Szlachetność jak złoto popłaca
![pj_2008_10-1.jpg](http://img.rynekgastronomiczny.com.pl/assets/IMG-1/pj_2008_10-300/pj_2008_10-1.jpg)
Specjaliści są zgodni: gdy na półce leżą dwa podobne wyroby, a jeden z nich wyprodukowała firma znana z kampanii społecznych lub charytatywnych, klienci najczęściej wybiorą ten ostatni. Ta zależność dotyczy zwłaszcza krajów bardziej zamożnych. Nie oznacza to jednak, że w Polsce tego rodzaju działania skazane są na niepowodzenie.
Polacy cenią firmy wrażliwe społecznie
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Partnerstwa Biznesu i Organizacji Pozarządowych BI-NGO, w naszym kraju rośnie wrażliwość społeczna firm i coraz chętniej podejmują działania z zakresu tzw. CRS (Corporate Socia Responsibility - społecznej odpowiedzialności biznesu). Okazuje się, że Polacy coraz częściej zwracają uwagę na to, jak firmy, których wyroby kupują, wpływają na społeczeństwo i środowisko, czy wspierają programy społeczne lub charytatywne, jak traktują klientów, pracowników i dostawców.
Jubilerzy zaangażowani
W ten nurt powoli wpisują się także polskie firmy jubilerskie: firmą ART 7 z G [...]
![](https://www.polskijubiler.pl/pws/images/dostep-platny.png)
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|