Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Idealny sprzedawca biżuterii | Polski Jubiler





Idealny sprzedawca biżuterii

pj_2009_03-31.jpg
Pracownik sklepu, którego zatrudniamy, musi cieszyć się naszym zaufaniem i mieć odpowiednie kwalifikacje do wykonywania tego zawodu. Jeśli nie prowadzimy firmy rodzinnej i nie możemy liczyć na najbliższych, jesteśmy zmuszeni szukać odpowiedniego kandydata na rynku pracy. A to może przysporzyć nam wielu problemów


Decyzja o zatrudnieniu odpowiedniej osoby będzie miała decydujący wpływ na obroty naszego sklepu. Zanim więc zaczniemy rozmawiać z potencjalnymi pracownikami, musimy się do tej rozmowy dobrze przygotować. Na początku najlepiej wypisać sobie listę cech, które chcielibyśmy, aby posiadała osoba zatrudniona na stanowisku sprzedawcy biżuterii. Celem zatrudnienia pracownika nie jest bowiem tylko zapełnienie wakatu, ale poprawienie jakości usług świadczonych w naszym punkcie. Jeśli zatrudnimy nieodpowiednią osobę, może ona rozbić zespół sprzedawców oraz zrazić do naszego sklepu klientów, którzy już mogą do nas nie wrócić.


Dobre strony kryzysu

Jeśli zdecydujemy się na poszukiwanie pracownika w czasie kryzysu, może przynieść nam to wiele korzyści. W czasie niestabilności zatrudnienia będziemy mieli znacznie większy wybór kandydatów oraz będą oni znacznie lepiej przygotowani do wypełnienia naszych oczekiwań niż w okresie, gdy gospodarka jest w fazie prosperity. Pracy szukają osoby, które znają się na branży jubilerskiej, a zatrudniając taką osobę, nie będziemy ponosić dodatkowych kosztów na wyszkolenie i wprowadzenie jej w obowiązki. W czasie kryzysu łatwiej także o wynegocjowanie stawki, za jaką pracownik zdecyduje się podjąć pracę. Każdy sprzedawca biżuterii powini [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Wiktoria Wilk