POLSKI JUBILER » NUMERY » 2011 » 12/2011 (Strona 2)
urodziła się w 1986 roku. Ukończyła Liceum Plastyczne im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie z wyróżnieniem w dziedzinie biżuterii. Studiowała w Akademie der Bildenden Künste w Monachium. Obecnie jest studentką IV roku łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych na wydziale Tkaniny i Ubioru w katedrach Dywanu i Gobelinu oraz Biżuterii. Anna Kanicka jest…
/
Czytaj artykuł...
Od 1 grudnia 2011 do 29 stycznia 2012 roku w Generalitat w Katalonii będzie miała miejsce wystawa „Designed in Poland”. Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych jest od kilku lat organizatorem wystawy polskich produktów i wzornictwa przemysłowego – „Designed in Poland”. Pierwsza edycja miała miejsce jesienią 2005 roku w Berlinie,…
/
Czytaj artykuł...
Firmy z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw mają ponad 50–procentowy udział w tworzeniu polskiego PKB i dają pracę prawie 60–procentom zatrudnionych. Najwięcej firm powstaje w sektorze handlu i szeroko pojętych usług. Obserwowany trend wzrostowy jest w dużej mierze stymulowany dopływem środków unijnych czy wsparciem finansowym z urzędów pracy. Rozwój małych…
/
Czytaj artykuł...
W centrach handlowych można znaleźć niemal wszystko. Nie dziwi więc fakt, że coraz więcej salonów jubilerskich otwiera swoje sklepy właśnie w galeriach handlowych. Właściciele salonów usytuowanych poza centrami handlowymi postawili na podniesienie jakości usług świadczonych w swoich sklepach oraz spersonalizowali ofertę kierowaną do klientów. WALKA Z DUŻYMI SKLEPAMI Właściciele salonów…
/
Czytaj artykuł...
Zmiany na rynku jubilerskim zmuszają artystów do podejmowania decyzji odnośnie znalezienia swojej niszy na rynku biżuteryjnym. Niemal wszyscy starają się oferować klientom niecodzienną biżuterię, niektórzy w galeriach z autorską biżuterią prezentują prace swoich kolegów. Wielu artystów decyduje się na połączenie galerii z biżuterią autorską z miejscem, gdzie klienci mogliby kontemplować…
/
Czytaj artykuł...
Jeszcze do niedawna wielu klientów salonów jubilerskich decydowało się na zakup wyrobów jubilerskich. Decydowali się na srebrne świeczniki, cukiernice, grzechotki, łyżeczki, platery czy mleczniki. Ostatnio jednak można zaobserwować zmniejszone zainteresowanie tego typu przedmiotami. Właściciele salonów jubilerskich starają się jednak zaoferować klientom najmodniejsze srebrne i pozłacane przedmioty, które ponownie stałyby się…
/
Czytaj artykuł...
W hurtowniach kamieni jubilerskich dużym powodzeniem cieszą się cyrkonie. Jeszcze do niedawna cyrkonie nie znajdowały się w sferze zainteresowania ani klientów ani właścicieli salonów jubilerskich. Jednak wraz z pojawieniem się stagnacji na rynku jubilerskim te kamienie jubilerskie znowu wracają do oferty salonów jubilerskich. Klienci salonów jubilerskich decydują się na zakup…
/
Czytaj artykuł...
Polacy nie przestali dokonywać zakupów w salonach jubilerskich, jednak przeznaczają na nie znacznie mniej środków finansowych. Dlatego też coraz większa liczba salonów jubilerskich wprowadza do swoich sklepów ofertę dla mniej zamożnych klientów. Jubilerzy dostosowując się do zmian na rynku jubilerskim zmieniają asortyment w salonach. W sklepach z biżuterią coraz częściej…
/
Czytaj artykuł...