POLSKI JUBILER » NUMERY » 2010 (Strona 21)

Blask brylantowej biżuterii

Rozmowa z Arturem Rodziem, dyrektorem firmy Aren Art. “Polski Jubiler”: Jak pana zdaniem kryzys finansowy wpłynął na polski rynek jubilerski? Czy na podstawie danych z państwa firmy mógłby pan powiedzieć, czy Polacy w zeszłym roku przestali kupować biżuterię, czy może wprost przeciwnie – znaczna część z nas nie zrezygnowała z…

01-02/2010, LUDZIE BRANŻY

Cenne jak biżuteria

Diamenty amerykańskiego jubilera przeszły do legendy po filmie “Śniadanie u Tiffany’ego”. Jednak ta sławna marka, mieszcząca się przy Piątej Alei w Nowym Jorku i licząca dziś ponad sto butików na świecie, szczyci się o wiele starszą tradycją. Firmę Tiffany & Co założył w 1837 roku na Manhattanie Charles Lewis Tiffany,…

01-02/2010, WZORNICTWO

Sztuka sprzedaży

Stworzenie pięknej biżuterii jest dopiero początkiem trudnej sztuki, jaką jest sprzedaż luksusowych towarów. Fakt, że oferujemy klientom niecodzienne kosztowności nie znaczy, że będziemy odnotowywali rekordowe zyski. Właściciele sklepów jubilerskich muszą nauczyć się różnych sposobów nawiązywania kontaktu z klientem oraz sztuki eksponowania biżuterii, ponieważ tylko wówczas mogą liczyć na znacznie wyższe…

01-02/2010, SKLEP

Rok 2010 i zmiany w prawie podatkowym

Marek Piotrowski prawnik, doradca podatkowy Nowy rok tradycyjnie obfituje w zmiany prawa podatkowego. “Zwyczaj” ten dla wielu przedsiębiorców stanowi źródło szeregu komplikacji. Konieczne bowiem staje się zapoznanie z nowymi regulacjami, które nierzadko prowadzą do powstania szeregu wątpliwości a także wdrożenie nowych zasad i procedur w zakresie poprawnego rozliczania się z…

01-02/2010, PRAWO