Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

RAPORT | Polski Jubiler - Part 6


POLSKI JUBILER » DZIAŁY » RAPORT (Strona 6)

Wyposażenie sklepu a sprzedaż

Wpływ na zwiększenie sprzedaży w salonie jubilerskim ma nie tylko dostosowanie asortymentu do potrzeb klientów, ale także stworzenie atmosfery, w której dokonywanie zakupów to przyjemność. Zwielokrotnienie sprzedaży zależy, według specjalistów od marketingu, od wielu elementów – jednak do najistotniejszych należy wystrój sklepu. Magia u jubilera – W salonie jubilerskim klient…

12/2010, RAPORT

Bursztynowa wizytówka Polski

W połowie września kierownictwo Ministerstwa Gospodarki podjęło decyzję o wyborze piętnastu branż, grup produktowych i usługowych, które mogą liczyć na finansowe wsparcie pochodzące ze środków unijnych. Pomoc ta będzie udzielana w ramach Branżowych programów promocji. Na liście wybrańców znajduje się również branża jubilersko -bursztynnicza. Objęcie branżowym programem promocji stwarza niepowtarzalną…

11/2010, RAPORT

Spotkanie pod znakiem bursztynu

Zakończyły się 11. Międzynarodowe Targi Bursztynu Ambermart, podczas których swoją ofertę handlową zaprezentowało 130 wystawców, głównie z Polski i Litwy. Gdańskie targi odwiedziło niemal 2600 osób z 35 krajów. Na tegoroczną edycję targów przybyło niemal 1100 kupców mniej niż w roku ubiegłym. Jednak mimo faktu, że na targach nie było…

10/2010, RAPORT

Zawieszka na bransolecie

Charmsy – zawieszki i beadsy – koraliki zdominowały współczesną modę biżuteryjną. Niemal wszyscy producenci biżuterii mają w swojej ofercie ciekawe kolekcje wisiorków, które można dowolnie ze sobą komponować, dzięki czemu powstają niecodzienne bransoletki czy naszyjniki. Moda na tworzenie bransoletek skomponowanych z charmsów przywędrowała do Polski z Zachodu i natychmiast zdobyła…

09/2010, RAPORT

Skarb nasz narodowy

Okres wakacyjny to najlepszy czas na sprzedaż bursztynu. Kupują go bowiem zarówno turyści zagraniczni, jak i wczasowicze, którzy przemierzają Polskę wzdłuż i wszerz. W związku z tym właściciele salonów jubilerskich oraz osoby zajmujące się sprzedażą biżuterii muszą jeszcze przed sezonem uzupełnić swoje zapasy bursztynowej biżuterii. Zdania na temat bursztynu są…

07-08/2010, RAPORT

Wakacje z bursztynem

Producenci biżuterii bursztynowej podkreślają, że przed wakacjami ich sklepy odwiedza znacznie więcej klientów. Bursztynowa biżuteria jest bowiem towarem, który w czasie urlopu znajduje wielu nowych klientów. Mimo że w modzie biżuteryjnej panuje tendencja na ogromną, kolorową biżuterię, to bursztyn cieszy się zainteresowaniem klientów, gdyż jest uważany za typowy polski produkt,…

07-08/2010, RAPORT