POLSKI JUBILER » NUMERY » 2010 (Strona 13)

Hurtownie srebra osiągają największe zyski

Na polskim rynku jubilerskim najlepiej radzą sobie hurtownie srebra, srebrnej biżuterii i półfabrykatów. Gotowe produkty wykonane ze srebra cieszą się największym zainteresowaniem wśród detalistów i umożliwiają producentom biżuterii srebrnej generowanie z roku na rok coraz większych zysków. Szacuje się, że w Polsce istnieje około 150 podmiotów gospodarczych zajmujących się hurtową…

06/2010, RYNEK

Specjaliści od profesjonalnego sprzętu

Na naszym rynku istnieje niewiele firm zajmujących się sprzedażą maszyn jubilerskich. Do niedawna firmy specjalizowały się w sprzedaży wszelkich narzędzi jubilerskich, które były niezbędne w pracy nad tworzeniem i reperowaniem biżuterii. Jednak zmiany na rynku spowodowały, że sklepy musiały znacznie poszerzyć swój asortyment i wprowadzić do niego specjalistyczne maszyny jubilerskie,…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Jubiler producentem biżuterii

Dysponując kwotą stu tysięcy złotych, można wyposażyć warsztat jubilerski w najnowocześniejsze maszyny i stać się producentem biżuterii. Inwestycja może przynieść właścicielom zakładów jubilerskich spore zyski, jednak należy pamiętać, że zwrot środków gwarantuje tylko znalezienie stałych odbiorców. Zmiana profilu działalności z m a ł e g o w a r s…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Zysk z maszyn

Naprawa biżuterii, jej konserwacja, rozciągnięcie bądź zmniejszenie pierścionków czy obrączek to wymagania, jakie stawiają przed jubilerami klienci. Salony jubilerskie, które decydują się na kompleksową obsługę klientów, mogą liczyć na ich lojalność, która przełoży się na zwiększenie zysków. Konsumenci przyzwyczajeni są do kompleksowej obsługi w punktach usługowych. Branża jubilerska nie może…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Narzędzia i maszyny jubilerskie chętnie odkupię

Powszechnie uważa się, że w Polsce niemal nie istnieje jubilerski rynek wtórny. Biżuteria raz kupiona rzadko trafia ponownie do sprzedaży, a jeśli nawet tak się zdarza, to po znacznie zaniżonych cenach. Mało kto decyduje się na odsprzedanie kupionej u jubilera kolekcji biżuterii, ponieważ musi liczyć się ze znaczną stratą zainwestowanych…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

05/2010

05/2010

Zastój na rynku diamentów

Z danych spływających z rynku wynika, że kamienie szlachetne sprzedają się tak samo jak przed kryzysem finansowym. Jednak klienci przestali wydawać swoje oszczędności na drogą brylantową biżuterię, a to spowodowało, że sprzedawcy diamentów nie odnotowują zysków. Klienci detaliczni zaczęli kupować znacznie tańszą biżuterię niż jeszcze dwa lata temu. Oczywiście nadal…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Dzień Ojca z Timex

Marka Timex z okazji Dnia Ojca, który obchodzony jest 23 czerwca, proponuje kolekcję zegarków Timex T Series Chronograph. Zegarki odznaczają się nietuzinkowym kształtem koperty łączącej wyrafinowaną eliptyczność z klasyką prostokąta. Modele Timex T Series wyróżnia subtelność detali – koronka oraz sekundnik z sygnaturą „T”, finezyjne oznaczenia godzin na tarczy. W…

05/2010, ZEGARKI

Bezpośrednio od producenta

Coraz więcej producentów biżuterii nawiązuje współpracę z właścicielami salonów jubilerskich i z pominięciem pośredników sprzedaje swoje towary. Zjawisko to na szeroką skalę możemy obserwować od momentu pojawienia się pierwszych głosów dotyczących kryzysu finansowego i mimo jego zażegnania ciągle mamy z nim do czynienia. Zeszłoroczna sytuacja ekonomiczna udowodniła, że polski rynek…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Decyzja w rękach klientów

Na rynku pojawiło się wiele nowych podmiotów gospodarczych, które starają się znaleźć dla siebie miejsce na rynku. Wyszukanie swojej niszy nie jest wbrew pozorom zadaniem łatwym, dlatego też kuszą swoich potencjalnych klientów wielkimi upustami cenowymi i pakietami promocyjnymi, których celem jest zapewnienie sobie grona stałych klientów. Nie można jednak zapominać,…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Kamień szlachetny czy gotowy produkt

Właściciele salonów jubilerskich bardzo często stają przed dylematem, czy kupować kamienie szlachetne i samodzielnie umieszczać je w biżuterii, czy też zdecydować się na kupno gotowej biżuterii. Zazwyczaj wszelkie wątpliwości rozwiewa cena, która wpływa na decyzję kupującego. Jednocześnie należy pamiętać, że znacznie łatwiej kupić gotową biżuterię niż same kolorowe kamienie szlachetne.…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Półfabrykatami Polska stoi

Największym zainteresowaniem kupujących cieszy się asortyment hurtowni półfabrykatów. Z miesiąca na miesiąc ich zyski rosną, i to nie tylko za sprawą zamówień składanych przez jubilerów i właścicieli salonów jubilerskich, ale przede wszystkim przez amatorów, którzy trudnią się nieprofesjonalnym wyrobem biżuterii. W ostatnim czasie na rynku pojawiło się wiele nowych podmiotów…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA