POLSKI JUBILER (Strona 214)
Nagrodę główną w konkursie, czyli Statuetkę i tytuł “Najlepszego Serwisu internetowego Wystawcy Targów Ambermart 2007” oraz całostronnicową reklamę w katalogu targów Amberif 2008 otrzymał portal firmy S&A Bursztynowa Biżuteria z Gdyni (www.s-a.pl) Dla wielu twórców i galerii taka tradycyjna forma prezentowania swoich wyrobów, w której klient ma możliwość bezpośredniego obcowania…
/
Czytaj artykuł...
Wzory na życzenie klienta, coraz popularniejsze srebro Indyjskie firmy jubilerskie i magazyny związane z branżą coraz więcej uwagi poświęcają możliwościom właściwego wykorzystania potencjału rynku wewnętrznego. Nowe pokolenie jest zdecydowanie bardziej wymagające” – czytamy na łamach prestiżowego, indyjskiego magazynu jubilerskiego “Solitaire”. Taka sytuacja stawia przed właścicielami sklepów nowe wyzwania. Tradycyjny rynek…
/
Czytaj artykuł...
Już wkrótce finał sporu sądowego między Tiffany & Co a portalem aukcyjnym eBay W złożonym w 2004 roku pozwie koncern Tiffany & Co domaga się od eBayŐa usuwania aukcji, na których wystawiane są produkty sygnowane marką Tiffany. Zdaniem firmy, tylko w ten sposób możliwe jest ograniczenie zalewu rynku towarów luksusowych…
/
Czytaj artykuł...
Z Joanną Karolak, menedżerem działu sprzedaży firmy Westpack Sp. z o.o., o podstawowych regułach i praktycznych wskazówkach prezentowania biżuterii rozmawia Seweryn Ścibior W jaki sposób opakowanie może podkreślić piękno wyrobu jubilerskiego? Im tańsze opakowanie, tym taniej będzie wyglądał produkt. Jeżeli producent używa bardziej ekskluzywnego lub bardziej charakterystycznego pakowania, które podkreśla…
/
Czytaj artykuł...
Duńska firma Westpack oferuje polskim klientom najnowszą serię opakowań Copenhagen Classic w różnych rozmiarach: na pierścionek, kolczyki – małe i duże, na bransoletkę i na naszyjnik Opakowania Copenhagen Classic wyróżnia interesujący kształt – błyszczące wieczko i matowy spód. Dostępne jest w trzech kombinacjach kolorystycznych: czerwono-czarnej, niebiesko-czarnej oraz klasycznej z czarnym…
/
Czytaj artykuł...
W drugim kwartale tego roku popyt na wyroby jubilerskie w świecie szacuje się na 14 miliardów dolarów – tak wynika z komunikatu Światowej Rady Złota, opublikowanego 23 sierpnia na stronie internetowej www.gold.org. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego popyt wzrósł o 37 procent. To zjawisko można zaobserwować głównie w…
/
Czytaj artykuł...
Lipiec zaowocował kilkoma działaniami promocyjnymi na rzecz branży bursztynniczej: pióro Amber Rex dla Lecha Wałęsy, bransoleta z bursztynem dla Roda Stewarta, rozwijanie inicjatywy klastrowej “Bursztynowa Delta” i kogut lepiony na Targu Węglowym skłoniły nas do zadania pytania osobom opiniotwórczym w naszej branży – jak promować bursztyn? Adam Pstrągowski,właściciel firmy S&A…
/
Czytaj artykuł...
To były niezwykle udane, ale także pracowite wakacje dla Galerii Bielak w Krakowie. Najpierw w lipcu mogliśmy oglądać wystawę “Consumer Society”, a od 11 sierpnia ekspozycję pt. “Współczesna włoska biżuteria” Pomysł na wystawę “Consumer society” wymyśliła w 2005 roku Paula Lindblom, która gościła w lipcu w Krakowie na otwarciu ekspozycji.…
/
Czytaj artykuł...
W tym roku Certina ponownie wprowadziła na rynek zegarek mechaniczny związany z Robertem Kubicą, edycję limitowaną z automatycznym naciągiem i funkcją stopera. Zdaniem specjalistów to może być ostatni model tej szwajcarskiej marki firmowany nazwiskiem tego sportowca Popularność Roberta Kubicy rośnie zarówno w świecie Formuły 1, jaki i wśród kibiców tego…
/
Czytaj artykuł...
Do 9 września można oglądać w Teatrze Współczesnym w Warszawie retrospektywną wystawę Woytka Rygało, podsumowującą 30 lat jego pracy twórczej. Ekspozycja “Coś srebrnego” to kolejny projekt wystawienniczy Stowarzyszenia Twórców Form Złotniczych, które już od ponad roku, promuje w warszawskim teatrze prace swoich członków. Jubilat zaprezentował prace w dziesięciu ciekawie zaaranżowanych…
/
Czytaj artykuł...
Rok 2006 był kolejnym rokiem rynkowej hossy dla właścicieli sklepów i aukcji internetowych w Polsce: obroty polskiego rynku e-commerce wyniosły około 5 mld zł, czyli aż o 60 proc. więcej niż przed rokiem. W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy należy spodziewać się dalszego wzrostu zainteresowania polskich internautów zakupami on-line – tak…
/
Czytaj artykuł...