Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Przedświąteczne porządki w sklepie jubilerskim | Polski Jubiler





Przedświąteczne porządki w sklepie jubilerskim

Ludzie kupują biżuterię przede wszystkim oczami, dlatego warto przed szczytem świątecznym szczególnie starannie przemyśleć ekspozycję, tak aby była formą wizualnego motywowania klientów do dokonania zakupu


pj_2008_10-44.jpg

Podstawowym celem merchandisingu w sklepie jest wzrost jego sprzedaży i zysków. Przed świętami właściciel i obsługa sklepu powinni sprawdzić, czy z tego punktu widzenia placówka handlowa spełnia zasadnicze kryteria. Po pierwsze, trzeba zadbać o to, aby ogólny wizerunek sklepu nawiązywał do zbliżających się świąt Bożego Narodzenia. Najlepiej, gdyby wystrojem zajął się profesjonalista, który nie ograniczy się do postawienia choinki lub stroika, rozwieszenia kilku girland i powieszenia kilkunastu bombek. Należy pamiętać, że pierwsze wrażenie, jakie klient odniesie, wchodząc do sklepu, czasem może być decydujące. Z kolei zbyt wyszukana aranżacja wnętrza lub witryny sklepu może klienta zniechęcić do zakupu.


Efektywna witryna

Witryna to wizytówka sklepu - zgodnie twierdzą specjaliści. Ma zachęcać klientów do wejścia do środka, jest najważniejszym nośnikiem informacji o sklepie i może być skuteczną formą reklamy. Zdaniem ekspertów ponad 20 proc. zakupów motywowanych jest wystawą sklepową. Przed świętami koniecznie należy odświeżyć witrynę sklepu, umieścić w niej najnowsze modele zegarków i nowe kolekcje biżuterii, najlepiej te reklamowane w mediach. Najważniejszymi kryteriami aranżacji są: kolor, forma, równowaga i jej dynamika. Sposób eksponowania wyrobów w witrynie powinien odzwierciedlać standard i wizerunek sklepu, jego lokalizację i charakter oraz status stałych klientów. Przed witrynami sklepów jubilerskich znacznie częściej zatrzymują się kobiety niż mężczyźni, i trzeba to uwzględnić przy aranżowaniu ekspozycji. Dobierając kolorystykę, należy pamiętać o tym, że ludzkie oko jest w stanie wyraźn [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Liliya Grodzieńska