POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 28)

Zastój na rynku diamentów

Z danych spływających z rynku wynika, że kamienie szlachetne sprzedają się tak samo jak przed kryzysem finansowym. Jednak klienci przestali wydawać swoje oszczędności na drogą brylantową biżuterię, a to spowodowało, że sprzedawcy diamentów nie odnotowują zysków. Klienci detaliczni zaczęli kupować znacznie tańszą biżuterię niż jeszcze dwa lata temu. Oczywiście nadal…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Bezpośrednio od producenta

Coraz więcej producentów biżuterii nawiązuje współpracę z właścicielami salonów jubilerskich i z pominięciem pośredników sprzedaje swoje towary. Zjawisko to na szeroką skalę możemy obserwować od momentu pojawienia się pierwszych głosów dotyczących kryzysu finansowego i mimo jego zażegnania ciągle mamy z nim do czynienia. Zeszłoroczna sytuacja ekonomiczna udowodniła, że polski rynek…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Decyzja w rękach klientów

Na rynku pojawiło się wiele nowych podmiotów gospodarczych, które starają się znaleźć dla siebie miejsce na rynku. Wyszukanie swojej niszy nie jest wbrew pozorom zadaniem łatwym, dlatego też kuszą swoich potencjalnych klientów wielkimi upustami cenowymi i pakietami promocyjnymi, których celem jest zapewnienie sobie grona stałych klientów. Nie można jednak zapominać,…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Kamień szlachetny czy gotowy produkt

Właściciele salonów jubilerskich bardzo często stają przed dylematem, czy kupować kamienie szlachetne i samodzielnie umieszczać je w biżuterii, czy też zdecydować się na kupno gotowej biżuterii. Zazwyczaj wszelkie wątpliwości rozwiewa cena, która wpływa na decyzję kupującego. Jednocześnie należy pamiętać, że znacznie łatwiej kupić gotową biżuterię niż same kolorowe kamienie szlachetne.…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Pierścionek z brylantowym oczkiem

Najczęściej wybieranymi modelami pierścionków zaręczynowych są niezmiennie od wielu już lat klasyczne złote pierścionki z brylantami. I jak na razie nic nie wskazuje na to, żeby ten trend miał się zmienić. Klienci salonów jubilerskich, którzy zamierzają kupić pierścionek zaręczynowy, chcą, aby zawierał brylantowe oczko i swoim wyglądem oczarował wybrankę serca.…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Korek na palcu

Na rynku jubilerskim można zaobserwować zmiany w podejściu do pierścionków zaręczynowych. Projektanci starają się stworzyć niepowtarzalne kolekcje pierścionków, które będą nie tylko oryginalne, ale także poprzez swoją figlarność, zabawne. Zabawę konwencjami zaproponowała niedawno firma Baccarat w swojej nowej kolekcji pierścionków „Korki do karafek”. Kamienie zostały zastąpione kryształami w kształcie korków…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Ten jedyny pierścionek

Współcześnie coraz więcej narzeczonych decyduje się na zakup pierścionka zaręczynowego, który będzie możliwie najbardziej oryginalny. W związku z tym coraz większą p o p u l a r n o ś c i ą cieszą się zakłady jubilerskie, które umożliwiają klientom zaprojektowanie pierścionka według własnego pomysłu. Salony jubilerskie z dodatkową…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Klasyczne obrączki

W modzie ślubnej niewiele się zmienia, cały czas modne są obrączki wykonane z białego złota, wzbogacone o małe brylanty. Polacy rzadko decydują się na zakup obrączek finezyjnych, które podkreślałyby ich indywidualność. Nie chcą także biżuterii podobnej do tej, którą nosili ich rodzice. Rynek biżuterii ślubnej niełatwo daje się podporządkować panującym…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria ślubna

Przeglądając pisma kobiece i strony internetowe poświęcone biżuterii, coraz częściej można spotkać się z określeniem „biżuteria ślubna”. Właściciele salonów jubilerskich uważają, że nie posiadają w swoim asortymencie kolekcji biżuterii, którą określić można tym mianem. Czy na pewno? Biżuteria ślubna to dodatek do sukni ślubnej. Musi on dopełniać kompozycji, a nie…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Pudełko z wizytówką

Obrączki, podobnie jak pierścionki zaręczynowe, są przedmiotami, które niosą ze sobą ogromny ładunek emocjonalny. Dlatego też muszą one zostać zamknięte w wyjątkowym pudełku, które nie tylko będzie miało walory estetyczne, ale także podkreślało podniosłość chwili. W salonach jubilerskich ciągle jeszcze małą wagę przywiązuje się do opakowań. Powszechnie traktowane są one…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Opakowanie to reklama salonu

Polski Jubiler: Jakie opakowania na pierścionki zaręczynowe cieszą się największą popularnością wśród państwa klientów? P.A.T. Bugała, Częstochowa: Zaręczyny to bardzo szczególna okazja, dlatego ważne jest, aby zarówno pierścionek, jak i jego opakowanie były wyjątkowe. Spośród wielu opakowań na pierścionki zaręczynowe klienci najczęściej wybierają eleganckie opakowania drewniane. Wiąże się to przede…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Sezon na dewocjonalia trwa cały rok

Mimo że przed świętami wielkanocnymi w sklepach jubilerskich i na aukcjach internetowych można zaobserwować wzrost zainteresowania biżuterią religijną, to nie można zapominać, że ten typ biżuterii znajduje swoich odbiorców przez cały rok. Właściciele sklepów jubilerskich powinni posiadać w swojej ofercie biżuterię dewocjonalną zawsze, niezależnie od pory roku. Zawsze bowiem znajdą…

03/2010, TEMAT MIESIĄCA