POLSKI JUBILER (Strona 204)
Kazachowie wierzą w tradycję Koczownicy zamieszkujący dzisiejszy Kazachstan uzupełniali swój strój narodowy biżuterią, wierząc w jej magiczną moc. Dziś, gdy o wyborze pierścionka czy bransolety decyduje moda, a nie plemienne wierzenia, wyroby z tradycyjnymi motywami wciąż cieszą się wielką popularnością Jubilerów w Kazachstanie nazywano zergerami, od perskiego słowa zar-zer, oznaczającego…
/
Czytaj artykuł...
Współpraca władz Gdańska i środowiska jubilerów Rozmowa z Robertem Pytlosem, Pełnomocnikiem Prezydenta Gdańska ds. bursztynu – Jakie etapy programu “Gdańsk – Światowa Stolica Bursztynu” udało się zrealizować w tym roku? – Przede wszystkim przygotowanie i realizacja “Zarządzenia nr 847 Prezydenta Miasta Gdańska” w sprawie udostępnienia terenów gminnych pod rozpoznanie i…
/
Czytaj artykuł...
Nowe linie biżuterii Calvina Kleina Polacy kochają znane międzynarodowe marki. Naprzeciw temu zapotrzebowaniu wychodzą nowe kolekcje biżuterii Calvina Kleina – ck ebony, oraz ck contunuity Pierwsza z nich to linia łącząca srebro i heban. Naszyjnik, bransoleta i kolczyki składają się z gładkich korali ze szlachetnego drewna przeplatanych srebrnymi ogniwami. Dwie…
/
Czytaj artykuł...
Wiesław Gierłowski, najstarszy gdański bursztynnik, przewodniczący Światowej Rady Bursztynu Gdańsk jako centrum administracyjne Województwa Pomorskiego, w którym wytwarzana jest większość produktów jubilerskich dekorowanych bursztynem z przeznaczeniem na rynek międzynarodowy jest od kilkunastu lat usilnie promowany w świecie przez setki sprawnych firm. Rozmaitość asortymentu wyrobów i metod prezentowania ich wyjątkowych walorów,…
/
Czytaj artykuł...
W konkursie na najbardziej innowacyjną prezentację świątecznej ekspozycji jubilerskiej redakcja Polskiego Jubilera postanowiła przyznać dwie równorzędne nagrody firmom: YES Biżuteria sp. z o.o. oraz NATALIA GOLD. Są to weekendy dla dwóch osób w luksusowym hotelu SPA. Aranżacji świątecznej ekspozycji w firmie YES towarzyszył slogan: “Prezenty na Gwiazdkę, gwiazdki na prezenty”,…
/
Czytaj artykuł...
Różnorodność form i kolorów, oryginalne połączenia odcieni i materiałów oraz biżuteria inspirowana bogactwem świata zwierząt to dominujące trendy na nowy rok Projektanci nie pozwalają nam zapaść w zimowy letarg. Ich biżuteria prowokuje, pobudza zmysły, a czasem nawet szokuje. Absolutnym hitem zimy 2008 są naszyjniki, broszki i pierścionki w formie zwierząt.…
/
Czytaj artykuł...
Okazją do podsumowania VIII edycji targów Złoto Srebro Czas było posiedzenie Rady Programowej targów. Najważniejszym wnioskiem spotkania było wprowadzenie do Regulaminu Targów zapisu dotyczącego zakazu sprzedaży wyrobów z metali nieszlachetnych bez właściwego oznakowania. Według statystyk liczby zwiedzających VIII edycję targów biżuterii i zegarków Złoto Srebro Czas, najwięcej kupców przybyło z…
/
Czytaj artykuł...
Rok 2008 w biżuterii zapowiada się kolorowo, ekstrawagancko i luksusowo. Podstawowa zasada to łączyć ze sobą jak najwięcej Eklektyzm jest na czasie. Dotyczy to zarówno kolorów, kształtów, faktur, jak i materiałów. Współczesne wzornictwo charakteryzują oryginalne zestawienia i fantazyjne połączenia tradycyjnych materiałów jubilerskich z tworzywem sztucznym, szkłem, papierem, drewnem, skórą, tkaniną,…
/
Czytaj artykuł...
Gdyby twoja ulubiona marka była człowiekiem, to kim by była? To najczęstsze pytanie z arsenału psychologicznych technik badania wizerunku marki. Marka, której brak osobowości, emocji, własnego stylu – przepada na rynku. Dosłownym przełożeniem tej zasady na działania marketingowe jest wybór odpowiedniego ambasadora marki. Dodajmy, że przełożeniem bardzo skutecznym Lidia Popiel…
/
Czytaj artykuł...
Koniec roku to okazja do refleksji na temat przemijającego czasu. To dobra okazja do wprowadzenia na rynek niebanalnych zegarków. Chociaż najczęściej kupowane są ze średnich półek cenowych to wizerunek marek budują modele z limitowanych serii. Ze znaczenia tej formy promocji zdają sobie właściciele Zielonogórskiej Manufaktury Zegarkowej, firmy odwołującej się…
/
Czytaj artykuł...
Publikujemy tekst osoby w żaden sposób nie związanej z rynkiem bursztynniczym, fachowca w dziedzinie kreowania wizerunku i komunikacji marketingowej. Niektórym osobom związanym zawodowo z bursztynem wybrane poglądy autorki zapewne wydadzą się kontrowersyjne. W ten sposób chcemy rozpocząć na naszych łamach poważną dyskusję na temat przyszłości bursztynu na – nie tylko…
/
Czytaj artykuł...