POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 148)
Do 7 marca w Muzeum Mazowsza Zachodniego w űyrardowie można obejrzeć wystawę “Magiczna i industrialna. Współczesna polska biżuteria artystyczna”, na której zaprezentowane zostały prace Danuty Kowalskiej oraz Andrzeja Bossa. Do wykonania biżuterii poza tradycyjnymi kruszcami i kamieniami szlachetnymi artyści posłużyli się blachą, aluminium, pleksją, tworzywem sztucznym, gliną, ceramiką, szkłem, gąbką,…
/
Czytaj artykuł...
“Polski Jubiler”: Polska jest jednym z głównych producentów biżuterii bursztynowej, a sprzedaż biżuterii wykonanej z bursztynu z roku na rok się zwiększa. Muzeum Ziemi PAN również aktywnie uczestniczy w rynku jubilerskim. Od wielu lat współpracują państwo z branżą jubilerską. Na jaką pomoc z państwa strony może liczyć polskie środowisko bursztynnicze?…
/
Czytaj artykuł...
Kryzys finansowy, który prześladował branżę jubilerską, jest już za nami. Polacy znowu zaczynają kupować biżuterię i w związku z tym jej producenci, hurtownicy półfabrykatów i kamieni szlachetnych będą mieli pełne ręce roboty. Jednak nie można zapominać, że kryzys finansowy wywołał zmiany w mentalności klientów, które nie ominęły także branży jubilerskiej.…
/
Czytaj artykuł...
Szwajcarski producent zegarków CERTINA, oficjalny partner BMW Sauber F1 Team od 2005 roku, zdecydował się na przedłużenie współpracy z zespołem F1 na sezon 2010. Logo CERTINA pojawi się na lusterkach samochodów oraz kaskach, rękawicach i rękawach kombinezonów kierowców Pedro de la Rosy i Kamui Kobayashi. CERTINA podkreśla, że na pozytywną…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Arturem Rodziem, dyrektorem firmy Aren Art. “Polski Jubiler”: Jak pana zdaniem kryzys finansowy wpłynął na polski rynek jubilerski? Czy na podstawie danych z państwa firmy mógłby pan powiedzieć, czy Polacy w zeszłym roku przestali kupować biżuterię, czy może wprost przeciwnie – znaczna część z nas nie zrezygnowała z…
/
Czytaj artykuł...
Właściciele sklepów jubilerskich, oprócz dbania o swoich klientów i dostarczania im drogocennej biżuterii, muszą także zabezpieczyć swoją własność przed ewentualną kradzieżą. Nie mogą bowiem pozwolić, aby złodzieje bez przeszkód dostawali się do ich majątku. Każdy właściciel salonu jubilerskiego staje wcześniej czy później przed dylematem, w jaki sposób ochronić swój punkt…
/
Czytaj artykuł...
W Paryżu zakończyły się targi Eclat de Mode – Modna Strona Biżuterii, podczas których można było podziwiać biżuterię pięciuset projektantów z 35 krajów świata. Trwające od 23 do 26 stycznia targi ukazały odwiedzającym trendy, które będziemy mieli okazję obserwować w biżuteryjnej modzie w wiosennych kolekcjach. Podczas Eclat de Mode może…
/
Czytaj artykuł...
Właściciel sklepu jubilerskiego, aby w pełni zabezpieczyć swoją własność, musi nie tylko zainstalować odpowiedni system alarmowy, ale także zadbać o właściwe wyposażenie wnętrza. Nie może bowiem pozwolić sobie, aby biżuteria stała się łatwym łupem dla włamywacza. W każdym sklepie jubilerskim muszą zatem znaleźć się gabloty wykończone antywłamaniowym szkłem oraz kasa…
/
Czytaj artykuł...
W Bazylei odbędą się największe na świecie targi biżuterii. 37. edycja targów BASELWORLD 2010 będzie odbywała się w czasie, kiedy świat powoli podnosi się z kryzysu. Na całym świecie branża jubilerska czeka na wieści z Bazylei, by zobaczyć, czy rzeczywiście świat biżuterii podniósł się z kryzysu. Największe zainteresowanie podczas tegorocznej…
/
Czytaj artykuł...
dr Włodzimierz Łapot Laboratorium Gemmologiczne Uniwersytet Śląski Szmaragdy należą do najwyżej cenionych kamieni jubilerskich. W czasach faraonów wydobywano je u wybrzeży Morza Czerwonego na terenie ówczesnego Górnego Egiptu. Zapomniane, ponownie zostały odkryte w 1816 roku przez Frédérića Cailliaud, francuskiego przyrodnika i eksploratora. W czasach celtyckich i rzymskich głównym źródłem zaopatrzenia…
/
Czytaj artykuł...
Niezależnie od systemu alarmowego, monitoringu, na jakie się zdecydujemy w swojej firmie jubilerskiej, należy pamiętać, że nad bezpieczeństwem naszego majątku przez większą część dnia czuwają pracownicy. Nie można nie docenić roli, jaką odgrywa personel naszego sklepu przy ewentualnej próbie kradzieży naszych kosztowności. Pracownicy spędzają w salonie większość czasu, pokazują biżuterię…
/
Czytaj artykuł...
Stworzenie pięknej biżuterii jest dopiero początkiem trudnej sztuki, jaką jest sprzedaż luksusowych towarów. Fakt, że oferujemy klientom niecodzienne kosztowności nie znaczy, że będziemy odnotowywali rekordowe zyski. Właściciele sklepów jubilerskich muszą nauczyć się różnych sposobów nawiązywania kontaktu z klientem oraz sztuki eksponowania biżuterii, ponieważ tylko wówczas mogą liczyć na znacznie wyższe…
/
Czytaj artykuł...