Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Wejście na rynek sztucznej biżuterii | Polski Jubiler





Wejście na rynek sztucznej biżuterii

pj_2010_07-6.jpgW ciągu ostatnich kilku lat rynek biżuteryjny rozwinął się niezwykle dynamicznie. Tworzeniem „autorskiej” biżuterii zajęli się amatorzy, którzy oferują swoje wyroby zarówno za pośrednictwem stron internetowych, jak i w sprzedaży bezpośredniej.


Na polskim rynku pojawiło się wiele punktów sprzedażowych, które oferują tanią, sztuczną biżuterię, a rynek hurtowni zdominowany został przez sprzedaż półfabrykatów. Zmiany te nie wpłynęły jednak na jubilerów, którzy ciągle utrzymują dominującą na rynku pozycję. Wydawać by się mogło, że nie zostało już wiele nisz, które mogłyby zostać zagospodarowane przez nowe podmioty gospodarcze. Nic jednak bardziej mylnego, bowiem wraz z pojawieniem się nowych podmiotów pojawiają się klienci, którzy zainteresowani są oferowanymi artykułami biżuteryjnymi.


Sztuczna a naturalna
pj_2010_07-8.jpg
– Rynek jest bardzo podzielony. Nie wszyscy w naszym kraju zainteresowani są kupnem luksusowej biżuterii, nie wszystkich bowiem na nią stać – mówi Marek Nowotnik, ekonomista. – Większości konsumentów zależy jednak na kupnie modnych dodatków – dodaje. Każdy segment rynku jubilerskiego przeznaczony jest dla innego rodzaju odbiorcy. W salonach jubilerskich zakupy robi zamożniejsza część polskiego społeczeństwa. Sztuczna biżuteria przeznaczona jest dla młodzieży i osób, którym zależy na posiadaniu aktualnie modnych dodatków. Wiele osób w ostatnim czasie decyduje się także na zakupy artystycznej biżuterii, która będzie zdecydowanie wyróżniała się na tle innych ozdób, które można dostrzec na ulicach. – Warto zauważyć, że każdy znajduje na ryn [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Marta Andrzejczak