POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 149)

Kliknij i kup

W internecie można znaleźć niemal wszystko. Większość tradycyjnych sklepów oferuje klientom swoje produkty za pośrednictwem sieci. Polska branża jubilerska również bardzo dynamicznie rozwija swój handel za pośrednictwem stron internetowych. Jednak sprzedaż biżuterii w sieci to nie tylko plusy wynikające ze zwiększenia grona klientów, ale także problemy, z którymi każdy decydujący…

04/2010, SKLEP

Plastikowe pieniądze dla przedsiębiorców

Mały, plastikowy kartonik z magnetycznym paskiem lub chipem zrewolucjonizował sposób dokonywania płatności na całym świecie. Mieniące się różnymi kolorami plastikowe pieniądze opanowały już dawno nasze portfele. Teraz coraz częściej znajdujemy je w portfelach przedsiębiorców. Karta płatnicza pozwala firmie wykorzystać zalety operacji bezgotówkowych – tańszych i szybszych do przeprowadzenia niż tradycyjne…

04/2010, EKONOMIA

Pierścionek z brylantowym oczkiem

Najczęściej wybieranymi modelami pierścionków zaręczynowych są niezmiennie od wielu już lat klasyczne złote pierścionki z brylantami. I jak na razie nic nie wskazuje na to, żeby ten trend miał się zmienić. Klienci salonów jubilerskich, którzy zamierzają kupić pierścionek zaręczynowy, chcą, aby zawierał brylantowe oczko i swoim wyglądem oczarował wybrankę serca.…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Korek na palcu

Na rynku jubilerskim można zaobserwować zmiany w podejściu do pierścionków zaręczynowych. Projektanci starają się stworzyć niepowtarzalne kolekcje pierścionków, które będą nie tylko oryginalne, ale także poprzez swoją figlarność, zabawne. Zabawę konwencjami zaproponowała niedawno firma Baccarat w swojej nowej kolekcji pierścionków „Korki do karafek”. Kamienie zostały zastąpione kryształami w kształcie korków…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Ten jedyny pierścionek

Współcześnie coraz więcej narzeczonych decyduje się na zakup pierścionka zaręczynowego, który będzie możliwie najbardziej oryginalny. W związku z tym coraz większą p o p u l a r n o ś c i ą cieszą się zakłady jubilerskie, które umożliwiają klientom zaprojektowanie pierścionka według własnego pomysłu. Salony jubilerskie z dodatkową…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Klasyczne obrączki

W modzie ślubnej niewiele się zmienia, cały czas modne są obrączki wykonane z białego złota, wzbogacone o małe brylanty. Polacy rzadko decydują się na zakup obrączek finezyjnych, które podkreślałyby ich indywidualność. Nie chcą także biżuterii podobnej do tej, którą nosili ich rodzice. Rynek biżuterii ślubnej niełatwo daje się podporządkować panującym…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria ślubna

Przeglądając pisma kobiece i strony internetowe poświęcone biżuterii, coraz częściej można spotkać się z określeniem „biżuteria ślubna”. Właściciele salonów jubilerskich uważają, że nie posiadają w swoim asortymencie kolekcji biżuterii, którą określić można tym mianem. Czy na pewno? Biżuteria ślubna to dodatek do sukni ślubnej. Musi on dopełniać kompozycji, a nie…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Pudełko z wizytówką

Obrączki, podobnie jak pierścionki zaręczynowe, są przedmiotami, które niosą ze sobą ogromny ładunek emocjonalny. Dlatego też muszą one zostać zamknięte w wyjątkowym pudełku, które nie tylko będzie miało walory estetyczne, ale także podkreślało podniosłość chwili. W salonach jubilerskich ciągle jeszcze małą wagę przywiązuje się do opakowań. Powszechnie traktowane są one…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Opakowanie to reklama salonu

Polski Jubiler: Jakie opakowania na pierścionki zaręczynowe cieszą się największą popularnością wśród państwa klientów? P.A.T. Bugała, Częstochowa: Zaręczyny to bardzo szczególna okazja, dlatego ważne jest, aby zarówno pierścionek, jak i jego opakowanie były wyjątkowe. Spośród wielu opakowań na pierścionki zaręczynowe klienci najczęściej wybierają eleganckie opakowania drewniane. Wiąże się to przede…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

03/2010

03/2010

Koniec kryzysu w branży jubilerskiej

W Monachium zakończyły się Targi Jubilerskie inhorgenta europe 2010. Podczas tegorocznej edycji organizatorzy odnotowali ponad 15 proc. więcej odwiedzających niż w roku ubiegłym. Wszyscy uczestnicy podkreślili, że 37. edycja targów zakończyła się sukcesem. Od 19 do 22 lutego Międzynarodowe Targi Biżuterii, Kamieni Szlachetnych, Zegarków, Pereł i Technologii odwiedziło ponad trzydzieści…

03/2010, TARGI

Zakupy w hurtowni jubilerskiej

Na polskim rynku jubilerskim pojawia się coraz więcej firm, których podstawowym celem działalności jest spełnienie oczekiwań właścicieli salonów jubilerskich. Dbają one o kompleksowe zaopatrzenie sklepów jubilerskich w cały możliwy asortyment. Hurtownie jubilerskie mają w swojej ofercie wszystkie niezbędne produkty, które muszą znaleźć się w salonie jubilerskim. Można w nich kupić…

03/2010, RYNEK