Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

TEMAT MIESIĄCA | Polski Jubiler - Part 26






POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 26)

Sprzedaż biżuterii przez internet

Powiedzenie głosi, że jeśli nie ma cię w Google’u, to nie istniejesz. W związku z tym nie ma się nad czym zastanawiać, trzeba niezwłocznie zainwestować w stworzenie dobrej strony internetowej i sprzedawać biżuterię w sieci Sklep w necie to w dzisiejszych czasach najdynamiczniej rozwijająca się gałąź handlu. Zyski sklepów internetowych…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Sprzedaż – sztuka na więcej niż raz

Mieć dobrej jakości towar w dzisiejszych czasach to niestety nie wszystko. Trzeba także umieć go dobrze zaprezentować potencjalnemu kupującemu. Nie zawsze można przewidzieć reakcje konsumenta na oferowany produkt, jednak można przygotować się na najgorsze i nauczyć, jak należy sprzedawać biżuterię Biżuteria jest dobrem luksusowym. Dlatego też klientami naszego sklepu nie…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Wydobywamy krzemień

Ostatnie kopalnie krzemienia pasiastego w Krzemionkach Opatowskich zamknięto ponad 3,6 tys. lat temu. I mniej więcej na tyle lat zapomniano o tym kamieniu. Nawet odkrycie dawnych kopalń w latach dwudziestych ubiegłego wieku, chociaż stało się sensacją archeologiczną, niewiele zmieniło w postrzeganiu kamienia: był tworzywem służącym do wyrabiania kamiennych siekierek. Dopiero…

04/2008, TEMAT MIESIĄCA

Krzemień wydobyty

Czy dziś krzemień pasiasty jest równie trudno dostępny jak w epoce neolitu? Czy dziś jego obróbka jest tak samo żmudna? Wreszcie: czy dziś wyroby z zastosowaniem krzemienia cieszą się taką samą popularnością jak kilka tysięcy lat temu? Chociaż krzemień pasiaty spełnia wszystkie wymogi bycia kamieniem szlachetnym i staje się coraz…

04/2008, TEMAT MIESIĄCA

Święty biznes Biżuteria religijna w Polsce

Polska jako kraj ludzi przywiązanych do religijnych obrzędów jest potencjalnie świetnym rynkiem dla dewocjonaliów. Z drugiej jednak strony tradycja ogranicza popyt do konkretnych pór roku i zachowawczych form. Co ciekawe, osoby reprezentujące firmy działające na rynku biżuterii religijnej różnie oceniają sytuację i kierunek zmian Wśród osób z branży panuje zgoda…

03/2008, TEMAT MIESIĄCA

Wielokolorowy rok 2008

Różnorodność form i kolorów, oryginalne połączenia odcieni i materiałów oraz biżuteria inspirowana bogactwem świata zwierząt to dominujące trendy na nowy rok Projektanci nie pozwalają nam zapaść w zimowy letarg. Ich biżuteria prowokuje, pobudza zmysły, a czasem nawet szokuje. Absolutnym hitem zimy 2008 są naszyjniki, broszki i pierścionki w formie zwierząt.…

01-02/2008, TEMAT MIESIĄCA

Moda na eklektyzm

Rok 2008 w biżuterii zapowiada się kolorowo, ekstrawagancko i luksusowo. Podstawowa zasada to łączyć ze sobą jak najwięcej Eklektyzm jest na czasie. Dotyczy to zarówno kolorów, kształtów, faktur, jak i materiałów. Współczesne wzornictwo charakteryzują oryginalne zestawienia i fantazyjne połączenia tradycyjnych materiałów jubilerskich z tworzywem sztucznym, szkłem, papierem, drewnem, skórą, tkaniną,…

01-02/2008, TEMAT MIESIĄCA

Jubilerski świat się różnicuje

Ekonomiczne trendy i rynek biżuterii Miniony rok przyniósł jeszcze większy rozdźwięk między nastrojami firm mających w ofercie najdroższe produkty i oferujących wyroby ze średniej półki. Opinie na temat minionego roku różnią także znaczną grupą eksporterów i firmy skupione na rynku wewnętrznym Z dużym prawdopodobieństwem można założyć, że tendencje te będą…

01-02/2008, TEMAT MIESIĄCA

Młody przybój “Koralikowi” amatorzy – szansa, czy zagrożenie

Błyskawicznie rośnie liczba młodych osób nieprofesjonalnie zajmujących się wyrobem biżuterii. W znacznej większości są to wyroby wykorzystujące materiały niskiej jakości i nieskomplikowane wzornictwo, ale za to bardzo tanie. Wyroby są rozpowszechniane w ramach młodzieżowej społeczności i przez Internet. Część z tych osób zaczyna się także profesjonalizować, zarówno jeśli chodzi o…

12/2007, TEMAT MIESIĄCA

Sonda

Mariusz Gliwiński, Ambermoda Kradzieże to w pewnym sensie zmora polskich jubilerów. Pojawia się niestety coraz więcej zuchwałych napadów, bo też wartość biżuterii jest coraz większa. Praktycznie zabezpieczeniem, którego dopiero się uczymy, jest trwałe monitorowanie, które zniechęcają nawet potencjalnych złodziei. Jeśli chodzi o firmy ochroniarskie, to usługi ich są drogie, a…

11/2007, TEMAT MIESIĄCA

Uwaga, złodziej!

Najlepszą ochroną przed kradzieżą jest niewielka wartość posiadanych przedmiotów Na początku października do zakładu jubilerskiego Onyks w Policach wtargnął zamaskowany mężczyzna, który miał w ręku łom i plecak – poinformował Głos Szczeciński. Rozbił gablotę ze złotą biżuterią. Kiedy pracująca w sklepie kobieta próbowała wydostać się na ulicę, bandyta uderzył ją.…

11/2007, TEMAT MIESIĄCA

Strzeżonego… Jak się zabezpieczyć przed kradzieżą

Firmy ubezpieczeniowe niechętnie ubezpieczają firmy jubilerskie. Nie ma na rynku specjalnej oferty dla producentów i sprzedawców precjozów. Natomiast stosowanie zabezpieczeń jest obowiązkowe i zależy od kwoty przechowywanych precjozów Chcący się ubezpieczyć jubiler, powinien zapytać wszystkie zakłady ubezpieczeń, które prowadzą ubezpieczenia od kradzieży (tzn. Grupę 9 Działu II – wykaz takich…

11/2007, TEMAT MIESIĄCA