POLSKI JUBILER (Strona 185)
Iza Krauzy-Kur oraz Paweł Kur zapraszają na wystawę zaprojektowanej przez siebie biżuterii “Włochacze – just for fun”. Prowokacyjny charakter prezentacji nawiązuje do estetyki wywodzącej się z fascynacji wrocławską grupą LuXuS i ukazuje wpływ, jaki podczas studiów na wrocławskiej ASP wywarł na artystce Paweł Jarodzki. Balansowanie na granicy kiczu pozwala autorom…
/
Czytaj artykuł...
Ożywienie gospodarcze, wzrost przychodów sklepów jubilerskich, znaczne bogacenie się społeczeństwa i pogoń za zaspokajaniem potrzeby posiadania dóbr luksusowych, a także zainteresowanie inwestorów stale rosnącymi cenami kruszców, przy jednoczesnym spadku popytu na biżuterię. Tak w skrócie maluje się obraz mijającego roku w branży jubilerskiej Rok 2008 można z pewnością określić jako…
/
Czytaj artykuł...
Gdańsk oferuje miłośnikom bursztynu wystawę “Bursztynowe skarby XVI-XVIII w. Nowa kolekcja Muzeum Bursztynu”. Na wystawie zaprezentowano kilkanaście obiektów pozyskanych do zbiorów Muzeum Bursztynu oraz zabytki wypożyczone z kolekcji Kunstkammer Georga Laue, które muzeum chce kupić w przyszłym roku. Środki na zakup obiektów pochodzą z dotacji Miasta Gdańsk, projekt dofinansowało Ministerstwo…
/
Czytaj artykuł...
Andrzej Bielak, prezes Stowarzyszenia Form Złotniczych Rok 2008 był kolejnym dobrym rokiem dla polskich projektantów. Wzięliśmy udział w wielu wystawach i konkursach, tak w kraju, jak i za granicą. Nasze stowarzyszenie bierze udział w targach Inhorgenta, mamy doskonałe kontakty międzynarodowe, dobrze układa się nasza współpraca z organizatorami targów w Warszawie…
/
Czytaj artykuł...
Ludzie kupują biżuterię przede wszystkim oczami, dlatego warto przed szczytem świątecznym szczególnie starannie przemyśleć ekspozycję, tak aby była formą wizualnego motywowania klientów do dokonania zakupu Podstawowym celem merchandisingu w sklepie jest wzrost jego sprzedaży i zysków. Przed świętami właściciel i obsługa sklepu powinni sprawdzić, czy z tego punktu widzenia placówka…
/
Czytaj artykuł...
Przypominamy podstawowe informacje probiercze dla osób zainteresowanych zakupem biżuterii. Właścicielom sklepów proponujemy wyłożyć je w widocznym miejscu oraz informować klientów o próbie wyrobu, wyjaśniać znaczenie poszczególnych znaków i wydawać zawsze rachunek. To z pewnością umocni wiarygodność i pozytywny wizerunek sklepu. W Polsce obowiązuje obligatoryjny system probierczy. Nakłada to na osoby…
/
Czytaj artykuł...
Tegoroczna edycja tarów dla branży jubilerskiej “Złoto Srebro Czas” obfitowała w wiele jubileuszowych uroczystości. Podczas otwarcia obecni byli: Pani Prezydentowa Maria Kaczyńska oraz Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz, Ambasador Bursztynu Lidia Popiel, jak również przedstawiciele organizacji i instytucji branżowych: prof. Barbara Kosmowska-Ceranowicz z Muzeum Ziemi PAN, przewodniczący Ogólnopolskiej Komisji Złotniczo-Jubilerskiej…
/
Czytaj artykuł...
Święta to znakomita okazja, żeby pomyśleć o innych. W kampanii promocyjnej w tym okresie warto pokazać, że sklep lub firmy, których biżuterię i zegarki można w nim kupić, nie stronią od marketingu zaangażowanego społecznie Specjaliści są zgodni: gdy na półce leżą dwa podobne wyroby, a jeden z nich wyprodukowała firma…
/
Czytaj artykuł...
Organizator moskiewskich targów swoją imprezę zwykł porównywać do takich wydarzeń jak Oro di Vicenza we Włoszech czy szwajcarski Basel Word, i choć to jeszcze nie ten sam poziom organizacji, jakości a w szczególności prestiżu, Juvelir to największa impreza tego typu w Rosji Wrzesień to początek kolejnej tury jubilerskich imprez targowych.…
/
Czytaj artykuł...
W okresie szczytu sprzedaży z okazji Bożego Narodzenia właściciele sklepów jubilerskich działających na zasadzie franczyzy otrzymują silne wsparcie promocyjne od franczyzodawcy O tym, w jaki sposób firma YES Biżuteria wspiera swoich franczyzobiorców, z Karmeną Roztocką, marketing menedżerem w poznańskiej firmie, rozmawia Bogusława Baczewska Jak firma YES wspiera swoich franczyzobiorców w…
/
Czytaj artykuł...
Magdalena Kwapińskakierownik ds. zakupu W.KRUKW dniach od 6 do 10 września światowa branża jubilerska ponownie spotkała się w Vicenzie, aby zweryfikować swoje przygotowania do grudniowego szczytu sprzedaży i sprawdzić, czy targi te będą inne od poprzednich, jak obiecywali organizatorzy majowej edycji imprezy zatytułowanej “Nothing as before” A jak faktycznie było?…
/
Czytaj artykuł...