Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Cyrkonie znowu na topie | Polski Jubiler





Cyrkonie znowu na topie

W hurtowniach kamieni jubilerskich dużym powodzeniem cieszą się cyrkonie. Jeszcze do niedawna cyrkonie nie znajdowały się w sferze zainteresowania ani klientów ani właścicieli salonów jubilerskich. Jednak wraz z pojawieniem się stagnacji na rynku jubilerskim te kamienie jubilerskie znowu wracają do oferty salonów jubilerskich.

pj_2011_12-51.jpg

Klienci salonów jubilerskich decydują się na zakup tańszej biżuterii, która inkrustowana jest cyrkoniami. Mimo że wciąż dużą popularnością cieszy się biżuteria z diamentami to warto zauważyć, że znacznie częściej niż dotychczas bywa wymieniana przez klientów na biżuterię z cyrkoniami.


Cyrkonia na polskim rynku

Polska jest jednym z nielicznych krajów Unii Europejskiej, w którym biżuteria z cyrkoniami cieszy się popularnością wśród klientów salonów jubilerskich. Polacy decydują się na zakup biżuterii złotej inkrustowanej cyrkonią. – Cyrkonia w naszym kraju powszechnie uważana jest za kamień szlachetny trochę gorszy od diamentu – mówi Karol Nowakowski, właściciel salonu jubilerskiego Aryl. – Niewiedza Polaków powoduje, że w salonach pojawia się i co warto zauważyć przynosi ich właścicielom spore zyski, złota biżuteria z cyrkoniami – dodaje. Brak wiedzy na temat cyrkonii sprawia, że Polacy chętnie sięgają po biżuterię, która skomponowana jest z tych syntetycznych kamieni. Mimo że właściciele salonów jubilerskich edukują swoich klientów i wskazują, że cyrkonia jest pospolitym kryształem stworzonym przez człowieka to i tak chętnych na nią nie brak. – Polacy przywiązują ogromną wagę do ceny biżuterii, gdyż to ona przede wszystkim jest podstawowym kryterium w momencie dokonywania zakupów w salonie jubilerskim – zauważa Karol Nowakowski. – Dla naszych rodaków cyrkonia jest tańszą wersją diamentu, gdyż wizualnie jest do niego podobna – dodaje. Właściciele hurtowni podkreślają, że złota biżuteria z cyrkoniami sprzedaje się niemal tylko w naszym kraju. Klienci salonów jubilerskich na Zachodzie wolą przeznaczyć swoje pieniądze na złotą biżuterię z diamentami, choćby najtańszymi niż kupować cyrkonie. – Wynika to z faktu, że świadomość wśród klientów salonów jubilerskich u naszyc [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej