POLSKI JUBILER » DZIAŁY » SKLEP (Strona 5)

Wykładziny do sklepu

Projektując lub przebudowując sklep czy pracownię jubilerską, musimy podjąć decyzję – z czego zrobimy podłogę. Czy będzie to płyta kamienna, podłoga drewniana, czy też wykładzina. Proponujemy wykładziny podłogowe W sklepie czy w zakładzie jubilerskim kładzie się przede wszystkim wykładziny obiektowe zwane również przemysłowymi. Najczęściej wykonane są one z poliamidu (nylonu),…

04/2008, SKLEP

Przegląd portali

Złote trendy Nawet w kraju o tak silnych tradycjach noszenia ręcznie robionej biżuterii, jak Indie, wzrasta zainteresowanie produkowanymi maszynowo kosztownościami – dowiadujemy się z portalu www.gold.org. Dużą rolę odgrywa tu oczywiście cena i możliwość kupienia ich od razu. W konserwatywnych Indiach dzieła rzemieślników wychodzą z mody i przegrywają z masową…

03/2008, SKLEP

Planowanie sklepu. Jak sprzedawać w internecie

Uruchomienie sklepu internetowego nie jest skomplikowanym ani trudnym zadaniem. Jednak również bardzo łatwo popełnić podstawowe błędy Osoba zakładająca sklep w Internecie nie jest skazana na żadne jedynie słuszne rozwiązania – różne elementy, tworzące sklep internetowy można dobierać, kierując się modelem biznesowym własnej działalności, specyfiką oferowanego asortymentu, założonym budżetem i przewidywanymi…

03/2008, SKLEP

Limitowany sukces

Numerowane czasomierze Chociaż najczęściej kupowane są zegarki ze średnich półek cenowych, to wizerunek marek budują modele z limitowanych serii. Niewiele jest lepszych wyznaczników osobistego prestiżu niż czasomierz opatrzony numerem kolejnym, im mniejszym, tym lepiej Ze znaczenia tej formy promocji zdaje sobie sprawę Krzysztof Janczak, właściciel Zielonogórskiej Manufaktury Zegarkowej, firmy odwołującej…

01-02/2008, SKLEP

Rok możliwości. Walny Zjazd Stowarzyszenia Twórców Form Złotniczych

W wykorzystaniu wszystkich możliwości stojących przed złotnikami przeszkadza im często natłok codziennych obowiązków i kłopotów – taki wniosek można wysnuć po ostatnim walnym zjeździe artystów – złotników.   Dużą część spotkania zajęło omawianie problemów z uzyskiwaniem znaków probierczych. Przyczyny problemów w liście do uczestników starały się tłumaczyć panie Aleksandra Górkiewicz-Malina…

01-02/2008, SKLEP

Przyszłość w nowoczesności

Sprzedaż biżuterii przez sieć Internet jest potencjalnie bardzo obiecującym kanałem sprzedaży biżuterii. Sklepy w sieci będą w coraz większym stopniu tworzyć przeciwwagę dla największych firm dystrybucyjnych, które dominują w centrach handlowych Polacy chętnie odwiedzają modne “świątynie” handlu i wydają tam coraz więcej pieniędzy. Nowopowstające centra komercyjne już na kilka lat…

01-02/2008, SKLEP

Markowa biżuteria szturmuje internet

Perfumy, zegarki i biżuterię można kupić w internecie już od dawna. Jednak to właśnie teraz duzi i uznani producenci luksusowych dóbr decydują się na otwieranie swoich internetowych sklepów. To reakcja na potrzeby klientów, którzy chcą mieć możliwość kupowania markowej biżuterii online Rosnąca fala coraz większego znaczenia sklepów internetowych w wymianie…

11/2007, SKLEP

Opakowanie – narzędzie wizualnego marketingu

Z Joanną Karolak, menedżerem działu sprzedaży firmy Westpack Sp. z o.o., o podstawowych regułach i praktycznych wskazówkach prezentowania biżuterii rozmawia Seweryn Ścibior W jaki sposób opakowanie może podkreślić piękno wyrobu jubilerskiego? Im tańsze opakowanie, tym taniej będzie wyglądał produkt. Jeżeli producent używa bardziej ekskluzywnego lub bardziej charakterystycznego pakowania, które podkreśla…

10/2007, SKLEP

Brylanty na miarę ludzkich możliwości

Poznańska firma YES Biżuteria wprowadza na rynek nową markę biżuterii z brylantami – Trylovia, która będzie dostępna wyłącznie w sieci sklepów jubilerskich YES TRYLOVIA to nowa marka kompletów biżuterii z brylantami. Pierścionek, wisiorek i kolczyki o uniwersalnym wzornictwie z białego i żółtego lub białego złota tworzą ponadczasową całość. Kamienie do…

09/2007, SKLEP

W kopenhaskim stylu

Duńska firma Westpack oferuje polskim klientom najnowszą serię opakowań Copenhagen Classic w różnych rozmiarach: na pierścionek, kolczyki – małe i duże, na bransoletkę i na naszyjnik Opakowania Copenhagen Classic wyróżnia interesujący kształt – błyszczące wieczko i matowy spód. Dostępne jest w trzech kombinacjach kolorystycznych: czerwono-czarnej, niebiesko-czarnej oraz klasycznej z czarnym…

09/2007, SKLEP

Certina i Kubica – jak długo razem?

W tym roku Certina ponownie wprowadziła na rynek zegarek mechaniczny związany z Robertem Kubicą, edycję limitowaną z automatycznym naciągiem i funkcją stopera. Zdaniem specjalistów to może być ostatni model tej szwajcarskiej marki firmowany nazwiskiem tego sportowca Popularność Roberta Kubicy rośnie zarówno w świecie Formuły 1, jaki i wśród kibiców tego…

09/2007, SKLEP

Warto sprzedawać także w internecie

Rok 2006 był kolejnym rokiem rynkowej hossy dla właścicieli sklepów i aukcji internetowych w Polsce: obroty polskiego rynku e-commerce wyniosły około 5 mld zł, czyli aż o 60 proc. więcej niż przed rokiem. W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy należy spodziewać się dalszego wzrostu zainteresowania polskich internautów zakupami on-line – tak…

09/2007, SKLEP