jubilerskim dla klienta jest nie tylko możliwością kupienia ciekawej biżuterii, ale także okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami obowiązującymi w bieżącym sezonie. W związku z powyższym właściciele salonów jubilerskich powinni poświęcić szczególną uwagę przy wyborze asortymentu do swoich sklepów i zadbać, aby dostawca ich towaru dysponował…

01-02/2011, TEMAT MIESIĄCA

01-02/2011

01-02/2011

Sztuka sprzedaży srebrnej biżuterii

Powszechnie uważa się, że srebrna biżuteria sprzedaje się sama. Właściciele salonów jubilerskich podkreślają, że wszyscy Polacy wiedzą czym jest srebrna biżuteria oraz czego można od niej oczekiwać. Jednak srebrną biżuterię trzeba odpowiednio zaprezentować potencjalnemu kupującemu. Ukazać ją jako niepowtarzalny okaz sztuki jubilerskiej. Wizyta w salonie jubilerskim powinna klientom kojarzyć się…

01-02/2011, TEMAT MIESIĄCA

Historia wpisana w kamień

Rozmowa z Tomaszem Kłoczewiakiem, prezesemzarządu Stowarzyszenia Rzeczoznawców Jubilerskich Polski Jubiler: Rok 2010 uważany jest przez większość osób związanych z branżą jubilerską za okres stagnacji w branży jubilerskiej. Klientów interesowała przede wszystkim tania biżuteria a w salonach jubilerskich znacznie obniżyły się zyski. Co według pana, jako prezesa Stowarzyszenia Rzeczoznawców Jubilerskich, miało…

01-02/2011, LUDZIE BRANŻY

Pudełko na srebro

Jednym z dynamiczniej rozwijających się segmentów branży na polskim rynku jubilerskim jest branża opakowań. Producenci starają się zaskakiwać swoich klientów i oferować im coraz to nowe kolekcje opakowań, które wpiszą się w preferencje nawet najbardziej wymagających. Mimo to ciągle zdarza się, że właściciele salonów jubilerskich lekceważą rolę opakowań w procesie…

01-02/2011, TEMAT MIESIĄCA

Zabawa emocjami

W salonach YES można znaleźć nową kolekcję zawieszek – YES ICONS Collection. Nowa kolekcja inspirowana jest znanymi symbolami kulturowymi. Wśród nich można znaleźć rockowe skrzydlate serduszka, aniołki, diabełki z różkami, strzałę Amora, czy diabelskie skrzydła. YES ICONS to miniaturowe zawieszki przytwierdzone do łańcuszka w srebrze klasycznym lub pokrytym czarnym rodem,…

01-02/2011, PANORAMA

Biżuteria na targach jubilerskich

W branży jubilerskiej panuje przekonanie, że na targach najważniejsza jest biżuteria, która niezależnie od sposobu ekspozycji, zawsze znajdzie swoich zwolenników. Jednak nic bardziej mylnego, odpowiednie bowiem wyeksponowanie biżuterii, kamieni jubilerskich czy akcesoriów powoduje, że towar, który zamierzamy sprzedać, cieszy się większym zainteresowaniem klientów. Niektórzy wystawcy docenili już możliwości, jakie daje…

01-02/2011, PROBLEM BRANŻY

ZRP i szkolenia public relations

Od 1 grudnia 2010 roku Związek Rzemiosła Polskiego rozpoczął realizację projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP” skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. Projekt jest współfinansowany z funduszy unijnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i zakończy się 31 maja 2012 roku. W ramach projektu 520 pracodawców, pracowników kadry…

01-02/2011, PANORAMA

Finansowanie działalności firmy

Doświadczenia krajów wysoko rozwiniętych pokazują, że mała przedsiębiorczość odgrywa olbrzymią rolę w gospodarce wpływając na wzrost gospodarczy, nasycenie rynku towarami odpowiedniej jakości oraz wzrost zatrudnienia. Małe i średnie przedsiębiorstwa są swoistym stymulatorem rozwoju gospodarki, a ich liczba oraz potencjał mogą być jedną z miar oceny wzrostu gospodarczego. Rynek lokalny Firmy…

01-02/2011, EKONOMIA

OTWARTA na wystawy

Od 21 stycznia w Galerii Otwartej można będzie obejrzeć wystawę pt. „PREZENTACJE 2010”. Premiera wystawy i ogłoszenie wyników konkursu odbyły się w październiku 2010 roku podczas dorocznego spotkania w Galerii Projektantów targów ZŁOTO SREBRO CZAS. Od 4 października do 12 grudnia była pokazywana w Warszawie w cyklu Współczesna Sztuka Złotnicza…

01-02/2011, PANORAMA

Certyfikat gemmologiczny, marka jubilerska zaufanie nabywcy,

dr Włodzimierz ŁapotLaboratorium GemmologiczneUniwersytet Śląski Szybki postęp naukowy i techniczny oraz rosnący popyt sprawiły, że w ostatniej dekadzie w obrocie handlowym upowszechniły się w skali dotąd nienotowanej kamienie jubilerskie traktowane, zwane też czasem poprawianymi, upiększanymi bądź waloryzowanymi. Problem dotyczy w tym samym stopniu kamieni naturalnych, jak i syntetycznych. W pierwszym…

01-02/2011, GEMMOLOGIA

SEXY biżuteria

Galeria Sztuki w Legnicy zaprasza wszystkich zainteresowanych do wzięcia udziału w 20. Międzynarodowym Konkursie Sztuki Złotniczej, którego tematem przewodnim jest zadanie – TO BE SEXY OR NOT TO BE. Organizatorom zależy na odpowiedzi na pytanie, czy bycie sexy jest koniecznym warunkiem istnienia we współczesnym świecie i czy współczesna biżuteria potrafi…

01-02/2011, PANORAMA
Strona 1 z 3123