Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

09/2007 | Polski Jubiler




POLSKI JUBILER » NUMERY » 2007 » 09/2007

09/2007

09/2007

Brylanty na miarę ludzkich możliwości

Poznańska firma YES Biżuteria wprowadza na rynek nową markę biżuterii z brylantami – Trylovia, która będzie dostępna wyłącznie w sieci sklepów jubilerskich YES TRYLOVIA to nowa marka kompletów biżuterii z brylantami. Pierścionek, wisiorek i kolczyki o uniwersalnym wzornictwie z białego i żółtego lub białego złota tworzą ponadczasową całość. Kamienie do…

09/2007, SKLEP

Swarovski ogłosi we wrześniu trendy roku 2008

27 września podczas targów biżuterii i zegarków w Hong Kongu firma Signity, należąca do koncernu Swarovski, ogłosi trendy obowiązujące w biżuterii z kamieniami w 2008 roku. Opracowanie GemVisions opisywać będzie kolory, motywy i style obowiązujące w biżuterii z kamieniami w ciągu kilku najbliższych sezonów. Z raportu wynika, że w następnym…

09/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

W kopenhaskim stylu

Duńska firma Westpack oferuje polskim klientom najnowszą serię opakowań Copenhagen Classic w różnych rozmiarach: na pierścionek, kolczyki – małe i duże, na bransoletkę i na naszyjnik Opakowania Copenhagen Classic wyróżnia interesujący kształt – błyszczące wieczko i matowy spód. Dostępne jest w trzech kombinacjach kolorystycznych: czerwono-czarnej, niebiesko-czarnej oraz klasycznej z czarnym…

09/2007, SKLEP

Do 14 miliardów dolarów wzrósł światowy popyt na biżuterię ze złota

W drugim kwartale tego roku popyt na wyroby jubilerskie w świecie szacuje się na 14 miliardów dolarów – tak wynika z komunikatu Światowej Rady Złota, opublikowanego 23 sierpnia na stronie internetowej www.gold.org. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego popyt wzrósł o 37 procent. To zjawisko można zaobserwować głównie w…

09/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Jak promować bursztyn?

Lipiec zaowocował kilkoma działaniami promocyjnymi na rzecz branży bursztynniczej: pióro Amber Rex dla Lecha Wałęsy, bransoleta z bursztynem dla Roda Stewarta, rozwijanie inicjatywy klastrowej “Bursztynowa Delta” i kogut lepiony na Targu Węglowym skłoniły nas do zadania pytania osobom opiniotwórczym w naszej branży – jak promować bursztyn? Adam Pstrągowski,właściciel firmy S&A…

09/2007, SONDA

Międzynarodowe wakacje w Galerii Bielak

To były niezwykle udane, ale także pracowite wakacje dla Galerii Bielak w Krakowie. Najpierw w lipcu mogliśmy oglądać wystawę “Consumer Society”, a od 11 sierpnia ekspozycję pt. “Współczesna włoska biżuteria” Pomysł na wystawę “Consumer society” wymyśliła w 2005 roku Paula Lindblom, która gościła w lipcu w Krakowie na otwarciu ekspozycji.…

09/2007, ZAPROSILI NAS

Certina i Kubica – jak długo razem?

W tym roku Certina ponownie wprowadziła na rynek zegarek mechaniczny związany z Robertem Kubicą, edycję limitowaną z automatycznym naciągiem i funkcją stopera. Zdaniem specjalistów to może być ostatni model tej szwajcarskiej marki firmowany nazwiskiem tego sportowca Popularność Roberta Kubicy rośnie zarówno w świecie Formuły 1, jaki i wśród kibiców tego…

09/2007, SKLEP

Coś Rygałowego, czyli “Coś srebrnego…” we Współczesnym

Do 9 września można oglądać w Teatrze Współczesnym w Warszawie retrospektywną wystawę Woytka Rygało, podsumowującą 30 lat jego pracy twórczej. Ekspozycja “Coś srebrnego” to kolejny projekt wystawienniczy Stowarzyszenia Twórców Form Złotniczych, które już od ponad roku, promuje w warszawskim teatrze prace swoich członków. Jubilat zaprezentował prace w dziesięciu ciekawie zaaranżowanych…

09/2007, ZAPROSILI NAS

Warto sprzedawać także w internecie

Rok 2006 był kolejnym rokiem rynkowej hossy dla właścicieli sklepów i aukcji internetowych w Polsce: obroty polskiego rynku e-commerce wyniosły około 5 mld zł, czyli aż o 60 proc. więcej niż przed rokiem. W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy należy spodziewać się dalszego wzrostu zainteresowania polskich internautów zakupami on-line – tak…

09/2007, SKLEP

Summary

The president Adamowicz is promoting the amber It was exceptional July for the amber owing to a work of Paweł Adamowicz, the president of Gdańsk. At he bigining, 2nd July in the Museum of amber had awarded Lech Wałęsa the pen Amber Rex for a city promotion, several days later…

09/2007, SUMMARY

Elshani Watches zadebiutuje na polskim rynku

W dniach 5-7 października podczas targów Złoto Srebro Czas w Warszawie właściciele sklepów jubilerskich będą mogli zapoznać się z ofertą międzynarodowej firmy zegarkowej “Elshani Watches” Firma jest generalnym przedstawicielem w Polsce siedmiu marek zegarków: THE ONE, M&M, ICEBERG, FILA, ENRICO COVERI, YVES BERTELIN oraz GO. Sportowy styl i luksus Od…

09/2007, SKLEP
Strona 1 z 3123