Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

2013 | Polski Jubiler - Part 12






POLSKI JUBILER » NUMERY » 2013 (Strona 12)

Produkcja w niepowtarzalnych seriach

Producenci biżuterii prześcigają się w wymyśleniu sposobów na pozyskanie nowych klientów. Na naszym rynku najczęściej mamy do czynienia z producentami biżuterii srebrnej. Firmy te starają się zaskakiwać swoich klientów niepowtarzalnym wzornictwem i atrakcyjną ofertą cenową.   Ręcznie robiona biżuteria Producenci srebrnej biżuterii oferują klientom ręcznie robioną, srebrną biżuterię. Nie wykonują…

01/2013, TEMAT MIESIĄCA

The Stone of Optimism

Striped flint is becoming Polish export merchandise. Jewelry made from the striped flint is now a Polish hallmark. It has appeared in the collections of the best recognized designers; the largest jewelry companies in the country now include it in their offer. Striped flint can only be found in the…

01/2013, JEWELER MARKET (ENG)

Metale szlachetne w polskich salonach

W polskich salonach jubilerskich dominuje biżuteria z żółtego i białego złota. Klienci sklepów chętnie kupują kosztowności, które wykonane są ze złota. Polacy nie gardzą także srebrem i tytanem. Zachowania klientów, w sklepach z biżuterią poza granicami naszego kraju, świadczą o fakcie, że stosunkowo szybko rośnie popularność „kolorowego” złota, które wykorzystywane…

01/2013, TEMAT MIESIĄCA

Silesian treasure

Recently, the Polish jewelry market witnessed the appearance of an unconventional and unusual jewelry that uses coal in its creations and is unknown in other parts of the world. Coal has been mined in the Upper Silesia region since at least the mid-seventeenth century. Coal is a strategic resource in…

01/2013, JEWELER MARKET (ENG)

Diamenty i inne kamienie szlachetne

Polacy, mimo kryzysu, nie zaprzestali dokonywać zakupów w salonach jubilerskich. Większość klientów nie jest zainteresowana kupnem drogiej biżuterii, ale jej tańszych odpowiedników. Nie oznacza to jednak, że klienci nie kupują biżuterii z najdroższymi kamieniami szlachetnymi – diamentami, rubinami czy szafirami. Niemniej wybierają biżuterię tańszą, do której stworzenia wykorzystano małe kamienie.…

01/2013, TEMAT MIESIĄCA

Polskie marki zegarków w natarciu

Rozmowa z Władysławem Mellerem, współtwórcą i prezesem honorowym Klubu Miłośników Zegarów i Zegarków, prowadzącym salon odCzasu doCzasu w warszawskich Złotych Tarasach.   Polski Jubiler: Czy mógłby pan pokusić się o podsumowanie ubiegłego roku w branży zegarmistrzowskiej? Władysław Meller: Nie, jeszcze nie – na podsumowanie roku w branży jest jeszcze za…

01/2013, LUDZIE BRANŻY

Luksusowa bursztynowa biżuteria

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym polska biżuteria z bursztynem znajduje swoich zwolenników zarówno w kraju, jak i poza jego granicami. Bursztynowa biżuteria eksportowana jest do krajów Unii Europejskiej, ale także do Chin, Indii czy Stanów Zjednoczonych. Promocyjne działania polskiego rządu sprawiają, że „skarb Bałtyku” jest rozpoznawalny i chętnie kupowany. Zainteresowanie polskim…

01/2013, TEMAT MIESIĄCA