Biżuteria online

Świat popandemiczny przyniósł nam rozwój sprzedaży biżuterii przez internet. Aby funkcjonować na rynku jubilerskim, nie można nie posiadać sklepu w sieci, gdyż większość klientów zainteresowanych zakupem biżuterii rozpoczyna poszukiwania wymarzonego wyrobu właśnie za pośrednictwem internetu.

pj-2023-02-18345-534794

Należy zauważyć, że coraz częściej twórcy biżuterii niemal całkowicie rezygnują z tradycyjnych punktów sprzedaży i zaczynają funkcjonować tylko w cyfrowym świecie. Aby w pełni wykorzystać potencjał, jaki niosą nowe technologie, należy nauczyć się działać w sieci.

Założniejsze – opowiedzenia historii za pośrednictwem zdjęć. Drugim sposobem ekspozycji biżuterii na stronie internetowej jest fotografia typu packshot, która przedstawia produkt na jednolitym białym tle w samym środku kadru. Biżuteria ukazana jest w pełnej krasie i musi mówić sama za siebie. Istnieje jako samodzielne dzieło sztuki. – Wybór rodzaju fotografii zależy od właściciela sklepu internetowego, ale warto zastanowić się nad fotografią typu packshot, gdyż tylko ona pozwoli biżuterii przemówić we własnym imieniu – uważa Milena Krzyżanowska. – Niezależnie od wyboru rodzaju zdjęcia należy dbać o doskonałą jakość fotografii i ich walory artystyczne. Na stronie nie powinny pojawiać się przypadkowe zdjęcia, wykonane przez fotografa amatora – dodaje.

Wizyta w sklepie online

Należy pamiętać, że samo skłonienie klienta do wejścia do naszego sklepu jest już sukcesem, ale nie gwarantuje jeszcze sprzedaży biżuterii. Aby skłonić go do podjęcia decyzji o zakupie, warto posłużyć się asystentem sprzedaży, czyli sztuczną inteligencją, która nawiąże kontakt z klientem i odpowie na wszystkie jego pytania. Oczywiście jeśli nie chcemy inwestować w nowoczesne narzędzia, możemy skorzy
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Marta Andrzejczak