POLSKI JUBILER (Strona 180)

Nie tylko biżuteria

Szybko, dobrze, dokładnie i w jednym miejscu, to oczekiwania, które stawiają klienci wszystkimi miejscom, w których zostawiają swoje pieniądze. Pod tym względem sklep jubilerski nie różni się od innych i nie może liczyć, że jego asortyment konsumenci potraktują inaczej. Jubilerzy muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i zaoferować im także inne…

01-02/2009, SKLEP

Ekspansja na Zachód

Coraz częściej sklepy jubilerskie sprzedają w swoich punktach biżuterię pochodzącą z importu, ponieważ jest ona znacznie tańsza od tej, wyprodukowanej w Polsce. Natomiast polscy producenci nie mogąc znaleźć odbiorców na miejscu, są zmuszeni szukać rynku poza granicami kraju Kierunkiem, który obrali polscy eksporterzy, jest przede wszystkim terytorium Unii Europejskiej. Jako…

01-02/2009, RYNEK

Złodziejom wstęp wzbroniony

Właściciele wszystkich sklepów jubilerskich muszą zabezpieczyć swój majątek. Pewność, że biżuteria jest odpowiednio chroniona, daje w każdym sklepie pancerny sejf oraz lady antywłamaniowe, które ostudzą zamiary osób chcących się szybko wzbogacić. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest także stałe monitorowanie, które zniweluje ryzyko spektakularnej kradzieży Wybór odpowiedniego sejfu nie jest zadaniem łatwym.…

01-02/2009, BEZPIECZEŃSTWO

Przezorny nie zawsze ubezpieczony

Sklepy jubilerskie nie są najbardziej pożądanymi klientami zakładów ubezpieczeniowych. I mimo że każda firma ubezpieczeniowa ma w ofercie ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem bądź rabunku, to często słysząc, że sprawa dotyczy jubilera, po prostu nie jest zainteresowana W myśl ustawy o działalności ubezpieczeniowej ubezpieczenia dzieli się na: osobowe oraz majątkowe.…

01-02/2009, BEZPIECZEŃSTWO

Bezpieczeństwo na targach

Wyjazd na targi jubilerskie wiąże się z dużymi wydatkami, nie tylko tymi, poniesionymi na stoisko, ale także tymi, poniesionymi na środki bezpieczeństwa. W związku z powyższym wybierając się na targi, należy zwrócić uwagę na fakt, czy organizator zadbał o odpowiednie zabezpieczenia w hali wystawowej oraz samemu ponieść koszty ubezpieczenia swojego…

01-02/2009, BEZPIECZEŃSTWO

Biżuteria we włoskim stylu

Le Arti Orafe, która istnieje od 1985 roku, jest najbardziej prestiżową szkołą prowadzącą kursy jubilerskie i złotnicze we Włoszech. Akademia specjalizuje się głównie w kształceniu na kierunku współczesnej biżuterii. Szkoła zasłynęła w świecie szczególnie ze względu na międzynarodową kadrę składającą się z czynnych zawodowo artystów, projektantów oraz rzemieślników Wszystkie programy…

01-02/2009, WARSZTAT JUBILERSKI

Zrób to sam i sprzedaj

Na polskim rynku pojawiło się ostatnio wiele firm oferujących akcesoria do wyrobu biżuterii. Z ich oferty korzystają przede wszystkim producenci biżuterii, którzy kupując hurtowe ilości towarów, oferują gotową biżuterię swoim odbiorcom Sprzedaż półfabrykatów od dawna cieszyła się dużym powodzeniem, jednak ostatnio zainteresowanie ofertą przerosło oczekiwania hurtowników. Boom na akcesoria jubilerskie…

01-02/2009, WARSZTAT JUBILERSKI

Nie taki kryzys straszny, jak go malują

Marta Andrzejczak: W ostatnim czasie z czołówek gazet nie znika temat kryzysu finansowego, który wielkimi krokami zbliża się do naszego kraju. Jak, pana zdaniem, kryzys finansowy wpłynie na polski rynek jubilerski? Czy sądzi pan, że Polacy przestaną kupować biżuterię, czy może wprost przeciwnie, znaczna część obywateli naszego kraju nie będzie…

01-02/2009, LUDZIE BRANŻY

Moda na własne wyroby artystyczne

Polskę stopniowo opanowuje moda na własną biżuterię. Domowe wyroby coraz częściej noszone są przez młode kobiety, które chcą się wyróżniać oryginalnością i własnym stylem. W sklepach pojawiło się bardzo wiele akcesoriów do produkcji biżuterii, od kamieni szlachetnych, srebrnych bigli, do przekładek Zjawisko samodzielnego tworzenia wisiorków oraz bransoletek nie jest niczym…

01-02/2009, TRENDY

12/2008

12/2008

Promocja sklepu – jak zostać zauważonym przez klienta

Jak wiadomo od dawna, reklama jest dźwignią handlu. Jednak czy to stare powiedzenie ma szansę sprawdzić się w przypadku sklepu jubilerskiego? Ależ oczywiście, że tak. Pieniądze zainwestowane w promocję naszego sklepu zwrócą się w dwójnasób Aby klienci korzystali z usług naszego sklepu, muszą wiedzieć o naszym istnieniu. Nie można zakładać,…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Sprzedaż biżuterii przez internet

Powiedzenie głosi, że jeśli nie ma cię w Google’u, to nie istniejesz. W związku z tym nie ma się nad czym zastanawiać, trzeba niezwłocznie zainwestować w stworzenie dobrej strony internetowej i sprzedawać biżuterię w sieci Sklep w necie to w dzisiejszych czasach najdynamiczniej rozwijająca się gałąź handlu. Zyski sklepów internetowych…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA