POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 5)

Pandemia z perspektywy Sandomierza, światowej stolicy krzemienia pasiastego

Czas pandemii to czas nam obcy – dopust Boży. Jak się zachować, co nam grozi, skąd przyjdzie, jakie straty, w bliskich, ekonomii – czy sami też przetrwamy? Budzi się człowiek rano, znajduje w sobie niepokój, chwila na otrzeźwienie – koronawirus! Środki higieny – czy klamka odkażona, blat stołu – był…

05/2020, DOBRE BO POLSKIE, POLSKI JUBILER

Świadomy konsumpcjonizm to nowe wyzwanie dla branży jubilerskiej

Zmieniające się trendy na rynku jubilerskim, na które ogromny wpływ ma program Organizacji Narodów Zjednoczonych „Przekształcamy nasz świat: Agenda na rzecz zrównoważonego rozwoju 2030”, powodują, że klienci salonów jubilerskich stają się wrażliwsi na potrzeby innych oraz starają się nie przyczyniać do zachwiania ekosystemu. Swoje decyzje dotyczące zakupów podejmują świadomie i…

05/2020, POLSKI JUBILER, TEMAT MIESIĄCA

Pudełko na miarę XXI wieku

Skoro klienci skłonni są do zakupów biżuterii w opakowaniach ekologicznych, trzeba im zapewnić taką możliwość. Producenci opakowań mają w swojej ofercie bogaty wybór opakowań wyprodukowanych z materiałów biodegradowalnych, z recyklingu oraz materiałów, które można wykorzystywać przez dziesięciolecia. Sprzedawcy biżuterii muszą zastanowić się, na jakim rodzaju opakowań im zależy, czyli muszą…

05/2020, POLSKI JUBILER, TEMAT MIESIĄCA

Pudełko buduje markę

Zaistnienie w świadomości klienta jest dla właścicieli marek jubilerskich zadaniem niezwykle trudnym. Do dyspozycji mają przede wszystkim reklamę w ogólnopolskich mediach, portalach społecznościowych czy marketing szeptany. Oczywiście wypromowanie marki jest procesem długofalowym, wymaga cierpliwości, pracy i nakładów finansowych. Twórcy biżuterii muszą więc szukać alternatywnych rozwiązań, aby zaistnieć w świadomości Polaków.…

05/2020, POLSKI JUBILER, TEMAT MIESIĄCA

Przede wszystkim ekologia

Zmieniająca się sytuacja na światowych rynkach wpłynęła na decyzje zakupowe konsumentów. Klienci salonów jubilerskich, tak jak inni, którzy decydują się na zakupy produktów luksusowych, podążając za międzynarodowymi trendami, kupują produkty opakowane w biodegradowalne opakowania. Polakom zależy na losie naszej planety. Mają coraz większą świadomość ekologiczną, dlatego też chcą posiadać opakowania…

05/2020, POLSKI JUBILER, TEMAT MIESIĄCA

Sprzedaż online w ekopudełku

Koronawirus spowodował, że zakupy Polaków przeniosły się do sieci. Sytuacja ta sprawiła, że sprzedawcy biżuterii musieli przenieść swoją działalność do sklepów wirtualnych. I mimo że sprzedaż biżuterii utrzymuje się na zadowalającym poziomie, to należy pamiętać, że sytuacja nie zwalania sprzedawców z budowania pozytywnych doświadczeń związanych z zakupem biżuterii. Nie wolno…

05/2020, POLSKI JUBILER, TEMAT MIESIĄCA

Pewna inwestycja na niepewny czas

Często słyszy się stwierdzenie, że złoto jest pewną inwestycją na niepewny czas. Takim mianem można określić obecną sytuację gospodarczą. Z każdym dniem maleją szanse na uratowanie świata przed kryzysem gospodarczym, a obawa przed zbliżającą się kolejną falą kryzysu powoduje panikę na światowych giełdach. Tendencja obserwowana na rynku złota po raz…

05/2020, POLSKI JUBILER, RAPORT

27. Międzynarodowe Targi Amberif w Gdańsku

27. edycja targów Amberif zostanie zapamiętana jako mniejsze, uboższe w wydarzenia towarzyszące, ale jedno z nielicznych wydarzeń targowych branży jubilerskiej na świecie w 2020 r. Targi Amberif to największa impreza targowa branży jubilerskiej w Polsce, a bursztynniczej na świecie. Blisko 240 wystawców z 13 krajów w zaostrzonym rygorze sanitarnym zaprezentowało…

05/2020, TARGI

Niekontrolowane. Rzeźba blisko ciała

Wystawa twórczości Beaty Szczepaniak „Niekontrolowane. Rzeźba blisko ciała” w Galerii YES potrwa od 24 września do 15 listopada 2020 r. Wystawę można oglądać indywidualnie oraz w wybranych terminach również w towarzystwie artystki. Co ciekawe, wernisaż można było oglądać online. Wystawa twórczości Beaty Szczepaniak skupiona jest wokół formy organizującej przestrzeń oraz…

05/2020, AKTUALNOŚCI, POLSKI JUBILER

Swarovski i Wonder Woman

Swarovski we współpracy z markami Warner Bros. i DC uświetnia nadchodzącą premierę filmu „Wonder Woman 1984” dwiema nowymi, olśniewającymi kolekcjami. Najnowsza oferta obejmuje pełną blasku biżuterię zainspirowaną kultową złotą zbroją i orlimi skrzydłami Wonder Woman. Swarovski we współpracy z markami Warner Bros. i DC składa hołd Wonder Woman – przedstawicielce…

05/2020, AKTUALNOŚCI, POLSKI JUBILER

Szóste Targi Biżuterii Jubinale Christmas

Szósta edycja Targów Biżuterii Jubinale Christmas odbędzie się w Krakowie 27-28 listopada 2020 r. Koniec roku to ważny czas dla branży jubilerskiej, dlatego nasi wystawcy niezwykle starannie przygotowują się na spotkanie z kupcami, którzy przyjeżdżają do Krakowa m.in. z Polski, Słowacji, Czech, Węgier, Ukrainy, Litwy, Chin, a nawet odległej Australii.…

05/2020, AKTUALNOŚCI, POLSKI JUBILER

Bursztynnik Roku 2019 – Michał Kosior

Michał Kosior został nagrodzony przez bursztynników najwyższym polskim wyróżnieniem w tej branży – został Bursztynnikiem Roku. Tytuł Bursztynnika Roku przyznawany jest za wybitne osiągnięcia w dziedzinach: twórczości artystycznej, badań naukowych, popularyzacji wiedzy o bursztynie czy pracy społecznej w środowisku bursztynników. Michał Kosior został nagrodzony przez bursztynników za wieloletnią pracę na…

05/2020, AKTUALNOŚCI, POLSKI JUBILER