POLSKI JUBILER » KOMUNIKATY BRANŻOWE (Strona 3)

Ditta Zimmermann – kobieta z pasją!

Ditta Zimmerman to autorka i projektantka biżuterii artystyczno-modowej z wieloletnim doświadczeniem. Ma na swoim koncie współpracę ze znanymi butikami i sieciami jubilerskimi, takimi jak: Bijou Brigitte, Harding Brothers, Apart i wieloma innymi. Biżuteria tworzona przez Dittę trafia do krajów Unii Europejskiej, USA, Kanady, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Kataru, Chin, Australii, Rosji.…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

Wiatr zmian na Złoto Srebro Czas

Przestrzenna, nowoczesna, dobrze klimatyzowana hala, bezproblemowy dojazd i parkowanie, profesjonalna organizacja, efektywna kampania promocyjna, klient branżowy o sprecyzowanych oczekiwaniach – to najczęściej powtarzane pochwały pod adresem tegorocznych targów Złoto Srebro Czas, które po raz pierwszy odbyły się w nowej lokalizacji: Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Podczas gdy w ubiegłym…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

Wystawcy o targach Złoto Srebro Czas

O tym, czy targi były udane, decydują przede wszystkim wystawcy, dlatego to właśnie ich zapytaliśmy o opinię. Rozmówcy wybierani byli losowo, a wszystkie wypowiedzi zostały autoryzowane. Artur Miklewski, Jantar Studio Zarówno organizatorzy, jak i same targi Złoto Srebro Czas bardzo nas w tym roku zaskoczyły – na plus. Naszą uwagę…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

Targi Złoto Srebro Czas po raz kolejny zyskały uznanie Ministra Gospodarki

Kontynuując współpracę trwającą od 2001 roku, Minister objął patronatem także 16. edycję naszej imprezy. Dziękujemy za ponowne obdarzenie nas zaufaniem. Z przyjemnością informujemy również o rozszerzeniu współpracy z Ogólnopolskim Cechem Rzemieślników Artystów, który dołączył do grona patronów targów Złoto Srebro Czas. Kluczowym elementem tegorocznych działań stanie się ustanowienie nowej nagrody…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

BOHOBOCO współtworzy wyjątkową linię biżuterii w kooperacji z BRIJU

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka kontynuuje współpracę ze znanymi osobistościami świata mody. W tym roku oprócz dalszej współpracy z Mariuszem Przybylskim BRIJU może pochwalić się nawiązaniem wyjątkowej kooperacji z duetem BOHOBOCO. Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek zaprojektowali kolekcję biżuterii opartej na matowym srebrze i niecodziennym kamieniu, jakim jest…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

Złoty Skorpion zaprasza do zapoznania się z propozycjami jakie firma przygotowała na sezon 2015 roku.

  Nowy asortyment w tym również komunijny, pełny wybór medalików, krzyżyków oraz łańcuszków:-kolczyki (bigle, koła, sztyfty, dróżki) oraz krzyżyki i pierścionki – 8 zł/gram-medaliki (bozie) – 22 zł/gram-łańcuszki (pancerki, figaro, singapur) – 13 zł/gram To wszystko już od poniedziałku 9.02. ZAPRASZAMY Więcej informacji na www.zlotyskorpion.com…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

Nowa lokalizacja targów Złoto Srebro Czas 2015

Po 13 latach nadszedł czas na zmianę lokalizacji targów Złoto Srebro Czas – w tym roku po raz pierwszy spotkamy się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Decyzja ta jest podyktowana przede wszystkim koniecznością zapewnienia imprezie możliwości rozwoju poprzez poszerzenie powierzchni wystawienniczej. Chcemy ją zapewnić…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

PB Katalog 2015

W połowie listopada po raz 16. ukazał się PB Katalog, katalog firm jubilerskich i zegarmistrzowskich. Katalog wydawany jest cyklicznie raz do roku, przed sezonem bożonarodzeniowym, przez wydawnictwo PB Group. PB Katalog jest przewodnikiem po ofertach handlowych B2B w Polsce i służy jako narzędzie pomagające znaleźć nowych dostawców produktów czy usług…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

Mennica Wrocławska wchodzi na rynek biżuterii

Mennica Wrocławska w ubiegłym roku sprzedała 1,5 tony złota lokacyjnego. Teraz, lider w sprzedaży złotych sztabek i monet lokacyjnych poszerza swoją ofertę o półprodukty dla jubilerów i biżuterię. W ten sposób Mennica Wrocławska planuje poszerzyć działalność i umocnić pozycję na nowych rynkach. Doświadczenie i kontakty z rynku złota lokacyjnego to…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

Honorowy patronat Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej nad projektem artystyczny pt. „25 x 25. Biżuteria czasu wolności”.

Patronat Pani Prezydentowej podkreśli rangę i prestiż tego przedsięwzięcia na arenie ogólnopolskiej, jak również będzie wyrazem uznania dla działalności artystów, projektantów w dziedzinie współczesnej polskiej biżuterii w latach 1989-2014. Premiera projektu „25 x 25. Biżuteria czasu wolności” będzie miała miejsce 2 października 2014 roku w Warszawie, podczas jubileuszowej 15-ej edycji…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

Złoto Srebro Czas po raz 15.

15. edycja targów Złoto Srebro Czas, choć jak co roku będzie stała pod znakiem trendów w jubilerskiej modzie i promocji najnowszej oferty wystawców, będzie także okazją do podsumowań dotychczasowych osiągnięć. Tradycyjnie będą trwać trzy dni, jednak – w przeciwieństwie do lat ubiegłych – rozpoczną się w czwartek. Program tegorocznej edycji…

KOMUNIKATY BRANŻOWE

Debiut BRIJU na GPW

29 maja 2014 r. na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie zadebiutowała notowana do tej pory na NewConnect spółka BIRJU S.A. Był to 11 tegoroczny debiut na rynku regulowanym warszawskiej giełdy. Tym samym BRIJU jest 456 spółką notowaną na tym rynku oraz 30, która przeszła z NewConnect na główny parkiet…

KOMUNIKATY BRANŻOWE