POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 10)

Jubinale w Krakowie

Od 2 do 4 czerwca w Krakowie w hali EXPO odbędą się jubileuszowe 15. Międzynarodowe Letnie Targi Biżuterii i Zegarków Jubinale 2022. Na targach zaprezentowane zostaną produkty i usługi z niemal wszystkich sektorów branży jubilerskiej – o najlepsze oferty specjalnie dla gości Jubinale zadba blisko 200 wystawców. Wystawcami targów będą…

03/2022, AKTUALNOŚCI

Targi biżuteryjne w Arezzo

Zakończyła się 41. edycja włoskich targów biżuterii i narzędzi jubilerskich IEG – Italian Exhibition Group w Arezzo. Podczas czterodniowej imprezy branżowej swoje wyroby przedstawiło 300 wystawców, którzy oferowali odwiedzającym biżuterię, narzędzia i maszyny jubilerskie oraz nowatorskie technologie dla branży biżuteryjnej. Tegoroczna edycja targów, jak zapewniają organizatorzy, przesiąknięta była duchem optymizmu.…

03/2022, AKTUALNOŚCI

Amberif Spring 2022

Zakończyła się 29. edycja Międzynarodowych Targów Bursztynu i Biżuterii Amberif Spring 2022. Tegoroczne targi – największa na świecie impreza promująca bursztyn – wyjątkowo zorganizowane zostały na terenie hali widowiskowo-sportowej Ergo Arena na granicy Gdańska i Sopotu. W trwającej trzy dni imprezie (22-24 marca) wzięło udział ponad 200 wystawców z 13…

03/2022, AKTUALNOŚCI

Klienci nie zrezygnują ze spotkań z biżuterią

Rozmowa z Marią Magdaleną Kwiatkiewicz, współwłaścicielką Galerii YES i miłośniczką biżuterii, o polskim rynku jubilerskim Niemal dwuletni czas pandemii zmienił oblicze branży złotniczej na całym świecie, niosąc korzyści, ale także powodując spore problemy. Jak według pani będzie rozwijała się polska sztuka złotnicza w tej nowej rzeczywistości? Czas pandemii, który jeszcze…

03/2022, LUDZIE BRANŻY

02/2022

02/2022

01/2022

01/2022

Popandemiczny rynek zegarmistrzowski

Rynek zegarmistrzowski w czasie pandemii i po niej zmienił się diametralnie. Klienci zaczęli poszukiwać zegarków, które ułatwiają im funkcjonowanie w świecie wirtualnym, a także stawiać na marki zegarmistrzowskie, które realizują strategię zrównoważonego rozwoju. Na znaczeniu zyskał także rynek wtórny, który jeszcze kilka lat temu ogrywał marginalną rolę. Sprzedaż zegarków niemal…

02/2022, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA, ZEGARKI

Zmiana w mentalności konsumentów

Pandemia spowodowała zmianę mentalności klientów w podejściu do zakupów biżuterii i zegarków. Konsumenci stali się nie tylko bardziej wymagający, ale także zmienili sposób dokonywania zakupów i nie chodzi tu tylko i wyłącznie o przeniesienie sprzedaży do sieci, w czasie pandemii zmienili spojrzenie na dobra luksusowe. Firma McKinsey wraz z Business…

02/2022, EKONOMIA

Równowaga w branży

Jednym z najważniejszych wyzwań branży jubilerskiej jest zrównoważony rozwój, rozumiany nie tylko jako program unijny, ale przede wszystkim jako potrzeba rynkowa. Na całym świecie toczy się dyskusja na temat dostosowania metod produkcji do wymagań wynikających ze zrównoważonego rozwoju. Polska branża jubilerska również musi zabrać głos w tej dyskusji i przygotować…

02/2022

Biżuteria dla ludzi, którzy wiedzą, czego chcą

Rozmowa z Magdaleną Hadryś, projektantką biżuterii Państwa biżuteria wyróżnia się na tle polskiej biżuterii artystycznej. Jak udało się pani stworzyć własny styl ? Styl wytwarzanej biżuterii zapoczątkował mój nieżyjący mąż Adam. To on jest założycielem firmy, której działalność kontynuuję. Adam wspominał, że z dzieciństwa spędzonego na Nikiszowcu (obecnie dzielnica Katowic)…

02/2022, DOBRE BO POLSKIE

Sprzedaż online w ekologicznym pudełku

Pandemia spowodowała, że Polacy przenieśli zakupy do sieci. W związku z tym sprzedawcy biżuterii musieli przenieść swoją działalność do sklepów wirtualnych. I chociaż sprzedaż biżuterii utrzymuje się na zadowalającym poziomie, to należy pamiętać, że sytuacja nie zwalnia sprzedawców z budowania pozytywnych doświadczeń związanych z zakupem biżuterii. Nie wolno zapominać, że…

02/2022, PRODUKT

Opakowanie – nasza wizytówka

Zaistnienie w świadomości klienta jest dla właścicieli marek jubilerskich zadaniem niezwykle trudnym. Do dyspozycji mają przede wszystkim reklamę w ogólnopolskich mediach, portalach społecznościowych czy marketing szeptany. Oczywiście wypromowanie marki jest procesem długofalowym, wymaga cierpliwości, pracy i nakładów finansowych. Twórcy biżuterii muszą więc szukać alternatywnych rozwiązań, aby zaistnieć w świadomości Polaków.…

02/2022, PRODUKT