POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 3)

Pamiątka z okazji uroczystości religijnej

Rozmowa z Sebastianem Sitkowskim, Sovrani Poland Co najczęściej kupują państwa klienci? Nasza oferta to przede wszystkim pamiątki związane z uroczystościami kościelnymi, takimi jak chrzest, komunia święta, bierzmowanie czy ślub. Wśród asortymentu klienci znajdują także upominki doskonałe na prezent z okazji narodzin dziecka, baby shower oraz wielu innych, jak urodziny, imieniny…

02/2022, TEMAT MIESIĄCA

Religijne prezenty

Specyfiką polską jest ofiarowywanie z okazji różnych uroczystości religijnych pamiątkowych i wartościowych prezentów, które podkreślają przynależność religijną. Wyroby jubilerskie wykonane ze złota i srebra są chętnie kupowane przez Polaków ze względu na symbolikę, ale także tradycję. I mimo że odsetek Polaków deklarujących się jako wierzący z roku na rok się…

02/2022, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria patriotyczna w świadomości Polaków

Polski rynek jubilerski wyróżnia się na tle innych biżuterią patriotyczną, która związana jest z naszą tradycją i kulturą narodową. Warto zauważyć, że biżuteria patriotyczna, określana także jako emblematyczna lub żałobna, to unikatowe polskie zjawisko, które nie występuje na taką skalę w żadnym innym kraju. Pojawiła się u schyłku XVIII w.…

02/2022, TEMAT MIESIĄCA

Nowoczesny bursztyn

Mimo pandemii, spadku sprzedaży biżuterii bursztynowej na rynki azjatyckie, polscy producenci nie przestali zaskakiwać klientów nowatorskim wzornictwem. Na polskim rynku jubilerskim pojawiają się nowe kolekcje biżuterii bursztynowej, która zachwyca przede wszystkim designem i wykonaniem. Spadek sprzedaży bursztynowej biżuterii nie zniechęcił jej producentów do tworzenia eksperymentalnych kolekcji biżuterii, która znajduje odbiorców…

02/2022, TEMAT MIESIĄCA

Pierścionek inkrustowany ideą

Młodzi Polacy decydujący się na zawarcie związku małżeńskiego chcą posiadać pierścionek na miarę XXI wieku. I co ważne, nie liczy się dla nich design, ale idea, którą symbolizuje. Właściciele salonów jubilerskich i artyści złotnicy, wprowadzając na rynek kolekcje pierścionków zaręczynowych, powinni przyjrzeć się pokoleniu, do którego kierują swoją ofertę, poznać…

02/2022, TEMAT MIESIĄCA

Ślubne obrączki

Niezależnie od sytuacji geopolitycznej ludzie nie przestali prowadzić normalnego życia. W polskich salonach jubilerskich pojawiają się młode pary kupujące obrączki. Warto podkreślić, że czas pandemii zmienił ich preferencje i spowodował zmianę w mentalności Polaków udających się do salonu jubilerskiego po symbol miłości i wierności. Kwestią, na którą zwracają uwagę niemal…

02/2022, TEMAT MIESIĄCA

Smart biżuteria

Definicja i przeznaczenie dzisiejszej biżuterii na naszych oczach ulega transformacji. Biżuteria ma już nie tylko zdobić użytkownika, podkreślać styl, ale przede wszystkim musi być funkcjonalna. Biżuteria smart to wyzwanie dla branży jubilerskiej, gdyż konkurencja w tym segmencie rynku jest olbrzymia. Swoje kolekcje biżuterii inteligentnej wprowadziły już największe na świecie marki…

01/2022, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria poza-światem

Wydaje się, że przyszłością biżuterii jest stworzenie takich obiektów, które otworzą przed ich posiadaczami świat wirtualny. Warto więc przyjrzeć się pracom nad stworzeniem wirtualnej przestrzeni, w której nie wychodząc z domu, będzie można spotkać się ze znajomymi, uczestniczyć w wystawie, kupić towary i usługi czy wziąć kredyt, a mianowicie projektem…

01/2022, TEMAT MIESIĄCA

Nowa moda na rynku ślubnym

W ślad za trendami płynącymi z Zachodu na polskim ślubnym rynku jubilerskim pojawiła się nowa moda – na rezygnację z wymiany obrączek podczas ceremonii ślubnej. Młode pary coraz częściej decydują się na wymianę alternatywnych wobec obrączek symboli wiecznej miłości. Coraz częściej decydują się na zrobienie sobie wspólnego tatuażu czy kupno…

01/2022, TEMAT MIESIĄCA

Mężczyzna u jubilera

Właściciele salonów jubilerskich, zarówno tych tradycyjnych, jak i internetowych, podkreślają, że w ostatnim czasie nastąpił znaczny spadek sprzedaży biżuterii przeznaczonej dla mężczyzn. Fala popularności widocznie się przelała i mężczyzna w salonie pojawia się przede wszystkim po pierścionek zaręczynowy lub obrączkę. Popyt na męskie pierścienie, sygnety, bransolety czy łańcuszki zmalał. Jak…

01/2022, TEMAT MIESIĄCA

Pierścionek na zaręczyny

Jak wynika z danych spływających z rynku jubilerskiego najpopularniejszym rodzajem biżuterii kupowanym przez klientów na całym świecie stał się w ostatnim czasie pierścionek zaręczynowy. Sytuacja ta opisywana jest przez socjologów i psychologów jako jeden z korzystnych wpływów pandemii na życie społeczeństw. Ludzie bowiem w obliczu zagrożenia życia, chcieli uregulować swoją…

04/2021, TEMAT MIESIĄCA

Ślub w cieniu pandemii

Mimo pandemii świat nie zatrzymał się i młodzi ludzie wciąż biorą śluby, co oznacza, że kupują biżuterię ślubną a przede wszystkim obrączki. W tym celu udają się do tradycyjnych salonów jubilerskich, ale także coraz częściej decydują się na zakup obrączek za pośrednictwem sieci. Sprzedaż obrączek w sklepach internetowych w czasie…

04/2021, TEMAT MIESIĄCA