Przyszłość w nowoczesności

Sprzedaż biżuterii przez sieć

Internet jest potencjalnie bardzo obiecującym kanałem sprzedaży biżuterii. Sklepy w sieci będą w coraz większym stopniu tworzyć przeciwwagę dla największych firm dystrybucyjnych, które dominują w centrach handlowych Polacy chętnie odwiedzają modne "świątynie" handlu i wydają tam coraz więcej pieniędzy. Nowopowstające centra komercyjne już na kilka lat przed otwarciem zapraszają do współpracy wybrane, znane marki. W ten sposób właściciel galerii handlowej zapewnia sobie frekwencję, a największe sieci sprzedaży utwierdzają swoją pozycję, uzyskując dostęp do najbogatszych klientów. Ale z drugiej strony w szybkim tempie rośnie w Polce handel internetowy.



Wartość sprzedaży on-line w Polsce rośnie w tempie przekraczającym 60 proc. rocznie, choć nadal pozostaje śmiesznie niska w porównaniu z krajami Europy Zachodniej. Oznacza to jednak, że ten kanał ma ogromny potencjał.Zdaniem Marcina Szal [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl