POLSKI JUBILER » NUMERY » 2010 (Strona 11)

Sztuczna biżuteria na polskim rynku

Hurtownie sztucznej biżuterii można znaleźć w niemal wszystkich większych miastach. Można kupić ją za pośrednictwem internetu. Jednak najczęściej sprzedawana jest przez przedstawicieli handlowych, którzy nawiązują bezpośredni kontakt z właścicielami sklepów z biżuterią sztuczną czy butików z odzieżą. Wbrew pozorom i ogólnym tendencjom w internecie nie ma wielu hurtowni biżuterii sztucznej.…

07-08/2010, PROBLEM BRANŻY

Sztuczna biżuteria podbija rynek

Rynek biżuterii sztucznej rozwija się niezwykle dynamicznie. To jeden z najszybciej rozwijających się segmentów rynku jubilerskiego. Coraz więcej klientów decyduje się na zakup sztucznej biżuterii, zamiast kupować kosztowności w salonach jubilerskich. Sztuczna biżuteria pojawiła się niemal wszędzie – opanowała modę ślubną, stała się asortymentem w salonach odzieżowych, sprzedawana jest na…

07-08/2010, TEMAT MIESIĄCA

Wejście na rynek sztucznej biżuterii

W ciągu ostatnich kilku lat rynek biżuteryjny rozwinął się niezwykle dynamicznie. Tworzeniem „autorskiej” biżuterii zajęli się amatorzy, którzy oferują swoje wyroby zarówno za pośrednictwem stron internetowych, jak i w sprzedaży bezpośredniej. Na polskim rynku pojawiło się wiele punktów sprzedażowych, które oferują tanią, sztuczną biżuterię, a rynek hurtowni zdominowany został przez…

07-08/2010, TEMAT MIESIĄCA

Nadążyć za trendami

Moda w sztuce biżuteryjnej zmienia się niezwykle szybko. Każdy sezon rządzi się swoimi prawami i projektanci starają się dostosować swoje kolekcje biżuterii do zmieniających się upodobań konsumentów. Projektanci wychodzą naprzeciw upodobaniom klientów i wzajemnie się uzupełniają. Można zaobserwować wzajemne przenikanie się świata biżuterii szlachetnej i sztucznej. Klienci bowiem chcą być…

07-08/2010, TEMAT MIESIĄCA

06/2010

06/2010

Nowy Armani

W salonach zegarmistrzowskich można znaleźć nowy model zegarka marki Armani. Najnowszy zegarek Emporio Armani ma tradycyjną 3-ogniwkową bransoletę ze stali szlachetnej, małą okrągłą kopertę z kryształkami osadzonymi na bezelu i zabawne logo Emporio Armani z elegancką teksturą umieszczone między godziną 3 i 6. Inspirowana klasyką tarcza z białej masy perłowej…

06/2010, PANORAMA

Kolejne SREBRO za nami

Zakończona 22 maja kulminacja festiwalu SREBRA w Legnicy obfitowała w wiele artystycznych wydarzeń. To jedyny moment w roku, kiedy w Legnicy oglądać można tyle złotniczych wystaw jednocześnie i dwanaście wernisaży w ciągu dwóch dni. Jest to pewne osiągnięcie, którego może pozazdrościć wiele dużych miast w Polsce. Debiuty Start festiwalu SREBRO…

06/2010, WYDARZENIA

Spotkanie branży w Krakowie

Już po raz trzeci wszystkie osoby, które związane są z branżą jubilerską, będą miały okazję uczestniczyć w targach JUBINALE. Między 11 a 13 czerwca Kraków stanie się miejscem biznesowego spotkania przedstawicieli branży jubilersko-zegarkowej. W tych dniach na terenach targowych przy ul. Centralnej 41a odbędą się Letnie Targi Trendów Jubilerskich i…

06/2010, PANORAMA

Graffiti w damskim wydaniu

06/2010, WYDARZENIA

Branża dynamicznie się zmienia

Polski rynek jubilerski stale się zmienia. Każdy uczestnik rynku jubilerskiego stara się znaleźć niszę, w której mógłby rozwijać swoją działalność. Podmioty gospodarcze, które od zawsze istniały w branży, także starają się coraz aktywniej walczyć o nowych klientów i wprowadzać do swojej oferty nowe usługi. W Polsce możemy obserwować zjawisko, które…

06/2010, RYNEK

Hurtownie srebra osiągają największe zyski

Na polskim rynku jubilerskim najlepiej radzą sobie hurtownie srebra, srebrnej biżuterii i półfabrykatów. Gotowe produkty wykonane ze srebra cieszą się największym zainteresowaniem wśród detalistów i umożliwiają producentom biżuterii srebrnej generowanie z roku na rok coraz większych zysków. Szacuje się, że w Polsce istnieje około 150 podmiotów gospodarczych zajmujących się hurtową…

06/2010, RYNEK

Specjaliści od profesjonalnego sprzętu

Na naszym rynku istnieje niewiele firm zajmujących się sprzedażą maszyn jubilerskich. Do niedawna firmy specjalizowały się w sprzedaży wszelkich narzędzi jubilerskich, które były niezbędne w pracy nad tworzeniem i reperowaniem biżuterii. Jednak zmiany na rynku spowodowały, że sklepy musiały znacznie poszerzyć swój asortyment i wprowadzić do niego specjalistyczne maszyny jubilerskie,…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA