Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Planowanie sklepu. Jak sprzedawać w internecie | Polski Jubiler



Planowanie sklepu. Jak sprzedawać w internecie

Uruchomienie sklepu internetowego nie jest skomplikowanym ani trudnym zadaniem. Jednak również bardzo łatwo popełnić podstawowe błędy

pj_2008_03-63.jpg


Osoba zakładająca sklep w Internecie nie jest skazana na żadne jedynie słuszne rozwiązania - różne elementy, tworzące sklep internetowy można dobierać, kierując się modelem biznesowym własnej działalności, specyfiką oferowanego asortymentu, założonym budżetem i przewidywanymi obrotami, czy uwzględniając inne czynniki. Przed zabraniem się do tworzenia sklepu, warto dokładnie zaplanować jego funkcjonowanie.

pj_2008_03-59.jpg

Trzeba poświęcić czas na opracowanie koncepcji witryny sklepowej, uwzględniającej aspekty techniczne, wizualne i praktyczne, wychodzącej naprzeciw przyzwyczajeniom i wygodzie przyszłych klientów. Warto tu polecić uważne zapoznanie się z ofertą sklepów konkurencyjnych lub oferujących podobny asortyment. Bardzo ważnym etapem jest zaplanowanie całej struktury logicznej sklepu - przede wszystkim sposobu, w jaki klient będzie wyszukiwał interesujące go produkty, tematycznego ułożenia towarów, doboru nazw poszczególnych działów, wyboru formy i miejsca przeznaczonego na nowości i promocje, ewentualne reklamy, zaprojektowanie budzącego zaufanie i dobrze kojarzącego się logo (lub odpowiednie wykorzystanie już istniejącej marki i jej oprawy graficznej).


Zaplanowania wymaga nawigacja między podstronami sklepu czy łatwy dostęp do danych [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Rafał Godlewski