POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 155)

Pracownik ważniejszy niż każdy system zabezpieczeń

Niezależnie od systemu alarmowego, monitoringu, na jakie się zdecydujemy w swojej firmie jubilerskiej, należy pamiętać, że nad bezpieczeństwem naszego majątku przez większą część dnia czuwają pracownicy. Nie można nie docenić roli, jaką odgrywa personel naszego sklepu przy ewentualnej próbie kradzieży naszych kosztowności. Pracownicy spędzają w salonie większość czasu, pokazują biżuterię…

01-02/2010, TEMAT MIESIĄCA

Ubezpieczenie od kradzieży

Ubezpieczenie firmy jubilerskiej nie należy do rzeczy najprostszych. Zakłady ubezpieczeń niezbyt chętnie ubezpieczają właścicieli salonów jubilerskich i producentów biżuterii. Branża jubilerska nie może liczyć na sprawną obsługę i specjalnie dla niej przygotowane oferty ubezpieczeniowe. Nie zmienia to jednak faktu, że każdy właściciel firmy jubilerskiej musi ubezpieczyć swój majątek od kradzieży…

01-02/2010, TEMAT MIESIĄCA

Targi jubilerskie 2010

01-02/2010, TARGI

12/2009

12/2009

Bursztynowe rzemiosło

Przed złotnikami i jubilerami otwiera się szansa na prezentację swoich umiejętności zawodowych w Ogólnopolskim Konkursie Złotników i Jubilerów, którego rozstrzygnięcie nastąpi w Gdańsku podczas Międzynarodowych Targów Amberif 2010. Celem konkursu jest ukazanie umiejętności zawodowych złotników oraz młodych adeptów złotnictwa specjalizujących się w tradycyjnych i nowoczesnych technikach złotniczych. Konkurs ma za…

12/2009, PANORAMA

Nowe kolekcje Galerii f150

W Galerii f150 można zobaczyć nową biżuterię wykonaną przez Jakuba Żeligowskiego. Jednocześnie Galeria f150 wprowadziła do sprzedaży biżuterię Sylwii Całus. Biżuteria projektantki charakteryzuje się prostymi geometrycznymi formami, którym nadany jest elegancki połysk.…

12/2009, PANORAMA

Wieszak z biżuterią

W niemal każdym sklepie odzieżowym można znaleźć bardzo tanią biżuterię, która cieszy się zainteresowaniem klientek. Tania, plastikowa biżuteria, pasująca do ubrań, znajduje coraz większy krąg odbiorców. Sprzedawanie tanich ozdób przez sieciowe sklepy odzieżowe powoduje, że salony jubilerskie z roku na rok tracą swoich klientów, którzy przy okazji zakupów odzieżowych zaopatrują…

12/2009, RYNEK

Kamieni masa

Kamienie ozdobne kupują niemal wszyscy, którzy wytwarzają biżuterię. W Polsce największym zainteresowaniem twórców cieszą się cyrkonie, bursztyn, a ostatnio również koral i lawa wulkaniczna. Znacznie rzadziej, w porównaniu z kamieniami ozdobnymi, kupowane są kamienie szlachetne, które służą do wyrabiania najkosztowniejszej biżuterii. Na polskim rynku jubilerskim pojawiło się ostatnio wiele nowych…

12/2009, TEMAT MIESIĄCA

Sprzedaż kamieni szlifowanych

Dynamiczny rozwój rynku hurtowni jubilerskich spowodował, że podmioty te musiały nieco zmienić swój asortyment, aby znaleźć swoją niszę. I mimo że każda z nich oferuje swoim klientom kamienie zarówno szlachetne, jak i półszlachetne, to jakość sprzedawanych przez nie towarów znacznie różni się między sobą. Niektórzy właściciele hurtowni postanowili sprzedawać swoim…

12/2009, TEMAT MIESIĄCA

Zaopatrzenie od A do Z

Właściciele hurtowni kamieni nie mogą narzekać na brak klientów. Niemal każdy jubiler zaopatruje się u nich w niezbędne do pracy kamienie. A hurtownicy starają się jeszcze bardziej przywiązać do siebie klientów i oferują im, poza kamieniami, różnego rodzaju półfabrykaty, aby w pełni zaspokoić wymagania rynku. Stałe poszerzanie asortymentu powoduje, że…

12/2009, TEMAT MIESIĄCA

Kupowanie kamieni w sieci

Sprzedaż kamieni zarówno szlachetnych, jak i półszlachetnych w sieci staje się ostatnio coraz bardziej popularna wśród jubilerów i projektantów biżuterii. Sytuacja ta wynika przede wszystkim z faktu, że zakupy dokonywane za pośrednictwem internetu są mniej czasochłonne oraz często wiążą się z mniejszymi wydatkami. Nie bez znaczenia pozostaje również fakt, że…

12/2009, TEMAT MIESIĄCA

Obiekt biżuteryjny w sklepie jubilerskim

Od wieków biżuteria traktowana była przede wszystkim jako ozdoba. Niektórzy decydowali się na jej zakup, licząc, że będzie ona stanowiła lokatę kapitału. Ostatnio coraz częściej można spotkać się z biżuterią, której celem jest szokowanie odbiorców i pokazanie, że biżuteria jest dziełem sztuki, które w zależności od miejsca, w którym się…

12/2009, SKLEP