Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Szlachetność jak złoto popłaca | Polski Jubiler





Szlachetność jak złoto popłaca

pj_2008_10-1.jpgŚwięta to znakomita okazja, żeby pomyśleć o innych. W kampanii promocyjnej w tym okresie warto pokazać, że sklep lub firmy, których biżuterię i zegarki można w nim kupić, nie stronią od marketingu zaangażowanego społecznie


Specjaliści są zgodni: gdy na półce leżą dwa podobne wyroby, a jeden z nich wyprodukowała firma znana z kampanii społecznych lub charytatywnych, klienci najczęściej wybiorą ten ostatni. Ta zależność dotyczy zwłaszcza krajów bardziej zamożnych. Nie oznacza to jednak, że w Polsce tego rodzaju działania skazane są na niepowodzenie.


Polacy cenią firmy wrażliwe społecznie

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Partnerstwa Biznesu i Organizacji Pozarządowych BI-NGO, w naszym kraju rośnie wrażliwość społeczna firm i coraz chętniej podejmują działania z zakresu tzw. CRS (Corporate Socia Responsibility - społecznej odpowiedzialności biznesu). Okazuje się, że Polacy coraz częściej zwracają uwagę na to, jak firmy, których wyroby kupują, wpływają na społeczeństwo i środowisko, czy wspierają programy społeczne lub charytatywne, jak traktują klientów, pracowników i dostawców.


Jubilerzy zaangażowani

W ten nurt powoli wpisują się także polskie firmy jubilerskie: firmą ART 7 z G [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl