POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 2)

Nastoletni klienci

Dla nastolatków biżuteria jest ważną częścią ustalenia i potwierdzenia ich tożsamości. Oznacza to, że biżuteria młodzieżowa jest ważną i lukratywną niszą na rynku jubilerskim. Młodzież, czyli osoby między 12. a 19. rokiem życia, są grupą społeczną, która decyduje o trendach na rynku mody. Branża jubilerska nie może pozostać obojętna na…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA

Dziecko u jubilera

Oferta biżuterii dla najmłodszych z sezonu na sezon rozszerza się. Producenci biżuterii wprowadzają do sprzedaży ozdoby dla dzieci, widząc, że rynek jest gotowy do przyjęcia nowych wyrobów jubilerskich. Dzieci stają się pełnoprawnymi podmiotami na tym rynku. Dzieci decydują o zakupach u jubilera. Nie tylko posiadają własne środki, ale także mają…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria religijna w salonach jubilerskich

Moda na rynku jubilerskim zmienia się z sezonu na sezon. Jednak nie każdy segment rynku jest podatny na zmiany. Wzornictwo w biżuterii religijnej nie ulega częstym innowacjom, a do tego trudno wskazać okres, kiedy sprzedaje się ona najlepiej. Można powiedzieć, że dewocjonalia to jeden z tych rodzajów biżuterii, na które…

01/2020, TEMAT MIESIĄCA

Mężczyzna z pierścionkiem Smart

Biżuteria dla mężczyzn staje się coraz bardziej funkcjonalna. Twórcy biżuterii starają się, aby kolekcje dedykowane mężczyznom nie tylko były użyteczne, ale także podkreślały charakter osoby ją noszącej. Męskie ozdoby stają się coraz bardziej wysublimowane, dzięki czemu zyskują nowe grono zwolenników. Jeszcze do niedawna jedynym rodzajem męskiej biżuterii, na który decydowali…

06/2019, TEMAT MIESIĄCA

Kobieta ubrana w technologię

Rozwój technologii sprawia, że na rynku biżuteryjnym pojawiają się nowe rozwiązania, które ułatwiają funkcjonowanie w świecie. Definicja dzisiejszej biżuterii dla kobiet ulega transformacji. Biżuteria ma już nie tylko zdobić jej użytkowniczkę, podkreślać jej styl, ale także ułatwiać jej życie. Projektanci starają się dostosować swoje nowe kolekcje biżuterii do oczekiwań klientek.…

06/2019, TEMAT MIESIĄCA

Pierścionek zaręczynowy niejedno ma imię

Rynek jubilerski stale się zmienia. Już to za sprawą pojawiających się na nim nowych technologii, już to przez modę, a także przez konsumentów, którzy wymuszają zmiany na rynku. Sytuacja ta szczególnie widoczna jest na rynku ślubnym, gdzie pojawia się w ostatnim czasie wiele nowatorskich rozwiązań wprowadzanych za sprawą młodego pokolenia…

06/2019, TEMAT MIESIĄCA

Tatuaż biżuteryjny

Spacerując ulicami polskich miast i obserwując przechodniów, można zauważyć modę na ozdabianie swojego ciała za pomocą tatuażu. Coraz więcej Polaków, niezależnie do wieku, wykonuje tatuaże, których celem jest przede wszystkim ozdobienie ciała. Tatuaże stają się coraz popularniejsze, a ich forma, funkcja oraz kształt zmieniają się wraz z pojawianiem się nowych…

06/2019, TEMAT MIESIĄCA

Implanty przyszłością biżuterii?

Przyszłość biżuterii jest tajemnicą, jednak niektórzy analitycy próbują ją zgłębić, przyglądając się wyborom konsumentów na całym świecie. Coraz częściej daje się usłyszeć głosy, że biżuteria stanie się nierozerwalnie związana z ciałem lub przemieni się w funkcjonalny przedmiot umożliwiający poruszanie się po świecie wirtualnym. Pesymistyczna wizja rozwoju biżuterii zakłada, że tradycyjne…

06/2019, POLSKI JUBILER, TEMAT MIESIĄCA

Modna biżuteria to biżuteria Etyczna

Rynek jubilerski na całym świecie został zdominowany przez biżuterię modową. Biżuteria fashion dzięki niskiej cenie oraz wpisaniu się w najnowsze trendy mody jest najchętniej kupowaną ozdobą w sklepach z biżuterią i akcesoriami jubilerskimi. Jednak obserwując rynek biżuteryjny, można odnieść wrażenie, że jej popularność maleje, a jej miejsce zaczyna zajmować biżuteria…

05/2019, TEMAT MIESIĄCA

Opakowanie eco-friendly

Klientom salonów jubilerskich zależy na losie naszej planety. Mają coraz większą świadomość ekologiczną, dlatego też chcą posiadać opakowania, które wykonane zostały z materiałów pochodzących z recyklingu. Zwracają coraz większą uwagę nie tyle na jakość pudełka czy jego wzornictwo, ile na materiał, z którego opakowanie powstało. Nowy trend spowodował, że coraz…

05/2019, TEMAT MIESIĄCA

Wyroby z bursztynu

dokonuW bursztynowych galeriach zarówno tradycyjnych, jak i internetowych coraz większą popularnością cieszą się przedmioty użytkowe wykonane ze srebra i bursztynu. Klienci polskich salonów jubilerskich kupują bursztynowe wyroby, których zadaniem jest upiększenie wnętrza. Bursztynowa rzeźba czy przedmioty użytkowe znajdują coraz szersze grono entuzjastów. Klienci, po pierwsze, coraz większą uwagę przywiązują do…

04/2019, TEMAT MIESIĄCA

Bursztyn pozwala oddać realizm

Rozmowa z Przemysławem Kusiem, rzeźbiarzem, którego prace znajdują się u kolekcjonerów na całym świecie. Bursztynowa Statua Wolności, którą wyrzeźbił wraz z ojcem, stała na biurku amerykańskiego prezydenta George’a Busha. Prace słupczanina można teraz zobaczyć do 30 sierpnia na wystawie „Dizajn w Domu Uphagena: Dorota Cenecka & Przemysław Kuś” w Domu…

04/2019, TEMAT MIESIĄCA