Biżuteria ślubna

Przeglądając pisma kobiece i strony internetowe poświęcone biżuterii, coraz częściej można spotkać się z określeniem „biżuteria ślubna”. Właściciele salonów jubilerskich uważają, że nie posiadają w swoim asortymencie kolekcji biżuterii, którą określić można tym mianem. Czy na pewno?


Biżuteria ślubna to dodatek do sukni ślubnej. Musi on dopełniać kompozycji, a nie znajdować się na pierwszym planie. Może właśnie dlatego większość kobiet decyduje się na jego zakup w salonie sukni ślubnych, a nie w salonie jubilerskim, gdzie miałyby większy wybór i biżuterię lepszej jakości o bardziej wyszukanym wzornictwie.


Salony sukni ślubnych, a biżuteria

Na polskim rynku można zauważyć trend, który proponuje sprzedaż pewnego typu biżuterii jako dodatków do sukni ślubnych. W salonach sukni ślubnych można znaleźć biżuterię, której zadaniem jest upiększenie sukni. Przyszłe panny młode mogą wybierać spośród perłowych kolczyków, naszyjników, bransoletek czy ozdób do włosów. Warto podkreślić, że perły zazwyczaj zawieszone są na nici jedwabnej bądź żyłce jubilerskiej. – Perłowe ozdoby oferowane w salonach są bardzo złej jakości, najczęściej nie ma w nich żadnego wartościowego kruszcu, a jedynym ich atrybutem są perły hodowlane – mówi Bogusław Malinowski, producent biżuterii. – W salonach sukni ślubnych znajdziemy także masę plastikowej biżuterii, która ma imitować drogocenne materiały – dodaje. Przyszłe panny młode chcą w dniu ślubu wyglądać pięknie i zwracają ogromną uwagę na wszystkie dodatki. – Moim zdaniem kobietom brakuje wiedzy na temat rynku jubilerskiego, wydaje im się, że kolczyki z perłami kupione w salonie jubilerskim będą znacznie droższe niż te, kupione wraz z suknią [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Wiktoria Wilk