POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 147)

Czarny rekin Atlantica

Na polskim rynku zegarmistrzowskim pojawił się nowy model zegarka Atlantic Black Shark, inspirowany podwodnym światem. Model został zaprojektowany tak, aby sprostać wymaganiom silnych i niezależnych mężczyzn z charakterem i charyzmą. – W rajdach terenowych zegarek zostaje poddany wszystkim możliwym próbom wytrzymałościowym. Musi być solidny, mocny i niezawodny, żeby przetrwać ekstremalne…

05/2010, ZEGARKI

Zastój na rynku diamentów

Z danych spływających z rynku wynika, że kamienie szlachetne sprzedają się tak samo jak przed kryzysem finansowym. Jednak klienci przestali wydawać swoje oszczędności na drogą brylantową biżuterię, a to spowodowało, że sprzedawcy diamentów nie odnotowują zysków. Klienci detaliczni zaczęli kupować znacznie tańszą biżuterię niż jeszcze dwa lata temu. Oczywiście nadal…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Dzień Ojca z Timex

Marka Timex z okazji Dnia Ojca, który obchodzony jest 23 czerwca, proponuje kolekcję zegarków Timex T Series Chronograph. Zegarki odznaczają się nietuzinkowym kształtem koperty łączącej wyrafinowaną eliptyczność z klasyką prostokąta. Modele Timex T Series wyróżnia subtelność detali – koronka oraz sekundnik z sygnaturą „T”, finezyjne oznaczenia godzin na tarczy. W…

05/2010, ZEGARKI

Bezpośrednio od producenta

Coraz więcej producentów biżuterii nawiązuje współpracę z właścicielami salonów jubilerskich i z pominięciem pośredników sprzedaje swoje towary. Zjawisko to na szeroką skalę możemy obserwować od momentu pojawienia się pierwszych głosów dotyczących kryzysu finansowego i mimo jego zażegnania ciągle mamy z nim do czynienia. Zeszłoroczna sytuacja ekonomiczna udowodniła, że polski rynek…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Decyzja w rękach klientów

Na rynku pojawiło się wiele nowych podmiotów gospodarczych, które starają się znaleźć dla siebie miejsce na rynku. Wyszukanie swojej niszy nie jest wbrew pozorom zadaniem łatwym, dlatego też kuszą swoich potencjalnych klientów wielkimi upustami cenowymi i pakietami promocyjnymi, których celem jest zapewnienie sobie grona stałych klientów. Nie można jednak zapominać,…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Kamień szlachetny czy gotowy produkt

Właściciele salonów jubilerskich bardzo często stają przed dylematem, czy kupować kamienie szlachetne i samodzielnie umieszczać je w biżuterii, czy też zdecydować się na kupno gotowej biżuterii. Zazwyczaj wszelkie wątpliwości rozwiewa cena, która wpływa na decyzję kupującego. Jednocześnie należy pamiętać, że znacznie łatwiej kupić gotową biżuterię niż same kolorowe kamienie szlachetne.…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Półfabrykatami Polska stoi

Największym zainteresowaniem kupujących cieszy się asortyment hurtowni półfabrykatów. Z miesiąca na miesiąc ich zyski rosną, i to nie tylko za sprawą zamówień składanych przez jubilerów i właścicieli salonów jubilerskich, ale przede wszystkim przez amatorów, którzy trudnią się nieprofesjonalnym wyrobem biżuterii. W ostatnim czasie na rynku pojawiło się wiele nowych podmiotów…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

Świat pereł

Perły od wielu lat cieszą się wielkim zainteresowaniem klientów. Wobec tego w niemal każdej hurtowni kamieni można kupić zarówno perły hodowlane, jak i biżuterię z nich wykonaną. Kolczyki, naszyjniki czy bransoletki z perłami są jednymi ze sprzedażowych hitów. Perłowa biżuteria sprzedaje się niezależnie od sezonu i dominujących na rynku trendów.…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA

04/2010

04/2010

Wystawa bursztynu

7 i 8 maja w Warszawie odbędą się VIII Międzynarodowe Targi Geologia 2010 „GEO EKO TECH”, podczas których zaprezentowana zostanie Wystawa Bursztynu. Wystawa składać się będzie z części naukowej, do której zaproszeni zostali specjaliści z dziedziny złóż i nagromadzenia bursztynu tudzież przedstawiciele organizacji branżowych oraz z części drugiej – kiermaszu…

04/2010, PANORAMA

Dobrze ulokowane nadwyżki finansowe

Każda działalność gospodarcza charakteryzuje się pewną sezonowością. Znajduje to swoje odzwierciedlenie w przepływach finansowych firmy. Zdarza się, że przedsiębiorcy dysponują nadmiarem gotówki, który dobrze byłoby odpowiednio zainwestować. Nadwyżka finansowa m o ż e z o s t a ć wykorzystana do finansowania rozwoju firmy czy spłaty zadłużenia. Część jej może…

04/2010, EKONOMIA

Staż jubilerski z programem Leonardo da Vinci

Już od sześciu lat młodzi adepci jubilerstwa, a na co dzień – uczniowie Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie, zdobywają szlify zawodowe podczas zagranicznych staży w ramach projektu unijnego Leonardo da Vinci. Partnerami tych niezwykłych międzynarodowych doświadczeń są szkoły kształcące jubilerów we Włoszech, Niemczech i Hiszpanii. Nowoczesne urządzenia…

04/2010, PANORAMA