Nastoletni klienci
Dla nastolatków biżuteria jest ważną częścią ustalenia i potwierdzenia ich tożsamości. Oznacza to, że biżuteria młodzieżowa jest ważną i lukratywną niszą na rynku jubilerskim. Młodzież, czyli osoby między 12. a 19. rokiem życia, są grupą społeczną, która decyduje o trendach na rynku mody. Branża jubilerska nie może pozostać obojętna na ich potrzeby oraz nie wprowadzać na rynek kolekcji biżuterii przeznaczonej dla nich.![pj-2019-06v-13](https://www.polskijubiler.pl/wp-content/uploads/2020/02/pj-2019-06v-13.jpg)
Analitycy AGD Diamonds szacują, że wartość rynku biżuterii dla młodzieży wynosi ponad 150 mld dol. na świecie. Badania pokazują, że 90 proc. młodzieży dokonuje zakupów modowych – odzieży i biżuterii – co najmniej raz w miesiącu. A to z kolei oznacza, że większość z nich traktuje biżuterię jako niezbędny element swojego wizerunku.
Co nosisz, tym jesteś
Dla wielu nastolatków moda jes [...]
![](https://www.polskijubiler.pl/pws/images/dostep-platny.png)
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|