Kliknij i kup

pj_2010_04-72.jpgW internecie można znaleźć niemal wszystko. Większość tradycyjnych sklepów oferuje klientom swoje produkty za pośrednictwem sieci. Polska branża jubilerska również bardzo dynamicznie rozwija swój handel za pośrednictwem stron internetowych.


Jednak sprzedaż biżuterii w sieci to nie tylko plusy wynikające ze zwiększenia grona klientów, ale także problemy, z którymi każdy decydujący się na taką formę prowadzenia działalności musi się liczyć.


Sprzedaż on-line

Według najnowszych badań Gemiusa e-sklepy w Polsce osiągną w tym roku obroty przekraczające 15 mld zł. Zyski ze sprzedaży internetowej z roku na rok, niezależnie od sektora, którego dotyczą, rosną. Wielu konsumentów rezygnuje z tradycyjnej formy robienia zakupów na rzecz zawierania transakcji dokonywanych za pośrednictwem sieci. Na polskich stronach internetowych pojawia się także coraz więcej sklepów oferujących sprzedaż biżuterii przy pomocy komputera. – Internetowa sprzedaż jest obecnie najszybciej rozwijającą się gałęzią handlu – mówi Marek Nowotnik, ekonomista, teoretyk biznesu. – Otwarcie sklepu internetowego nie wiąże się z wielkimi kosztami, natomiast znacznie ułatwia dotarcie do klienta w każdym zakątku naszego kraju – dodaje. Dzięki posiadaniu swojej strony internetowej, za pośrednictwem której można dokonywać zakupów biżuterii, jubilerzy mogą trafić ze swoją ofertą niemal do każdego i znacznie rozszerzyć krąg spj_2010_04-91.jpgwoich klientów. Jednak sprzedaż on-line to nie tylko same korzyści. Otwarcie sklepu internetowego może pociągnąć sporo komplikacji, na które, decydując się na takie rozwiązanie, powinniśmy być gotowi. – Dużym utrudnieniem przy prowadzeniu sklepu internetowego jest stale rosnąca konkurencj [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej